Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Osaakohan joku kokeneempi kertoa että onko tää nyt ovisplussa vai ei? Mun mielestä toi toinen viiva oli ehkä aavistuksen vaaleampi.. Ekaa kertaa koitan ovista bongata ja tää oliki oletettua vaikeampaa o_O
Ku toinen viiva on jo aika tumma mutta mietin että voiko olla vielä esim huomenna vahvempi..

Edit. Toisaalta mulla on nyt kyllä vahvat ovisoireet..
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Osaakohan joku kokeneempi kertoa että onko tää nyt ovisplussa vai ei? Mun mielestä toi toinen viiva oli ehkä aavistuksen vaaleampi.. Ekaa kertaa koitan ovista bongata ja tää oliki oletettua vaikeampaa o_O
Ku toinen viiva on jo aika tumma mutta mietin että voiko olla vielä esim huomenna vahvempi..
Mun silmiin ei ihan vielä plussa. Saattaapi silti olla plussa tuosta jo parin tunnin päästä, ja mennä ohitse ihan huomaamatta. Ei muuta ku lemmiskelyä kehiin. :)
 
Onpas täällä nyt viivasia, onnea :love:

@Minni-83 Jotain siellä kuultaa, mutta onko viivanpaikka vai vahvistuva haamu..?

Mulla kp29/28, ei menkkoja, eikä haamuja tmv. Että tää muutenkin epämääräinen kierto nyt jatkuu tämänkin osalta. En usko mihinkään mahdollisuksiin, ainoastaa, että tää kierto ei pelitä normisti minkään osalta.
 
Täältä voisin saada apua hätääni! Tein eilen dpo10 2h pidätyksellä hätäiseen tietty testin. No siihen ilmesty roskishaamu. Valkosella taustalla valoa vasten kun kyttää ni kyllä siellä näky jotain... kyseessä oli pregcheck liuska. Oon käyttäny niitä kauan ja en
koskaa saanu mitään viivaa jos en sitte oo ollu paksuna. (Km viime huhtikuussa). Naise rakkaat auttakaa hölmöä. Ootteko te saanu viivannpaikkoja tällä testillä? :love:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Täältä voisin saada apua hätääni! Tein eilen dpo10 2h pidätyksellä hätäiseen tietty testin. No siihen ilmesty roskishaamu. Valkosella taustalla valoa vasten kun kyttää ni kyllä siellä näky jotain... kyseessä oli pregcheck liuska. Oon käyttäny niitä kauan ja en
koskaa saanu mitään viivaa jos en sitte oo ollu paksuna. (Km viime huhtikuussa). Naise rakkaat auttakaa hölmöä. Ootteko te saanu viivannpaikkoja tällä testillä? :love:
Minä en ole saanu siihen mitään. Ja ihan aiheestakin sit. En edes kuivuttuaan.
 
Jopas täällä plussia vilisee. Mahtavaa. Mä käytin täs kierrossa kaikki jemmassa olleet testit, puhtaat negat kaikkiin. Nyt yritän olla ostamatta lisää seuraavia kiertoja varten. Menkat pitäs ylihuomenna alkaa. Toivottavasti tulee ajallaan. Vähä pelkään, että kierto venyy..kun ei ole vielä mitään lisääntynyttä valkovuotoa tai tuhrua mitä yleensä tässä vaiheessa jo ollut. Nyt siis kp 24/25 . Vai pitäskö mun muuten menkat alkaa jo huomenna? Nyt tuli blackout. Kalenteri näyttäää ylihuomista. Ovis oli kp12.
 
Viimeksi muokattu:
Ei ollut ovis+, tein nyt iltapäivällä 3h pidätyksellä RFSUn ja Pregchekin liuskat ja pregchek sen 5min jälkeen selvästi vaaleampi ja RFSU sen määrätyn 10min odotuksen jälkeen selkee nega. Mutta kaippa se ovis ois sieltä tulossa.. (n) Hirveenä plussia kaikilla ja toivotaan että tässä parin viikon päästä pääsis itekki liittyyn joukkoon (y)
 

Attachments

Jopas täällä plussia vilisee. Mahtavaa. Mä käytin kaikki testit, puhtaat negat kaikkiin. Menkat pitäs ylihuomenna alkaa. Toivottavasti tulee ajallaan. Vähä pelkään, että kierto venyy..kun ei ole vielä mitään lisääntynyttä valkovuotoa tai tuhrua mitä yleensä tässä vaiheessa jo ollut. Nyt siis kp 24/25 . Vai pitäskö mun muuten menkat alkaa jo huomenna? Nyt tuli blackout. Kalenteri näyttäää ylihuomista. Ovis oli kp12.
Ylihuomenna olisi odotettavissa jos kierto pysyy tuossa totutussa. Eli huomenna kp25/25 (kierron vika päivä). Jos alkaisi huomenna, jäisi kierto 24 päivän mittaiseksi.:)
 
Vau, kylläpä on paljon viivoja sadellut vuorokauden sisään, hurjasti onnea kaikille!!!(y)

Aattelin huomen aamulla testata josko viiva olisi taas hieman lisää väriä saanut..

