Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heips, uus hätätestailija ilmottautuu joukkoon apuja kaipaillen. Kierto heittelee 24-28 välillä. "Oireina" puuttuvat pms kamaluudet, alavatsa "supistelee". Tänään kp25 dpo 11? Ja oli pakko kipittää jo apoteekkiin. Ostin apteekin oman herkän testin kun en tiedä onko menkat myöhässä vai tulossa. Eilisestä asti ollu tyypilliset menkkakivut mutta normina ois tänään alkanu eikä vielä näy ei kuulu. Kivut kyllä jatkuu. Myös pms raivarit on jääny pois koko kierrosta, eikä tissit oo mosahtanu kuten normaalisti tekis 2-3päivää ennen menkkoi. Mielikin on turhankin seesteinen. Ennen oo. Käyttäny pc ja rfsu testejä eikä niihin oo koskaan tullu edes viivan paikkaa. Tän päiväseen apteekin testiin tuli vartissa hyvin olematon raita, tai oikeestaan kaks kun keskeltä testiviivaa puuttu väri, vain viivan "reunat" tummui toooooosi hailakasti, niin hailakasti että oli pakko räjäyttää testi osiin ja nappaa luiska sisältä lähempäätarkastastelua varten. Yritän nävertää kuvan, muilla tämmösiä ollu? Aamulla teen sen toisen testin, jännityksellä odotan.
 
Viipulainen, olisikin plussan alkua, FOUR, en oo koskaan saanu pc enkä rfsu mitään jälkee edes mielikuvituksella, mut nyt tää elämäni eka apteekin oma herkkätesti aiheuttaa ihmetystä. Aamulla uusiks aamipissistä, tuo oli rakossa alle tunnin pissin tulos keskellä päivää. Olo on liianki toiveikais. Kaks lasta poikineena enkä ennen oo tämmönen testihullu ollu ja laakista tullu puhtaat plussat, en kyl muista miten niistä testailin..
 
  • Tykkää
Reactions: kirpsakka
Adiela88, rodkishaamu/vivanpaikka omaan silmäänki livenä, väriä niiiiiiin hitusen ja kuutenki testiajan ulkopuolella. Mut mitä mä ite oon lukenu noista apteekin omista niin pieniki jälki valkosella taustal ni ois aihetta toiveisiin. Toki kesken kerkee mennä ennen ku saa kissaa sanottua, mutta uskon vasta ku viivasta saa selvän ilman testin räjäytystä osiin
 


Sain eilen viivanpaikan kahteen testiin ja yöllä, kun heräsin oli pakko tehdä testi uudestaan, kun pyörin yön miettien tätä. No luulen, että kyseessä ei ollutkaan viivanpaikka eilen (en saanut kameralle, mutta sellainen harmaa viiva ), koska tänä "aamuna" viiva olikin jo selvempi. Olen aika shokissa, vauva ei ollut suunnitelmissa
 


Sain eilen viivanpaikan kahteen testiin ja yöllä, kun heräsin oli pakko tehdä testi uudestaan, kun pyörin yön miettien tätä. No luulen, että kyseessä ei ollutkaan viivanpaikka eilen (en saanut kameralle, mutta sellainen harmaa viiva ), koska tänä "aamuna" viiva olikin jo selvempi. Olen aika shokissa, vauva ei ollut suunnitelmissa
Ei ole tuo viivanpaikka. Ihan plussahaamu :)
 
Meikäläisellä näytti testi samalta kun eilen, tosin koko testiviiva on hyyyyyvin hailakasti tummunu ku eilisessä oli vaan viivan reunat. osiin purin tänäänkin testin nähdäkseni kunnolla.. Ovisplussa 13.9, tänään kp 26/24-28.. Jännäks käy, täytyy ootella vielä pari päivää alkaako tyhjennys vai muuttuuko viivat testissä.
 
Mun tilanne selkiytyi sit nyt eli tein negan menkkojen jälkeen. Kuva vielä vahvistuksena. Apteekin Ultra on kyseessä ja kyllä sillä saa ihan puhtaan valkoisen blanconkin aikaiseksi. Toisaalta hyvä, että nyt tuli näin selkeä nega, niin ei tarvitse enää jahkailla valemenkkoja sun muuta. Ja pitää olla hiukkasen iloinen siitä selkeästä plussastakin ennen menkkoja, jospa se joskus sitten tärppäisi kunnolla.

