Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kertokaa kokemuksia apteekin ULTRA testistä. Kiitos :)
Herkästi antaa jopa testiajalla haamua, mutta näyttää kyllä selvästi positiivisen kun aihetta on. Nytki Stindebindellä ihan kunnon värillinen viiva. Itsellä aiemmissa kierroissa samalla testillä ollut haaleata, melkein väritöntä viivanpaikkaa, joskus ihan puhtaan negankin saanut, itseasiassa tän kierron vuodon aikaan, kun ennen sitä kaikissa haamua... Toki kemiallisen mahdollisuus on. Että vähän outo koko testi. Jos vertaista hakis, niin Cbn apteekkiversio ois aika liki. Ja huom. Mun mielestä näin siis.
 
Onnea kaikille plussista!! Itse täällä kuuneilin ja testailin viime vuoden puolella, maaliskuussa saatiin palleroinen syliin :) nyt palleroinen 6kk ja uutta yritystä ollu jo 2kk :D

Kuitenkin asiaan... Eilen tein precheckin testin, avasin siis uuden pakkauksen ja tein testin todella haaleasta päiväpissasta, menkkojen pitäis alkaa joskus tässä, viimeistään maanantaina. Noh, eilen sain testiin jotakin silmillä nähtävää viivan tapaista ja tänään aamulla ajattelin että teen toisen testin ekasta aamupissasta, että sillähän se selviää että ollaanko tässä taas raskaana... Pissasin siihen keräysastiaan ja kädet täristen aloin kaivaa paketista sitä toista testiä... Ja arvatkaapa mitä! Paketissa ei ollut ollenkaan sitä toista testiä!!!!??? Arrrgggghhhh... Etsin koko vessan ja kaikki laatikot läpi josko testi olisi pudonnut paketista, mutta ei! Toista testiä ei ollu lainkaan. Voi luoja että suututtaa.
 
Onnea kaikille plussista!! Itse täällä kuuneilin ja testailin viime vuoden puolella, maaliskuussa saatiin palleroinen syliin :) nyt palleroinen 6kk ja uutta yritystä ollu jo 2kk :D

Kuitenkin asiaan... Eilen tein precheckin testin, avasin siis uuden pakkauksen ja tein testin todella haaleasta päiväpissasta, menkkojen pitäis alkaa joskus tässä, viimeistään maanantaina. Noh, eilen sain testiin jotakin silmillä nähtävää viivan tapaista ja tänään aamulla ajattelin että teen toisen testin ekasta aamupissasta, että sillähän se selviää että ollaanko tässä taas raskaana... Pissasin siihen keräysastiaan ja kädet täristen aloin kaivaa paketista sitä toista testiä... Ja arvatkaapa mitä! Paketissa ei ollut ollenkaan sitä toista testiä!!!!??? Arrrgggghhhh... Etsin koko vessan ja kaikki laatikot läpi josko testi olisi pudonnut paketista, mutta ei! Toista testiä ei ollu lainkaan. Voi luoja että suututtaa.
Joskus käynyt aivan samalla tavalla. Ei muuta ku testin hakuun!
 
http://aijaa.com/i0S9yE
Tässäpä mielenkiintoinen testailu. Kp 26/27 kaikki tehty. Ylin on erittäin herkkä one step 10 mIU/ml, jossa juuri ja juuri nähtävissä oleva haamu/viivanpaikka, seuraava on marketista napattu pregcheck ja viimesin tietty clearblue digi. Eli ne jotka ei niin herkkiä näytti raskauden..ja erittäin herkkä ei. Pitäskö reklamoida...
Kyl mä laittaisin tällä kuvalla reklaa menemään:sneaky:

Mä en tiiä millanen virhemarginaali voi tulla jos liuskaa varten nappaa pienen määrän virtsaa talteen, verrattuna puikkoon johon voi pistää lirutellen suoraan kehoitetun ajan verran. Onko siis puikkoon liritellessä ns.suurempi otanta virtsan suhteen.(n)
Mutta tosiaan, vielä pari vuotta sitten ei ollut mitään moitittavaa ko.testissä omalta osaltani ja nyt sain moiseen elämäni ensimmäisen viivanpaikan.o_O Taso laskenut.
Mutta onnea tällekkin puolelle.:love::love:
 
Näkyy jottain pientä, ehkä jopa PUNERTAVAA! Oisko se, onhan?!? :geek:
Jos toi alkaa vahvistuun ja menkat ei ala. Niin sit se on. :) Toivotaan parasta. <3

Mulla on ollut varmaan jo aika monta kemiallista raskautta kun eri testehin oon saanut haaleita viivoja aikaisempina kiertoina ja sit menkat on tiputtanut mut korkeelta alas. En tietäis niistä jos en olis hätähousu himotestaaja ja testaan varhain.
 
Viimeksi muokattu:
:):love:Voisko nää olla raskausoireita: mul on ihan hirveen kylmä jatkuvasti, pissattaa jatkuvasti päivällä ja yölläkin pitää kolme kertaa käydä pissalla, alaselkä on ollut tosikipee, maha on turvoksissa, nenä on välillä tukossa, alamahaan nippailee yms.

Tietty voi alkaa oirehtiin jo siitä että toivoo niin kovasti raskautta.
 
Menkat alkoivat yöllä. :( Voi kurjuuksien kurjuus, kun ehdin taas jo olla aivan onneni kukkuloilla.. toi apteekin Ultra antaa ihan käsittämättömän helposti viivaa tai sitten mulla oikeesti jo hiukkasen tärppäsi. Anyway..uuteen kiertoon.
 
Menkat alkoivat yöllä. :( Voi kurjuuksien kurjuus, kun ehdin taas jo olla aivan onneni kukkuloilla.. toi apteekin Ultra antaa ihan käsittämättömän helposti viivaa tai sitten mulla oikeesti jo hiukkasen tärppäsi. Anyway..uuteen kiertoon.
Voi ei. Kyllä se plussa oli. Mä tekisin uuden testin viimeistään muutaman päivän päästä. Usein kun plussa häviää täysin ennen vuodon alkamista, siis kemiallisessa. Mulla itselläni ainakin.
 
Menkat alkoivat yöllä. :( Voi kurjuuksien kurjuus, kun ehdin taas jo olla aivan onneni kukkuloilla.. toi apteekin Ultra antaa ihan käsittämättömän helposti viivaa tai sitten mulla oikeesti jo hiukkasen tärppäsi. Anyway..uuteen kiertoon.
Olen pahoillani. Kyllä se viiva ihan värillinen oli, että oli varmaan yritystä ainakin. Voisko olla alkuraskauden vuotoa kuitenkin tmv?
 
@Palleroita @nelHM Kiitos, tää foorumi on kyllä ihan paras, kun tietää, että te toiset tasan tarkkaan tiedätte fiilikset tietyillä hetkillä.

Yöllä tuntui siltä, että koko maha tippuu pois, mut aamulla olikin siteessä vain vähän vaaleanpunaista vuotoa. Kaipa se on testattava, vaikka realismi jo pukkaa päähän ja tunteisiin järkeä. Mut ihan piiiiiiiieni toivohan tässä vois vielä olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Palleroita
Ei kannata vielä vaipua epätoivoon stindepinde, mulla tuli menkat ensimmäisessä raskaudessa yli puoleen väliin saakka. Ensimmäiset menkat alko ajallaan ja kesti muistaakseni 12pv, välillä tuli paljon mutta enimmäkseen vuoto oli vähäistä. :) ja vatsakivut kuuluu raskauteen kun suuri mullistus vatsassa käynnissä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde

Yhteistyössä