Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

20170826_083139 (2).jpg

Piti vielä varmistella tämmöiselläkin testillä, ihan siksi kun noissa halvoissa testeissä ei ruvenneet lainkaan viivat tummumaan, jopa haalistuneet viime kerrasta ja aina aamun eka lirusta testit olen tehnyt.
Rupesi jo pelottamaan että kesken meni ihan alusta, mutta nyt vähän toiveikkaammat fiilikset, kunpa sitten ultrassa pieni olisi siellä missä pitääkin. Mitään oireita ei oikein ole, lievää kuvotusta välillä.

Pahoittelut kaikille viivanpaikoista :( kurjaa jos testit oikeasti tuommosia antaa, jostain luin että ns. viivanpaikkoja ei tulisi / ei saisi tulla, vaan ainoastaan silloin viiva, jos hCG-hormonia pissassa, sitä hailakampi mitä vähemmän hCG;tä ja sitä vahvempi mitä enemmän..toki noissa viivoissa pitää olla väriä mukana jos testi on hCG;n tunnistanut..
Mutta silloinhan se kai merkkaisi hyvin varhaista keskenmenoa jos hailakan viivan saanut ja sitten menkat alkaa(n)

Voimia kaikille uuteen yk-kierrokseen ja toivotaan että tärppää!!!
 
Toki sekin mahdollista, kun koko kierto ollut poikkeuksellinen. Oviksen suhteenkin menee oireet ja ajankohta aina samoin. Nyt ei sekään. On mahdollista myös, että jäi koko ovis välistä..
Toivottavasti tulisi toivottu tulos:love:(y)

Mulla oli kans ihan ihme kierto. Luuli tosiaan tunteneeni oviksen silloin 1.8 mut ilmeisesti ei sit ollutkaan kun vasta nyt plussaa näytti.
 
Huomenta. Kyllä täytyy varmistaa vielä kerran tää oma tilanne ja hakee testi kuitenkin. Keskiviikkona ois pitänyt menkat alkaa, ei kuulu. Välillä kovia alaselkäkipuja, mahankin puolelle juilii, sellasta ajoittaista, mutta ei ala. En kyllä usko muuhun kun sekaisin olevaan kiertoon..
 
@nelHM jokos oot testannut uudestaan (y)
No juu, rfsu liuskalla tunnin lirusta nega. Oishan se näyttäny jotain vaikka kui laimee liru olikin, jos ois näyttääkseen. On vaa outoa ja en oikein ymmärrä, miksi ei ala menkat, ei tosiaan tyypillistä mulle. Aina oon raskaana ollu jos menkat jääny tulematta, mutta plussannutkin olen oikeeseen aikaan. Paitsi esikoisesta rv6+ vasta neuvolan testillä.. jos nyt r.oireita ajattelee, ni rinnat kipeet ja pissattaa paljon, väsyttää, alamaha- ja selkäjomoja. Mutta, en mä usko.. Uitan aamulla sen toisen liuskan vielä, nega varmasti sekin.
 
Po
Olen jonkinaikaa taustaillut ja käynyt kurkkimassa ketjua. Nyt ajattelin hypätä mukaan kun omakin kierto alkaa pikkuhiljaa lähentyä loppuaan. Dpo 6 siis menossa ja yk 1. Aiemmin tuntui ettei nyt tärpännyt, mutta niin nuo toiveet alkoi heräillä. Ehkä vielä tiputaan korkealta ja kovaa :eek:

Plussatuulia kaikille! :love:
 
@nelHM no on kyllä aika hassu tilanne toivotaan nyt että joku selvyys tulee miks ei menkat oo alkanut o_O mulla on kuukautiset myöhässä kaks päivää ja huomenna vasta haen testin saas nähdä mitä se näyttää (y)
Tuu kertoo sit :). Mulla on toisaalta aika semmonen raskausolo, mut tiiän, että on niin epätodennäköinen vaihtoehto nyt se kuitenkin, että ei viitti alkaa fiilistelee. Ja se negatesti realisoi aika hyvin tilanteen :D
 
Nyt ollaan jännän äärellä kans.. Tiistaina olis lähtö matkalle miehen sukulaisen (mun hyvä kaveri) kanssa.. Nyt illalla kuitenki tuli tikkuun heento viiva, mutta myös mies näki o_O nyt on siis yk2 kp26/28-31.. Aamulla uus testi :rolleyes: saas nähdä mitä selityksiä keksii juomattomuudelle jos nyt plussat pärähtää tikkuun, muuten koko miehen suku saa tietää aivan liian aikaisin :D
 

Attachments

Yhteistyössä