Onnea kaikille yritykseen ja plussatuulia! :)

IMG_5086.JPG
 
  • Tykkää
Reactions: Palleroita
Mun tilanne selkiytyi sit nyt eli tein negan menkkojen jälkeen. Kuva vielä vahvistuksena. Apteekin Ultra on kyseessä ja kyllä sillä saa ihan puhtaan valkoisen blanconkin aikaiseksi. Toisaalta hyvä, että nyt tuli näin selkeä nega, niin ei tarvitse enää jahkailla valemenkkoja sun muuta. Ja pitää olla hiukkasen iloinen siitä selkeästä plussastakin ennen menkkoja, jospa se joskus sitten tärppäisi kunnolla.

Onnea kaikille yritykseen ja plussatuulia! :)

katso liitettä 2275
Tein tolla samalla testillä eilen keskellä päivää ja toisen tänä aamuna. Kuivuttuaan tuli niin epämääränen hailura testiviivan paikalle niin siks räjäytin osiin, pimahtanut kun olen niin läpivalasinkin, oli siinä joku tooodella hailura, ei läpinäkyvä, vaan hailusti punertava. Nyt vartoilen pari päivää, jos ei ala menkat ni uus testi. Alavatsa ollu älyttömän kipee sunnuntaista asti (normisti päivä ennen menkkoja ja ekana kunnon vuotopäivänä) nyt ei oo vieläkään tissit kivettyny kipuineen, hiukan kiinteemmät, mut nännit törky hellät (mitä ei ennen oo ollu). Lämpöjä en oo koskaan seurannu, mut jäässä olen päästä varpaisiin ollu oviksesta asti. Huimausta ja "repäsykipuja" on ollu (ei pystyny rautakangella tekee tolpille reikiä maahan ku tuntu et munasarjat repee joka täräyksestä).Täysien kottareiden kuskaaminen aiheutti ikävää puukotusta nivusiin. Silti on tunne, että vuotaa jo vaikka mitään ei vuoda.. Jestas ku mä halkeen jännityksestä.
 
Täällähän on taas mukavasti plussia. Onnea kaikille! ♡ Saapahan edes jossain ihailla noita kahta viivaa, kun omat testit on toistaiseksi ollut totaalisen blancoja.
Täällä siis yk 4 ja dpo 2 kääntymässä iltaan. Hitaasti taas matelee aika... :unsure: Onko muita piinailijoita mun kanssa samoissa päivissä?
 
Täällähän on taas mukavasti plussia. Onnea kaikille! ♡ Saapahan edes jossain ihailla noita kahta viivaa, kun omat testit on toistaiseksi ollut totaalisen blancoja.
Täällä siis yk 4 ja dpo 2 kääntymässä iltaan. Hitaasti taas matelee aika... :unsure: Onko muita piinailijoita mun kanssa samoissa päivissä?
Täällä ollaan about. Tosin yk, hmm, voit lisätä nelosen perään numeron. :D
Ovista en oo jaksanut tikuttaa enää kuin pari kertaa 2 vuodessa. Nyt tosin tuli 2 €:lla 50 raskaustestiä. En oo niitäkään enää kuukausiin tehnyt, mutta ens viikolla on aika varmasti sokka irti joka päivä, kun niitä kerran on. :D
 
Täällähän on taas mukavasti plussia. Onnea kaikille! ♡ Saapahan edes jossain ihailla noita kahta viivaa, kun omat testit on toistaiseksi ollut totaalisen blancoja.
Täällä siis yk 4 ja dpo 2 kääntymässä iltaan. Hitaasti taas matelee aika... :unsure: Onko muita piinailijoita mun kanssa samoissa päivissä?
Plussatuulet tähän kiertoon! Ite täällä jännäilen omia tuloksia, kun kaks vikaa kiertoo olleet 24 ja 25, nyt siis 26 ja apteekin herkkä näyttää vaa haamujen haamujen haamun hailua mallilla roskis. Menkkaolot on, mutta erilaisella tavalla. Toivoa on vielä, mutta...
 

Yhteistyössä