Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Pumpkinbred Mä meinaan olla seuraavassa kierrossa säntillisempi ovulaation metsästämisen suhteen. En ole vielä onnistunut löytämään sitä hetkeä, kun nega muuttuu plussaksi, koska oon säästellyt tikkuja :rolleyes:

Meinaan myös olla varovaisempi alkoholin kanssa ja välttää käyttöä kokonaan vähän oviksen jälkeen.. tai ainakin otan sitten vain sen yhden oviksen ja menkkojen välillä. :alien:
 
Onko tämä plussa? Haamu? (n) on alaselkäkivut ja kovin menkkamainen olo muutenkin.. :/katso liitettä 5260
Valitettavasti noihin rsfun testeihin saa tuollasen viivasen vaikka kesken menkkapäivien. Suosittelen tekemään ihan eri merkkisen testin kun tosta ei voi päätellä mitään.

@MonaLisa33
Meinasitko seuraavaan kiertoon jotain greippimehua tai sellasia? Mulla kun ollut tässä 2 ihan identtistä kiertoa ilman raskautta niin ajattelin et jotain täytyy varmaan muuttaa...
 
@Pumpkinbred Mä en pidä greipistä, niin en vielä ole ajatellut sitä kokeilla :whistle: Oon ymmärtänyt, että siinä olis se foolihappo, mikä on hyvästä, mutta en ole kyllä tästä mitenkään varma. Tietääkö joku? Kannattaisko sitä kuitenkin juoda? Limat mulla on aika vähäiset, mutta selkeät kuitenkin. Foolihappoa ja rautalisää otan purkista...

Mulla on itsellä sellainen tuntuma, että mahdollisimman tasapainoinen arki voisi olla avain onneen. Omalla kohdalla se tarkoittaisi säännöllistä ja terveellistä syömistä, kevyttä liikuntaa ja unta. Viime kierrossa, jossa tuli plussa ja vuotoa heti samana päivänä, olin tavallista stressaantuneempi juuri niinä päivinä. Heiluteltiin myös peittoja, mikä sitten provosoi vuodon alkamaan. En voi olla ajattelematta, etteikö näillä olisi voinut olla vaikutusta, vaikka ehkä joku sanoisi, että ei kiinnittymistä voi pilata... Toki solujen jakautumisessa on voinut olla häikkää. Alkoholia olen vähentänyt ja aion jatkaa samalla linjalla, mies myös.
 
@Pumpkinbred Mä en pidä greipistä, niin en vielä ole ajatellut sitä kokeilla :whistle: Oon ymmärtänyt, että siinä olis se foolihappo, mikä on hyvästä, mutta en ole kyllä tästä mitenkään varma. Tietääkö joku? Kannattaisko sitä kuitenkin juoda? Limat mulla on aika vähäiset, mutta selkeät kuitenkin. Foolihappoa ja rautalisää otan purkista...

Mulla on itsellä sellainen tuntuma, että mahdollisimman tasapainoinen arki voisi olla avain onneen. Omalla kohdalla se tarkoittaisi säännöllistä ja terveellistä syömistä, kevyttä liikuntaa ja unta. Viime kierrossa, jossa tuli plussa ja vuotoa heti samana päivänä, olin tavallista stressaantuneempi juuri niinä päivinä. Heiluteltiin myös peittoja, mikä sitten provosoi vuodon alkamaan. En voi olla ajattelematta, etteikö näillä olisi voinut olla vaikutusta, vaikka ehkä joku sanoisi, että ei kiinnittymistä voi pilata... Toki solujen jakautumisessa on voinut olla häikkää. Alkoholia olen vähentänyt ja aion jatkaa samalla linjalla, mies myös.
Mä join viimeks greippimehua ja tykkään siitä mutta en tiedä johtuko siitä sitten se että ovislimat jäi kokonaan puutumaan (n).
Foolihappo on käytössä kans mulla. Rauta olis varmaan kans hyvä mutta kaikki kokeilemani aiheuttaa ripulia :cry:.
Mä ajattelin jättää greipit pois ja kans liikkua enemmän ja syödä terveellisemmin (flunssan kourissa kyllä helpommin sanottu kun tehty). (n)
Mä kyl kans uskon paljon siihen et oma stressi vaikuttaa monella tavalla kroppaan. Kuulosta siis hyvältä toi suunnitelma että minimoi stressin. Se on ihan jo muutenki terveellistä (y).
 
