Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tulin vaan ihastelemaan teidän plussia!ehkä mäkin voin kohta tulla tänne kuumeilemaan teidän kanssa jos muutaman kuukauden vielä odottaa ☺ ennestään on tyttö joka on nyt reilu vuoden ja tuossa kyllä riittää hommaa
 
Kp 22. Töissä ja kyllä väsyttää! :sleep: ihan hirveen turvonnut olo koko ajan ja tissit on arat ja ja pissattaa koko ajan. :rolleyes: kaiken lisäksi mulla oli eilen lämpöä ja nytkin tuntuu siltä! Kuitenkaan ei oo mitään flunssaa tai muuta nyt ollut. Hmmm. o_O

Miten tässä nyt malttaa odottaa että pääsee testailemaan. :D
 
Onnea plussanneille!! Ihanaa että jollain menee hyvin!

Mulla alkoi menkat. Eli tämä jäi tähän.
Pelottaa niin että tämä oli ainoa mahis tulla äidiksi. Ehkä senkin kanssa sitten oppii elämään ja saa elämästä jotain muita ilonaiheita...
 
blääh...ei tärpänny siis ekalla kierrolla...kierto jäi yllättävän lyhyeks.. oli siis vaan 25 päivää....tänään siis kp1/25 ja yk 2 lähti käyntiin..parempaa tärppionnea tälle kierrolle :)
 
Eipä täälläkään päin auta kuin odotella, sattui aamulla tehty testi silmiin roskiksen päällä ja siihen on ilmestynyt toden totta hento viivanpaikka. Kp 29/26-28 ja dpo 16. Huomenna aamulla teen herkemmän testin (apteekin ultra) olikos jollain tästä testistä kokemuksia??

Menkkoja ei siis kuulu, aamulla oli pistävä vatsakipu 5 minuuttia eikä muuta, parina päivänä tullut pienen pieni tummankeltainen tippa.. On tässä hommassa nyt jotain outoa.
 
Eipä täälläkään päin auta kuin odotella, sattui aamulla tehty testi silmiin roskiksen päällä ja siihen on ilmestynyt toden totta hento viivanpaikka. Kp 29/26-28 ja dpo 16. Huomenna aamulla teen herkemmän testin (apteekin ultra) olikos jollain tästä testistä kokemuksia??

Menkkoja ei siis kuulu, aamulla oli pistävä vatsakipu 5 minuuttia eikä muuta, parina päivänä tullut pienen pieni tummankeltainen tippa.. On tässä hommassa nyt jotain outoa.
Voisko olla että ovis olikin myöhemmin? Niin ja tosiaan munasolun matka kohtuun ja sinne porautuminen voi jollain viedä jopa 12 päivää! Eli älä menetä toivoa vielä
 
  • Tykkää
Reactions: tyty79
Voisko olla että ovis olikin myöhemmin? Niin ja tosiaan munasolun matka kohtuun ja sinne porautuminen voi jollain viedä jopa 12 päivää! Eli älä menetä toivoa vielä
Bongasin oviksen tikuttamalla, ja sen jälkeen haaleni ovisviiva selvästi. Jollei se sitten uudestaan tullut..lopetin oviksen mittaamisen siihen haalenneeseen viivaan..ja joillakin vissiin hcg nousee hitaammin kuin toisilla = näkyminen testissä kestää?
 
Bongasin oviksen tikuttamalla, ja sen jälkeen haaleni ovisviiva selvästi. Jollei se sitten uudestaan tullut..lopetin oviksen mittaamisen siihen haalenneeseen viivaan..ja joillakin vissiin hcg nousee hitaammin kuin toisilla = näkyminen testissä kestää?
Kyllä joo jokaisella ihmisellä nousee hcg eri tahtiin...niin minullakin muutamassa raskaudessa haamu tullut vasta rv 4-5...esim tollaset viivat mitkä mulla tulee nyt jo dpo 16 tuli mulla viime raskaudessa vasta rv 5+4
 

Yhteistyössä