Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ovistikku pissitty. Taitaa olla just ja just jotain väriä eikä vaan viivanpaikka. Kp 9 tänään joten vähän aikaista tähänkin touhuun, mut mitäpä sitä piinailija muutakaan tekis viikonloppuna :LOL: Masuvaivoja ollu taas aika paljon. Niitä oli myös ennen edellistä plussausta. Joten varovaista optimismia elättelen vieläkin, olettaen et ne vuodot viime vknloppuna ei ollu menkat vaan jtn muuta..
 

Attachments

Predictor early antoi tänä aamuna haamun! Ei tarvitse hulluna tihrustaa että näkee mutta hyvin haalea se on! Silti huolettaa, että kun tänään jo dpo 13, ja tuon testin putäis pakkauksen mukaan tunnistaa raskaus jo 4vrk ennen kuukautisten alkua.. Niin eikö viivan pitäisi kaiken järjen mukaan olla nyt jo paljon vahvempi jotta kaikki voisi olla hyvin??

Ääh ahdistaa ja pelottaa, viime kesäinen kohdunulkoinenkin kummittelee tuolla takaraivossa!
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
SeaWind ihania uutisia! Itse en olisi huolissaan viivan vahvuudesta suhteessa päiviin. Ilmeisesti hormoonin kertymisessä on samlla ihmiselläkin suuria eroja mitä olen netistä lueskellut. Ymmärrettävästi toki olet kokemustesi jälkeen peloissasi, mut koita ottaa rauhallisesti ja iloitse uutisesta! (y)

p.s. vaadimme kuvia :D
 
Näettehän tekin jotain? En saanut kovin hyvin kuvaan näkymään mutta paljain silmin näkyy kyllä haamua. Ja koskaan ei oo tää testi mulle mitään viivan paikkoja antanu. Kerran oon saanu samanlaisia haamuja ja lopulta positiivisen tällä testillä mutta silloin olin oikeastikin raskaana ja se oli se kohdunulkoinen. Muutoin tää on antanu aina ihan tyylipuhdasta negaa.
 

Attachments

Aijjaa, jos ei näy niin kokeillaas uudestaan.

Eli tässä avaamattomana:

http://aijaa.com/2yfoEp

Ja tässä avattuna:

http://aijaa.com/qXbBYJ

Hyvin hyvin haalea on tuo viiva.. DPO 13 aamupissasta tosiaan tehty. Mutta koskaan en ole vääriä haamuja tällä saanut. Hittovie, kun pelottaa ihan todenteolla, jotenki semmonen tuttu pelko takaraivossa että on kemiallinen, tai sitten kohdunulkoinen, tai että menee heti kesken. Vaikka eipä se stressaamalla miksikään muutu. En uskalla vielä innostua. Digiäkään en uskalla vielä tehdä.. Toivottavasti näette edes jotain, oli tosi vaikea saada kuvaan näkymään mutta jos saisitte tuon tikun käteen niin varmasti huomaisitte.
 
miss_piggy
Minäki täällä koitan syömisiä tarkkailla, haluan ainaki 3kg pois ku on noussu lyhyessä ajassa.
Luinpa sitten netistä että tuota inositolia pitäis ottaa ainaki 8x500mg tabletti päivässä että siitä olis jotain hyötyä pco:n hoidossa ja silleen... että kalliiks tulee tuolla annostuksella. Taidan pysytellä yhdessä per päivä ja tuon purkillisen jälkeen annan olla. Halvemmaks tulee lompsia lääkärille pyytämään syksyllä jotain clomeja tms.
 
Lalaloopsy..eihän se nyt maailmanloppu ole. :) Mulla on kanssa kolme lasta ja neljättä tässä toivoisin mutta se antaa odotuttaa itseään. Vai onko teillä pienellä ikäerolla?

