Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pc antaa mulle tosi räikeitä haamuja, tosin yleensä testiajan jälkeen. Mulla on kyllä raskauden mahollisuus, nyt dpo9-10, mutta mitään muut testit ei oo näyttäneet mitään. Onko pc:n laatu tosiaan näin huono? Onko joku kokenut vastaavaa ”roskishaamuilua” muutaman päivän ajan ennen oikeeta plussaa? Ylin testeistä on DPO7 ja alin eilinen DPO9, ovulaatioajankohta lähes varma. Kp 55 menossa eli ovulaatio oli myöhään. Muiden merkkien testeihin ei oo tullu mitään, ei herkimpiinkään, joten epäilen nyt näitä pc-liuskoja enemmin kuin raskautta. Oon saanu näillä ennenkin vääriä haamuja, kun en ole ollut raskaana. Toki toivoisin raskautta enemmän kuin mitään :love:72E9FD65-7148-4AD1-8CF8-886B5E4EC5ED.jpeg
 
Pc antaa mulle tosi räikeitä haamuja, tosin yleensä testiajan jälkeen. Mulla on kyllä raskauden mahollisuus, nyt dpo9-10, mutta mitään muut testit ei oo näyttäneet mitään. Onko pc:n laatu tosiaan näin huono? Onko joku kokenut vastaavaa ”roskishaamuilua” muutaman päivän ajan ennen oikeeta plussaa? Ylin testeistä on DPO7 ja alin eilinen DPO9, ovulaatioajankohta lähes varma. Kp 55 menossa eli ovulaatio oli myöhään. Muiden merkkien testeihin ei oo tullu mitään, ei herkimpiinkään, joten epäilen nyt näitä pc-liuskoja enemmin kuin raskautta. Oon saanu näillä ennenkin vääriä haamuja, kun en ole ollut raskaana. Toki toivoisin raskautta enemmän kuin mitään :love:katso liitettä 2977
No melkoista, jos noi ois jotain muuta kun ihteesä, ei viivanpaikat ole punasia o_O
 
Testasin tänään dpo 10, mutta testi oli viallinen. Ei tullut kumpaakaan viivaa. Tää aamu on nyt aika hälinää, kun pitää valmistautua häihin ja heräsin aika myöhään. En tiedä testaanko vielä ennenkuin lähdetään. Toiveet tärpistä on kyllä melko alhaalla. Tosi oireetonta ollut.
 
No melkoista, jos noi ois jotain muuta kun ihteesä, ei viivanpaikat ole punasia o_O
Niin minäki oon ajatellu mut tosi monen väärän haamun jälkeen en uskalla toivoo vielä liikoja. Mut nyt näitä on tullu monta peräkkäisinä päivinäo_O Toisaalta oviksesta on vielä vähän aikaa eikä mihinkään muihin testeihin oo tullu vastaavaa. Ja eihän noita pitäis kuivana enää kattoo:ROFLMAO: Eilinen oli kyl ainakin melkein testiajalla, 10 min sisään joka tapauksessa:whistle:
 
Moi! Olen uusi täällä ja kysyisin teiltä neuvoa että onko näissä testeissä haamuviiva ja viivanpaikka? Livenä molemmissa näkyy ainakin ”jotain”. Tänään kp 26/29 ja oli pakko testata kun oireita on ilmaantunut yllättäen. Tein myös kaksi ovulaatiotestiä jotka näyttivät positiivista
Selvästi näen molemmissa pinkit viivat, haaleat toki, mutta ei mun silmään epäilystä, vahvistumista nyt vain :)
 
Huomenta! Tein eilen testin ja se oli niin pilalla jo valmiiksi, että näytti siltä, että joku olisi viilellelyt sen veitsellä rikki kauttaaltaan. Viivoja siis riitti, mutta aivan vääränlaisia.:)
Tänään aamulla pakan viimeinen rfsu-liuska ja nyt näyttäisi paremmalta. Dpo 14 menossa, viiva näkyy myös livenä. Ei väriä paljon, mutta kuitenkin niin, että en luulis viivanpaikaksi. Mitäs arvelette?

IMG_1572.jpg
 
Huomenta! Tein eilen testin ja se oli niin pilalla jo valmiiksi, että näytti siltä, että joku olisi viilellelyt sen veitsellä rikki kauttaaltaan. Viivoja siis riitti, mutta aivan vääränlaisia.:)
Tänään aamulla pakan viimeinen rfsu-liuska ja nyt näyttäisi paremmalta. Dpo 14 menossa, viiva näkyy myös livenä. Ei väriä paljon, mutta kuitenkin niin, että en luulis viivanpaikaksi. Mitäs arvelette?

katso liitettä 2989
Kyllä selvästi joku ohut viiva näkyy, mutta vähän hankalasti osuu valo tuohon testiin niin ainakin mun kännykällä on hankala arvioida. Toivottavasti ois sitä itteään:love: Näinä päivinähän sen pitäis ratketa jos on jo dpo14 (y)
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
@emppu11 en ole enään testaillut, kun menkat alko perjantaina.

Torstaina tuli pyyhkiessä tippa rusehtavaa ja perjantaina hanat aukes tuli punainen vuoto kesti kaksi päivää ja nyt tulee vaan pyyhkiessä.

