Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kokemuksia kellään one stepin viivanpaikoista, kuinka törkeitä voi antaa?
Päätin tässä kierrossa tehdä omaksi huviksi ovistestejä kierron loppuun asti, lisäks oon testannu rfsulla ja one stepillä jotta myöhemmin näkis missä vaiheessa mahdollisesti haamut ilmestyy. Oon lievästi järkyttynyt tän aamuseen tulokseen :D:confused: nyt siis oletettavasti dpo 6-7 vasta, eihän tässä vaiheessa mitään oikeasti voi näkyä! o_O Kuvassa pc ovistesti ja one stepin viivanpaikka.
Mulla näytti yhdessä kierrossa pc:n ovistestit ihan selvää positiivista loppukierrosta, mut raskaustestit negaa ja raskaana en siis ollut. Mut sit taas toista lasta kun aloin odottamaan samat testit näytti tosi kirkasta positiivista ennen kun sain positiivisen tuloksen raskaustestiin. (n) :D
Tossa raskaustestissä näen jotain, mut en kyllä tiedä onko viivanpaikka vai mitä. Toivotaan, että lähtee vahvistumaan. (y)
 
@Pioni_ mulla on sama testi ja vastaava viiva ollut vain viivanpaikka. Toivotaan että sulla merkitsee plussaa
Tätä mä just mietin, et kun tolla testillä on moni saanu tosi törkeitä viivanpaikkoja. Ton sunkin viivan olisin tulkinnu jo haamuks o_OÄh, ei kai auta kun odottaa ja toivoa. Kyllä sitä voikin olla hölmö, ku ostaa tietoisesti tollasia epäluotettavia testejä ja sit saa ihmetellä :D
 
Mulla näytti yhdessä kierrossa pc:n ovistestit ihan selvää positiivista loppukierrosta, mut raskaustestit negaa ja raskaana en siis ollut. Mut sit taas toista lasta kun aloin odottamaan samat testit näytti tosi kirkasta positiivista ennen kun sain positiivisen tuloksen raskaustestiin. (n) :D
Tossa raskaustestissä näen jotain, mut en kyllä tiedä onko viivanpaikka vai mitä. Toivotaan, että lähtee vahvistumaan. (y)
Tätä kans aattelin et mikäli ovistesti tarkottas r-plussaa niin pitäs olla kirkuvan punanen. Viime kierrossa ultrattiin ja todettiin monirakkulainen munasarja, nyt irtosi juuri tältä puolelta niin veikkaan että johtuu osittain siitä. Viime kierrossa ovis oli normaalista munasarjasta ja o-testi oli hailukka näillä päivillä. Jännä nähdä kuinka käy :)

Tolla testillä oon saanu turhaan selviä haamuja, toivottavasti sulla vahvistuu! Toivoa on (y)
 
No, en sit malttanu pidempään ootella :D:love: Mut vähän toivoin jo sitä "2-3", toisaalta nyt on mun mielestä 3+6, tai 3+5, joten ehkä toi vaan näyttää oikein kun eikö tuo tarkoita aikaa hedelmöittymisestä? 1-2 vk siitä siis nyt...?
IMG_20190114_063855.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
No, en sit malttanu pidempään ootella :D:love: Mut vähän toivoin jo sitä "2-3", toisaalta nyt on mun mielestä 3+6, tai 3+5, joten ehkä toi vaan näyttää oikein kun eikö tuo tarkoita aikaa hedelmöittymisestä? 1-2 vk siitä siis nyt...?
katso liitettä 5648
Niin mä sen oon ymmärtänyt myös. Et sithän se näyttää ihan oikein. Ihanaa, onnea! :love:

https://aijaa.com/dUJohZ

Täälläkin viiva vahvistuu pikkuhiljaa. Ylempi eilinen ja alempi tänä aamuna tehty pc.:)
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
Ihan käsittämätöntä millanen viivanpaikka tuo mun viimeisin. Tänään päiväpissasta 10 herkkyyksinen apteekin testi puhdas nega. dpo 13-14 joten tässä oli taas tälläkin kertaa tämä homma.

Ei varmaan kannata tuhlata tuota toista apteekin testiä huomenna
 
Tällasen menin sit kaivaa roskiksesta, eilinen pc. Ei ihan kuvassa näy kunnolla mutta ihan punainen on. Miten toi apteekin mukamas 10 herkkyydeltään ei tänään päiväpissasta näyttäny mitään. On kyllä erikoisia nyt nää mun viivat. Ei voi oikein viivanpaikkakaan tää enää olla kun ihan punainen ja noinkin selvä. Eipä sitten lopukkaan tää testailu, aamulla hakee lisää pc liuskoja
 

Attachments

Yhteistyössä