Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

tänään dpo8, eikä juurikaan mitään fiilistä että olis tärpänny. Oon muka koko ajan tuntevivani alamahassa jotain menkkajomotuksen tyylistä, mutta ehkä mieli vaan tekee tepposia, koska haluan olla raskaana niin kovasti. Mulle tehtiin sektio 12/15 ja nyt pelkään että kohtuun on tullu jotaki arpikudosta mikä vaikeuttaa kiinnittymistä :( jotenki kauhee vitutus päällä
 
Tossu-83, näkisköhän ultrassa tai sisätutkimuksena tms sen mahollisen arpikudoksen? Mulla katottiin kerran sisätutkimuksena suolalioksella pumpaten kohdun seinämää (polyyppiepäily, ei ollutkaan mitään).

Täällä kp 25/ 26-28, ja dpo 12. Pahimmat vatsanpoltot jääneet mutta kohtua viiltelee edelleen tasaisesti. Nyt iski myös kunnon päänsärkykohtaus ja hetkellinen pahoinvointi, mikä liittyy kylllä varmaan tohon hedariin. Myös toissapäivänä särki päätä.

Yritän malttaa perjantaihin testausta, jollei täti oo ilmaantunu ennen sitä. Jos vaivat jatkuu, täytynee käydä lekurilla...
 
Tossu-83, näkisköhän ultrassa tai sisätutkimuksena tms sen mahollisen arpikudoksen? Mulla katottiin kerran sisätutkimuksena suolalioksella pumpaten kohdun seinämää (polyyppiepäily, ei ollutkaan mitään).

Täällä kp 25/ 26-28, ja dpo 12. Pahimmat vatsanpoltot jääneet mutta kohtua viiltelee edelleen tasaisesti. Nyt iski myös kunnon päänsärkykohtaus ja hetkellinen pahoinvointi, mikä liittyy kylllä varmaan tohon hedariin. Myös toissapäivänä särki päätä.

Yritän malttaa perjantaihin testausta, jollei täti oo ilmaantunu ennen sitä. Jos vaivat jatkuu, täytynee käydä lekurilla...
Joo, kyl sen varmaan ultralla sais selville. Täytyy mennä jos rupee kestään kauan. Nyt tosiaan vasta eka yrityskierto päällänsä ettei vielä sillee kiirusta. Esikoinen tärppäs yk2:lla että saas nähä kauanko nyt menee
 
  • Tykkää
Reactions: tyty79
Täälläkin nuo haamulaiset muuttunut negaksi tai erittäin hyvällä mielikuvituksella varustelluiksi haamuiksi. Tais olla tässä.
Mitä lie ollut meneillään, kun niin moneen testiin sain selvän haamun. Ainoastaan rfsu:n kaksi testiä jäi täysin negoiksi. Kiinatesti haamu, PC:n kaikki testit haamuja, raskauskeijun haamu, apteekin ultra varmaan kaikista selvin haamu.

Nyt dpo 15/15-16 ja kp 26/26-27

Tänään en testiä ole enää tehnyt, mutta eilen oli aamulla ihan nega, kuivuttuaan näkyi jotain todella todella hentoa kääntelemällä, mutta ei todellakaan niin näkyvää kuin aiemmin, täysin negaksi ton katson.

Useamman päivän vihlonut alamahaa, tänään vähemmän, vaikka menkkojen pitäisi alkaa. Outoa. Yleensä vihlonta alkaa vasta samana päivänä kun menkat alkaa, eli jotain siellä on ollut kyllä meneillään. Saa nähdä koska ne menkat sitten alkaa. Tuskin nuo testit nyt uudestaan enää miksikään haamuiksi/plussaksi muuttuu, vai onko jollain käynyt niin??
 
Ääk apua...kertokaa mulle vai onko kellään tietoa? Äsken siis tein 2 r-testiä...toisen tein omaan virtsaan ja siihen tuli haalea haalea viiva (en tiä oliko oikeesti haamu vai viivanpaikka) ja sit tein toisen samanlaisen testin veteen dipattuna ku rupesin epäileen että tuo testi antaa aina viivanpaikkoja. MUTTA siihen veteen dipattuun testiin ei tullut viivanpaikkaa eikä mitään..pelkkä kontrolliviiva. Voinko oikeesti olla raskaana vai onko tää jotain julmaa kiusaamista? :D
 
@tossu-83 Onhan siinä hento viivanen!

Mulla tuli tänään pyyhkiessä limaa jonka seassa veriviiruja. Ei mitään menkkatuhrua todella ollut, kerran. Ovista en tikuttanut, mutta melko varma olen dpo:sta, koska kivut oli tässä kierrossa erikoisen kovat, buranaa vaati ottaa. Että dpo12, niin ei se kyllä mitään kiinnittymisvuotoa voinut olla enää? Ovistestin tein tänään vielä.
http://aijaa.com/AlSTSU
 
Mulla myös hentoa vaaleanpunaista pyyhkiessä et kaipa ne menkat vaan alkaa kun ajallaankin vielä tuli dpo16/15-16.

Mitä lie sitten tarkoitti nuo mun haamut kun ei ees menkat tulleet myöhässä. Luulis et jos joku kiinnittymisyritys ois ollut niin vähän ees tulis myöhässä
 
Täälläkin piinaillaan..kp 26/26-28...vielä ei menkoista merkkiä, olotilasta en sano mitään, kun kuitenkin kuvittelen kaiken näköistä :D Perjantaina testaan, jollei menkkoja näy.
 
Mulla myös hentoa vaaleanpunaista pyyhkiessä et kaipa ne menkat vaan alkaa kun ajallaankin vielä tuli dpo16/15-16.

Mitä lie sitten tarkoitti nuo mun haamut kun ei ees menkat tulleet myöhässä. Luulis et jos joku kiinnittymisyritys ois ollut niin vähän ees tulis myöhässä
Mä luulen että voi olla kemiallinen vaikka alkas menkat ajallaan. Ja epäilen näitä itselläni toisinaan olleen (haamut, olot yms).
 

Yhteistyössä