Kun mulla on 17v, 14v ja 6v. Tosin toivoin kyllä että 6v olis saanut seuraa jo pari kolme vuotta sitten.. :cautious:
 
Lalaloopsy..eihän se nyt maailmanloppu ole. :) Mulla on kanssa kolme lasta ja neljättä tässä toivoisin mutta se antaa odotuttaa itseään. Vai onko teillä pienellä ikäerolla?
Vanhin menee ekalle luokalle syksyllä ja nuorin alle 2v.. Eiköhän me vauva pidettäisi jos nyt raskaana oon mutta kyllä se paljon mietityttää. Ehkä eniten stressaan sitä miten suku ja tutut suhtautuu :unsure:
 
Vanhin menee ekalle luokalle syksyllä ja nuorin alle 2v.. Eiköhän me vauva pidettäisi jos nyt raskaana oon mutta kyllä se paljon mietityttää. Ehkä eniten stressaan sitä miten suku ja tutut suhtautuu :unsure:
Sama juttu kun tuntuu olevan muilta pois jos me saadaan lisää perheenjäseniä vaikka itse noi lapset oon kasvattanut. Viimeisimmän km jälkeen jopa mun äiti sanoi että eikö teille nyt olisi riittänyt nuo edelliset kun kerta aina käy noin.. :confused:
 
Sama juttu kun tuntuu olevan muilta pois jos me saadaan lisää perheenjäseniä vaikka itse noi lapset oon kasvattanut. Viimeisimmän km jälkeen jopa mun äiti sanoi että eikö teille nyt olisi riittänyt nuo edelliset kun kerta aina käy noin.. :confused:
Meillä taas mun äiti sanoi kuopuksen syntymän jälkeen että eikös kolme ole sitten hyvä lapsimäärä. Eipä olla paljoo vanhempiamme lastenhoitamisilla vaivattu koskaan. Miehen äiti oli jo kolmannesta lapsesta kuullessaan niin naama väärinpäin että melkein pyysin anteeksi iloista uutistamme:(
Toisaalta sitten taas kovin tärkeitä ja rakkaita nuo kolme ovat isovanhemmilleen olleet aina eli kaippa se neljäskin menisi. Teen huomenna uuden testin ja kerron sitten miehellekkin tuloksen jos se positiivinen on.
Toivon kovasti että teillä nelonen pian antaa kuulua itsestään!(y)
 
Ai kun kiva.. Onkohan noille vanhemmille tullut mieleen että se ei oo niiden päätettävissä monta lasta omat lapset tekee. :rolleyes:

Joo no nyt km jälkeen odoteltu välillä epätoivoisemmin ja välillä turtana.. Toivottavasti sieltä pian tulis. :)

Tulehan laittaa kuvaa tännekin kun teet testin. :) Aina kiva nähdä plussa kuvia.:love:
 
Ai kun kiva.. Onkohan noille vanhemmille tullut mieleen että se ei oo niiden päätettävissä monta lasta omat lapset tekee. :rolleyes:

Joo no nyt km jälkeen odoteltu välillä epätoivoisemmin ja välillä turtana.. Toivottavasti sieltä pian tulis. :)

Tulehan laittaa kuvaa tännekin kun teet testin. :) Aina kiva nähdä plussa kuvia.:love:
Eipä ne vanhemmat taida sitä ymmärtää että me miehen kanssa lapsiluku päätetään. Tämä neljäs olisi kyllä todellakin viimeinen meille ihan omallakin päätöksellä :) Tulen aamupäivästä kertomaan testituloksen ja laitan kuvan jos jotain nähtävissä on. Nyt pitää vaan kipasta hakeen uusi testi kaappiin odottamaan. Kiitos sulle vastauksista, ehkä se ei niin kauhea katastrofi olisikaan se nelonen:)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Oudsi ootko jo päättänyt et meetkö sinne verikokeeseen? Helpompi tapahan olis varmaan cb digi, siitä en oo koskaan kuullut et näyttäis väärin.
Vielä hiukan harkinnassa, ajattelin katto oens viikon mitkä on fiilarit ja jos omat testit ei mitään näytä ja olot jatkuu ni koklaan sen cb:n (jos täältä tuppukylästä löytyy) ja sit oon neuvolaan yhteydes jos ei homma selvene.
Mies kysy varovasti aamulla et joko on itkut ohi, kun eilisen saldo oli lopunviimeks kolmet itkut :X3: ilman syytä. Joskohan tää tilanne aukeis lopullisesti jo ens viikolla.

Joko Nyytikkii oot saanu hanat auki? Vai vieläkö panttaa? :rolleyes:
 

Yhteistyössä