Onko viivanpaikka? Kp 25/28katso liitettä 5254
Kyllä minä tuon haamuks tulkitsen! Ite testasin tänään pc:llä ihan himohailuran, semmosen et en tiiä näkeekö sitä kukaan muu ees parhaalla mielikuvituksella, mut jotenkin on tästä kierrosta ollut ihan erilainen olo. Niin oireeton ja jotenki vaan erilainen. Testasin esikoisestakin dpo 9 ekan himmeetäkin himmeemmän hailurahaamun, ja nyt on kans dpo 9... Toinen pc kummittelee tuolla, pitäs vaan malttaa huomiseen.. :eek:
 
Tein iltapissasta huvikseni ovistestin ja ovistestien mukana tulleen rakaustestin. Nyt kp 23 ja ihan kamala rintojen aristus ja rinnat turvonneet. Viimeinen terolut menee ke aamuna ja vuodon pitäisi alkaa pe tai la.

Millonhan kannattaisi testata ihan oikeasti. Vai odotanko vain vuodon alkamista. Voiko teroluteilla tulla vuoto automaattisesti vaikka olisi raskautunut?

Tässä vielä kuva https://aijaa.com/wSQabU
 
Kp 24 ja tältä aamulta ovistesti https://aijaa.com/DINQ2n
Ja raskaustesti https://aijaa.com/RMhaOa

Surkuhupasaa testailla tämmösillä päivillä tai edes muutenkaan. :alien: Ovista en saanut tikutettua missään vaiheessa, mutta en kyllä kauhean aktviisesti testaillut kun testit toimitettiin mulle liian myöhään..
Joillain se lh hormoni voi myös kohota vähän ennen menkkojakin. Ei kai kuitenkaan ihan plussaksi asti.
Tossa raskaustestissä mä en näe mitään (n)
 
Joillain se lh hormoni voi myös kohota vähän ennen menkkojakin. Ei kai kuitenkaan ihan plussaksi asti.
Tossa raskaustestissä mä en näe mitään (n)
En minäkään näe siinä raskaustestissä mitään. Se on itselle vain muistutukseksi tänne, että millaisia saanut aina tietyillä kiertopäivillä. :rolleyes: En oikein tykkää puhelimessa säilytellä nuita kuvia :ROFLMAO:

Mutta.. alavatsalla tuikintoja molemmin puolin ja keskelle. Yöllä vaihdoin sängyssä asentoa mahalleni ja kohduntietämillä tuntui kamala paine. Muistin tämän vasta nyt kun olin silloin niin unenpöppyrässä. :sleep: Muuten täällä asiat niinkuin eilenkin, ihan kamala rintojenaristus ja turvotus. Kummallisen seesteinen ja stressitön olo.
 
@NeitiHaaveilija Oletko tehnyt uuden testin?

@Pumpkinbred Kävin gynellä ja hän totesi mulla ohuen kohdun limakalvon, vain 5 mm ovulaation jälkeen. Eli uuteen kiertoon lähden kohdun limakalvoa kasvattamaan, kun ja jos menkat tästä alkaa. Olen koittanut kerätä tietoa kotikonsteista, miten siihen voisi vaikuttaa. Ilmeisesti punaviini, tumma suklaa ja e-vitamiini voisivat toimia. Osa tasapainoista arkea? Kyllä :)
 
@ihwe minäkin pitäisin plussana, onnea! :love:

Söin eilen illalla viimeisen terolutin ja äsken tuli paperiin jotain haaleaa vaaleanpunaista. o_O Viime kierrossa kesti kaksi päivää viimeisestä pilleristä ja kolmannen aamuna alkoi vuoto.

Rinnat edelleen kipeät, vatsassa tuntuu menkkamaisia jomotuksia, märkä olo ja eilen illalla lämmöt olivat korkeimmillaan 37.5 (n) palelee koko ajan ja aika nuutunut olo, mutta ei kuitenkaan kipeä. Viime kierrossa olin monsteri ja nyt olo tuntuu edelleen melko seesteiselle.

Voiko vuoto alkaa noin pian viimeisestä tabletista?
Muistelen, että vuosia sitten kun söin teroja, meni silloinkin muutama päivä ennen kuin vuoto alkoi. :alien:
 
Ei ole tullut enää mitään punaista paperiin. Mietin oliko limakalvo rikki tms, jos veri tuli siitä. Tikutin äsken rfsun (joo.. tiedän että näitä ei kannattaisi ostaa ja vakuutin itsellenikin viime kierrossa, että ei enää näitä, mutta kun meidän lähikauppa ei muuta myy :D) muutaman tunnin rakossa olleesta ja taidan nähdä viivanpaikan. (n)

https://aijaa.com/NNWtyF

Edelleen samat olot jatkuu. Tosin ihan älytön pahoinvointi päällä ja alakerrassa ehkä hieman ”kuivumaan” päin, eli eiköhän ne menkat sieltä ala. Jos ei huomenna, niin sitten ylihuomenna. :devil:
 

Yhteistyössä