Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@anskuliii Onhan siellä haamunen! Vahvistumista sille!!

Mulla ei uutta raportoitavaa.. hyvällä viivalasiominaisuudella voi jonkun mukahaamun sieltä ehkä bongata. Mut nega, kuten ajattelinkn. Ovistestin uitin samalla..
Kuva testiajalla molemmista
http://aijaa.com/Q0GuRP
Mää näen tuossa viivan, mutta itse saan nuihin rfsun testeihin aina tommosen :/
Toivottavasti sulla nyt tuo viiva tarkottais raskautta kerta menkatki myöhässä :)
 
Po
Onnea plussista anskuliii ja kipaaa! :love:

Minni-83 clearbluen testissä näen jonkun kuultavan viivan, mutta rfsu testissä en kännykällä saa toista viivaa näkymään. Toki kuvat hämäriä, joten hankala täysin nähdä. Toivotaan viivan vahvistumista! Onko nuo prismassa myytävät clearbluet jotenkin erillaisia muuten? :)


Huomenna kauppapäivä ja taidan pari pakettia liuskoja napata mukaan. Kunhan en nyt tuhlaile niitä liian aikaisin, sillä epäilen että vasta perjantaina voi jotain näkyä. Aikaisintaan torstaina.. mut ymmärtänette tän hätähousuilun? :LOL:
 
@Po niihin prisman clearbluen plus testeihin tulee helposti viivanpaikka kun apteekin clearbluen plus testiin. Ja ne prisman testeissä ei ole mitään muotoilua niin kun apteekin. Apteekin on isompia ja se mihin tulee viivat se on neliön mallinen. Prisman testissä se on pyöreä mihin tulee viivat.
 
Mul on nyt kp 28/27-32 ei ole menkat vielä alkanut. Viime kierrot on ollut 29 päivää. Tein prisman clearbluen plussa testin vaikka tiesin että saan siihen viivanpaikan. Pc liuskaraskaustestit oli loppunut kaupasta. Sen takia ostin sit näitä testejä. Kuva viivanpaikasta.

http://aijaa.com/rNvoNS
Joo siis just samoja tuli mulle, 3 kpl! Niin törkeä viivanpaikka ja sit ku niissä oli väriäkin... ja mulla on edelleen ne tallessa ja kuivuneena niissä on ihan tasavahvat värilliset viivat :mad:
 
Joo siis just samoja tuli mulle, 3 kpl! Niin törkeä viivanpaikka ja sit ku niissä oli väriäkin... ja mulla on edelleen ne tallessa ja kuivuneena niissä on ihan tasavahvat värilliset viivat :mad:
Mulla on kans tullu tolla joitain kertoja värillistä haamua, kuivuttuaan sininen leveä plusviiva sit muodostuu. Mutta, ei todella joka kerta, on siellä iha blanko testejäkin ollut.. että otapa selvää o_O
 
Ihanan paljon plussia täällä, onnea kaikille odottajille! <3

Oma tilanteeni jälleen kinkkinen.. menkat alkoivat lupaavista viivoista huolimatta. Sitten ne loppuivat lyhyeen, mikä ei oo mulla normaalia. Tein digin toiveikkaana: tulos "ei raskaana". Tein myös Ultralla testin ja se näyttää viivaa. Mitäs tästä nyt ajattelis..??!!

FullSizeRender-102.jpg
 
Mul on kp 29/27-32 ei ole alkanut vielä menkat. Huomenna varmaan sit alkaa. Niin kun viime kierrotkin on mennyt. Tässä on tämän päivän aamuinen testitulos prisman clearbluen plus testi. Viivanpaikka mitäs muutakaan.

http://aijaa.com/ySFi5W
Onpa vahva viivanpaikka.. niinku tuolla aiemmin laitoin, itekin noita tommosia paristi saanut, mutta myös ihan tyhjiä. Onko ollu siis yritystä vai mitä?

Mulla nyt viikon menkat myöhässä. Aamuks ultra testi, ei se kyllä tyhjää kummempaa näytä. Muta katotaan. On tää sen verran outoa.. ovistestit semmosia melkeen tasavahvoja, ku päivittäin tehny niitä.
 
Viimeksi muokattu:
Kp 20. Kuluupa aika hitaasti! Pääsis jo testailemaan. Mulla ei oo yhtään fiiliksiä suuntaan tai toiseen että tapahtuuko tällä kierrolla mitään. Ens viikko on kiireinen kun mulla alkaa koulu Helsingissä. En tiedä sit jos tästä kierrosta ei tärppää niin varmaan sitten menee yrittäminen tauolle koska meidän häät on ensi kesänä niin olis kiva mahtua johonkin kolttuun :D:cautious:
 

Yhteistyössä