Onks kellään muulla näin niukat menkat? Ja jos näin niukkaa vuotoo jollain niin onko raskautunut vaikka on niukka vuoto? Olis kiva tietää et onks mul mahdollisuuksia raskautua kun on näin niukat menkat.
 
Mä oon ihan pöljä. Menin tekeen rfsu n raskaustestin vaikka menkat on ollut ja vielä pikkusen tulee pyyhkiessä verta.

Ja nyt ihmettelen miks siihen rfsu n raskaustestiin tuli toinen haalea viiva vaikka on menkat. Ja se viiva punertaa. Kai se on viivanpaikka. Ei pitäis testata kun menkatkin on.

https://aijaa.com/wQGobE
Ootko tietoinen sun ovulaation ajankohdasta? Eli ootko vaikka tehny ovistestejä?

Kun tosiaan mä nään väriä myös ja sitä ei kyllä tule ilman hcg hormoonia, kaikenlaisa harmaita ym.viivoja voi tulla ilman raskautta, mutta punaista ei tule ellei jotain ole.
Vuoto voi siis olla alkuraskauden vuotoa, mutta voi olla harmillisesti myös kemiallisesta raskaudesta.
Mä tekisin ainakin itse uusintaa kun vuoto loppuu kokonaan tai viimeistään 4vrk päästä. Jos samanlaista viivaa tulee tai selkeämpää, niin soittelisin josko pääsis verestä ottaa hcg arvot.
 
@viipulainen mäkin oon ihan ihmeissäni täällä.

En ole tehnyt ovulaatiotestejä. Eli en ole varma ovulaation ajankohdasta. Peittoja heiluteltiin alkukierrosta ja loppukierrosta eli ovulaatio on ollut joko ajoissa tai myöhässä. Limojen perusteella ajoissa. Mut ei voi varmaks sanoo. Pitää tehdä neljän päivän päästä uudestaan testii.

Kummallista on myös että kun menkat alko kohdunnapukka oli ylhäällä ja oon välillä kokeillut uudestaan niin ylhäällä on pysynyt. Eks sen kuuluisi laskeutua menkkojen alkaessa alas?
 
Mulla taas pc haamuilee.. Kuvassa dpo11. Muiden merkkien testeihin ei mitään, ei myöskään nyt dpo12 pc-liuskaan. Aamulämpö kuitenkin ennätyskorkeella:whistle: Mä oon kyl saanu niin monta pc-haamua jo tässä kierrossa (kts. aiempi viesti) et taitaa olla joku vika noissa testeissä. Tää oli kuitenkin eri paikasta ostettu kun aiemmat eli saattaa olla eri valmistuserää tms. Mut eiks tää oo aika räikee?:D73EEC556-79D4-4553-BD51-D8596CE6E30B.jpeg
 
Mulla taas pc haamuilee.. Kuvassa dpo11. Muiden merkkien testeihin ei mitään, ei myöskään nyt dpo12 pc-liuskaan. Aamulämpö kuitenkin ennätyskorkeella:whistle: Mä oon kyl saanu niin monta pc-haamua jo tässä kierrossa (kts. aiempi viesti) et taitaa olla joku vika noissa testeissä. Tää oli kuitenkin eri paikasta ostettu kun aiemmat eli saattaa olla eri valmistuserää tms. Mut eiks tää oo aika räikee?:Dkatso liitettä 2992

Mä oon saanut pc:hin sata vp:Tä. Mutta toi on kyllä plussa. On väriä ja kaikkea.
 
Mulla taas pc haamuilee.. Kuvassa dpo11. Muiden merkkien testeihin ei mitään, ei myöskään nyt dpo12 pc-liuskaan. Aamulämpö kuitenkin ennätyskorkeella:whistle: Mä oon kyl saanu niin monta pc-haamua jo tässä kierrossa (kts. aiempi viesti) et taitaa olla joku vika noissa testeissä. Tää oli kuitenkin eri paikasta ostettu kun aiemmat eli saattaa olla eri valmistuserää tms. Mut eiks tää oo aika räikee?:Dkatso liitettä 2992
No ei tuo nyt enää ole viivanpaikka tai haamukaan, ihan selvä pinkki viiva.:rolleyes:
 
Mulla taas pc haamuilee.. Kuvassa dpo11. Muiden merkkien testeihin ei mitään, ei myöskään nyt dpo12 pc-liuskaan. Aamulämpö kuitenkin ennätyskorkeella:whistle: Mä oon kyl saanu niin monta pc-haamua jo tässä kierrossa (kts. aiempi viesti) et taitaa olla joku vika noissa testeissä. Tää oli kuitenkin eri paikasta ostettu kun aiemmat eli saattaa olla eri valmistuserää tms. Mut eiks tää oo aika räikee?:Dkatso liitettä 2992
No tuohan on jo ihan selvä plussa!! :love:
 
Ihana kun kaikki ootte niin positiivisia:) Tiiän kyllä ettei tuollasta viivaa sais tulla turhaan mut kovasti ihmettelen, kun ei muiden merkkien testeihin tuu mitään eikä myöskään enää tän aamun pc-liuskaan. No, ei oo viel vuotokaan alkanu(y) Mut luulen kyllä nyt oikeesti et on sattunu virheellisiä testejä :( kun liikaa testailee niin niitä sattuu matkan varrelle:whistle:
 

Yhteistyössä