Kertookohan tämä mistään, mun ostoskuitti oli tässä yks päivä tämmöinen;

Geisha suklaalevy
Raskaustesti
Raskaustesti
Appelsiini leivoskeksi(nämä ei tosin minulle)
Lion white suklaapatukka 2 kpl
Irtosnacks(sisälsi pähkinöitä)
Suklaakaurakeksi

Ei siis mitään muuta, maidot ja leivät jäi kauppaan:whistle:
Oiskohan nämä mielitekoja...
Ja kun päätin jo että mun paino ei taas nouse 20kiloa...kröhöm..
Toki syön terveellisesti eikä nuo yhdessä illassa mene, ehkä, mutta silti, tuntuu että kävelin ihan horroksessa kaupassa, ajattelematta mitä oikeasti tarvitaan..
 
Viimeksi muokattu:
Vau, kylläpä on paljon viivoja sadellut vuorokauden sisään, hurjasti onnea kaikille!!!(y)

Aattelin huomen aamulla testata josko viiva olisi taas hieman lisää väriä saanut..

Kertookohan tämä mistään, mu ostoskuitti olisi tässä yks päivä tämmöinen;

Geisha suklaalevy
Raskaustesti
Raskaustesti
Appelsiini leivoskeksi(nämä ei tosin minulle)
Lion white suklaapatukka 2 kpl
Irtosnacks(sisälsi pähkinöitä)
Suklaakaurakeksi

Ei siis mitään muuta, maidot ja leivät jäi kauppaan:whistle:
Oiskohan nämä mielitekoja...
Ja kun päätin jo että mun paino ei taas nouse 20kiloa...kröhöm..
Toki syön terveellisesti eikä nuo yhdessä illassa mene, ehkä, mutta silti, tuntuu että kävelin ihan horroksessa kaupassa, ajattelematta mitä oikeasti tarvitaan..
Tuli tästä mieleen, kun mieliteoista tuli puhe, että mä olen pistänyt merkille kierronvaiheiden mieliteot. Kierron ihan lopussa ja kierron alussa kuukautisten aikaan makean himo on aivan kohtuuton. Suklaa nyt erityisesti, mutta hedelmätkin maistuu ihan super hyviltä.
Sitten ovulaation paikkeilla ja siitä muutama päivä, kaikki suolainen saa aikaan suoranaisen euforian ja kaikki makea maistuu liian makealta.:LOL:

Omalta osalta en siis kauheasti uskalla mihinkään mielitekoihin luottaa, mutta ehkä jos tästä "rytmistä" poiketen alkaisi tekemään mieli päinvastaista mitä ns.pitäisi tehdä mieli, niin sitten voisi kyllä hälärit kilkattaa.:D
Onko muilla vastaavaa vai onko kukaan edes kiinnittänyt tämmöiseen sivuilmiöön huomiota?:whistle:
 
Heippa kaikille Tulen tänne kyselemään että mikä dpo olette saaneet digiin raskaana 1-2? Tein eilen illalla dpo10 pc liuskan jossa haamujen haamu. Tänään aamulla tein myös saman liuskan jossa myös yhtä haalea haamu, nyt hetki sitten tein taas saman liuskan jossa jo paremmin näkyvä haamu jossa jo vähän väriäkin on, mutta digi sanoi että ei raskaana. Voiko nuo olla vaan viivanpaikkoja tms? Vaiko ei vain sitten digissä näy vielä. Muistelen että viime raskaudessa olisi tuommoisella viivalla jo digissä ollut raskaana 1-2.IMG_7307.JPG Tuossa vielä kuva, eli ylin eiliseltä illalta, keskimmäinen tältä aamulta ja alin hetki sitten tehty ja kuva testiajalla.
 
Susa.s; Kyllä tuossa alimmaisessa hento punertava viiva on, kyllä se siitä rupeaa vahvistumaan, parin päivän päästä uutta testiä kehiin(y)

Vaikka tämäkin, Clearblue, on herkkä testi ja sen voi tehdä jo ennen oletettujen kuukautisten alkua niin tuolla Clearbluen omilla sivuilla sanotaan; Jos teet testin ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää ja tulos on "Ei raskaana", saatat silti olla raskaana ja
Clearblue Digital -raskaustestillä saatiin seuraavat tulokset testattaessa kliinisesti alkuraskauden näytteitä: tämä prosenttimäärä raskaana olevista naisista sai tuloksen "raskaana",
naisista jotka tehnyt testin 4 päivää ennen oletettujen kuukautisten alkua niin 65% on saanut vastaukseksi raskaana.

Joten levollisin mielin vaan:)
 

Yhteistyössä