Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla on nyt kp 21 dpo 9. Kp 12 oli limoja ja ovulaatiokipuja. Samana päivänä aikaisemmin ennen ovulaatiokipuja heiluteltiin peittoja. Dpo 4 lämmöt romahti eli varmaan kiinnittymisdippi. Jos tuo oli kiinnittymisdippi niin toivottavasti kiinnitty oikeaan paikkaan kun eks dpo 4 ole aika aikainen kiinnittyminen. Nyt on ollut alaselkä kipua ja alamaha kipuilua. Toiveet raskautumisesta on aika korkealla. Et korkealta taas tiputaan jos menkat alkaa. Eilen tein testin 1 h 30 min pissasta siihen ei tullut mitään. Ja illalla tein 3h pissasta saman rfsu n testin ja siihen tuli jotain varmaan viivanpaikka. Eilen oli dpo 8 et tosi aikaista testailla. Tässä kuvat testeistä.

https://aijaa.com/pilYZI

 
Minni:

Kyllähän tuossakin viiva näkyy. Toivotaan että olisi haamun alkua. Ainakin oireesi kuulostavat lupaavilta.

Mulla meni luotto tohon testiin viime viikolla kun antoi niin vahvat viivat muiden testien ollessa ihan negoja. Ja menkathan ne sieltä tuli ihan ajallaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Onko kokemusta one step liuskoista?Testasin eilen dpo 8 illalla ja luulen nähneeni jtn. Tänään aamulla dpo 9 ehkä hiukan vahvempi mutta erittäin haalea jokin...
Olen aiemmissakin kierrossa testannut. Ja silloin ihan selviä negoja.
Mutta mietityttää kun noin pienet dpo. Onkohan vain viivanpaikka(n)
Kellään kokemusta?
 
2 viikkoa kmenon alkamisesta..
Kp 16 laskennallisesti

Ovisoireet ollee monta päivää, nyt alkaa hellittään.
Huippua et kroppa toimii.
R testissä näky muutamia päiviä sitten vielä selkeetä.
https://aijaa.com/3Ld0AN

Ovis viivat kehittyneet, lämmöt laskenu alas

Nää on tehty aina samaan aikaan päivästä (paitsi keskimmäiset samana päivänä, alin niistä illalla)
 
Viimeksi muokattu:
Onko kokemusta one step liuskoista?Testasin eilen dpo 8 illalla ja luulen nähneeni jtn. Tänään aamulla dpo 9 ehkä hiukan vahvempi mutta erittäin haalea jokin...
Olen aiemmissakin kierrossa testannut. Ja silloin ihan selviä negoja.
Mutta mietityttää kun noin pienet dpo. Onkohan vain viivanpaikka(n)
Kellään kokemusta?
Mä sain pari kuukautta sitten juurikin noilla dpoilla viivanpaikan 25miu one step testiin(n) oli elämäni ensimmäinen viivanpaikka onestepeillä, 10miu näytti negaa..å
 
Mulla ollu menkkajomoa dpo3 lähtien joka päivä. Selkeesti painetta ym kohdussa vasemmalla puolella. Dpo8 oksetti, ja rinnat kipeät dpo6 alkaen. Mutta nyt dpo11 ja jo eilen lämmöt laski alas, ja tänään on jo samassa kun ovis. Tein myös eilen aamulla cb:n viikkonäytöllisen, ja illalla pc:n liuskan, ja molemmat täysin puhtaita negoja :( Kai tää on taas uus negakierto :cry: Harmittaa niin paljon. Tehtiin miehen kanssa molemmat kaikkemme että vihdoin onnistuisi, ja tuntuukin että miksi enää yrittäisi kun kaikki on jo koitettu :unsure: Yritys aloitettu lokakuussa 2017.

Eikö tuo lämpöjen lasku yleensä enteile menkkoja?
Onko dpo10 negan ja lämpöjen laskun jälkeen mitään mahdollisuutta saada enää plussaa?
 
2 viikkoa kmenon alkamisesta..
Kp 16 laskennallisesti

Ovisoireet ollee monta päivää, nyt alkaa hellittään.
Huippua et kroppa toimii.
R testissä näky muutamia päiviä sitten vielä selkeetä.
https://aijaa.com/3Ld0AN

Ovis viivat kehittyneet, lämmöt laskenu alas

Nää on tehty aina samaan aikaan päivästä (paitsi keskimmäiset samana päivänä, alin niistä illalla)
Kiva kuulla että olet päässyt uuteen kiertoon heti. :)

Itselläkin alkaa pikkuhiljaa ovisoireita tulemaan... Näinköhän vielä yhden kierron yritettäisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen
Mulla ollu menkkajomoa dpo3 lähtien joka päivä. Selkeesti painetta ym kohdussa vasemmalla puolella. Dpo8 oksetti, ja rinnat kipeät dpo6 alkaen. Mutta nyt dpo11 ja jo eilen lämmöt laski alas, ja tänään on jo samassa kun ovis. Tein myös eilen aamulla cb:n viikkonäytöllisen, ja illalla pc:n liuskan, ja molemmat täysin puhtaita negoja :( Kai tää on taas uus negakierto :cry: Harmittaa niin paljon. Tehtiin miehen kanssa molemmat kaikkemme että vihdoin onnistuisi, ja tuntuukin että miksi enää yrittäisi kun kaikki on jo koitettu :unsure: Yritys aloitettu lokakuussa 2017.

Eikö tuo lämpöjen lasku yleensä enteile menkkoja?
Onko dpo10 negan ja lämpöjen laskun jälkeen mitään mahdollisuutta saada enää plussaa?
Kyllä dpo 10 jälkeen on vielä kaikki mahdollista! Itse en ole lämpöjä erityiseen mittaillut joten siihen en osaa kommentoida. Mutta olen yleensä ekat haamut saanut aikaisintaan dpo11. Ja esikoisesta plussasin vasta dpo 16. Tosin en testannut dpo 14-15 kun uskoin negaa dpo 13.
 
@Tiutau13 "lohduttavaa" kuulla että en oikeasti välttämättä nähnyt harhoja. On noita testejä tullut tehtyä ja vaikka kovasti viivaa toivookin niin uskon silti etten niitä kuvittelemaan alkaisi.
Joo sepä. Epäilee jo omaa mielenterveyttä kun ei ole varma että onko todella viiva vai kuvitteleeko sen siihen! :( mutta se viivanpaikka oli selkeä, kamerallakin näkyi! Kuva on tässä ketjussa jossain, just ennen pääsiäistä muistaakseni laitettu ..
 

Yhteistyössä