Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Joo-o. DPO 6 ja ovistesti vielä inan tummempi mitä kontrolliviiva :(
Miten se on mulla noin tummana aina, selkeän huipun löysin, oli ihan tosi paljon tummempi mitä kontrolliviiva, mutta mä saan aina näihin viivoja, ei kyllä ikinä ole väärään aikaan kiertoa yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta useat kun ei saa mitään viivoja näihin tai todella hentoja.

Onko siis normaalia, että vielä dpo 6 on noin tumma? Ennenkin tätä seurannut ja tosi hitaasti vaalenee.
 
@Uusintayritys Mä testailin nyt ekaa kertaa, joten en osaa sen kummemmin sanoa. Mulla Kp 11 oli vielä haalea viiva.
Kuvassa ylin Kp 13 ilta
Keskellä Kp 14 aamu
Ja nyt tältä päivältä alin, Kp 15.
Haalenemaanpäin on jo siis nyt.

Testeissä tuo leveämpi on rfsu, johon en saanut ollenkaan samanvahvuista viivaa.
Ja kapeampi on pc.

Flo ennusti ovista sunnuntaille eli Kp 13.
Toivottavasti sunnuntain tallettelut riitti, koska mies lähti ma aamuna reissuhommiin.
 

Attachments

@Uusintayritys Mä testailin nyt ekaa kertaa, joten en osaa sen kummemmin sanoa. Mulla Kp 11 oli vielä haalea viiva.
Kuvassa ylin Kp 13 ilta
Keskellä Kp 14 aamu
Ja nyt tältä päivältä alin, Kp 15.
Haalenemaanpäin on jo siis nyt.

Testeissä tuo leveämpi on rfsu, johon en saanut ollenkaan samanvahvuista viivaa.
Ja kapeampi on pc.

Flo ennusti ovista sunnuntaille eli Kp 13.
Toivottavasti sunnuntain tallettelut riitti, koska mies lähti ma aamuna reissuhommiin.
Nää apteekin testit vaalenee hirveesti kun kuivuvat kunnolla. Että tuo alin tänpäiväinenkin varmaan muuttuu samanlaiseksi kuin nuo muutkin

https://aijaa.com/xlpY39

Näyttää kyllä vähän siltä et ois tummunut uudestaan, osa noista kyllä ihan laimeasta pissasta, ettei hirveästi voi vertailla. Sulla oli tuollasia ihan hentoja viivoja, mä saan sellasia ja vahvempiakin aina, ei varmaan pitäis kovin herkillä testata niin jäis huippu haaviin helpommin
 
Onnittelut viivoja saanneille ja plussia kohta testaaville :). Pitänee ensi kiertoon hankkia ovistestit kun nyt en kertakaikkiaan tiedä ovuloinko tässä kierrossa ollenkaan! Yleensä melko voimakas kipu jommallakummalla puolella ja selkeät limat... Nyt en bongaa kumpaakaan. Kp 15 menossa. Tallentelut jokatoinen päivä vuodon loppumisen jälkeen. Ehkä tänään vielä varoiks :rolleyes:
 
Joo-o. DPO 6 ja ovistesti vielä inan tummempi mitä kontrolliviiva :(
Miten se on mulla noin tummana aina, selkeän huipun löysin, oli ihan tosi paljon tummempi mitä kontrolliviiva, mutta mä saan aina näihin viivoja, ei kyllä ikinä ole väärään aikaan kiertoa yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta useat kun ei saa mitään viivoja näihin tai todella hentoja.

Onko siis normaalia, että vielä dpo 6 on noin tumma? Ennenkin tätä seurannut ja tosi hitaasti vaalenee.
Onko sulla siis aina tullut noita vahvoja viivoja vielä loppukierrosta, vaiko vain nyt tässä kierrossa? Mä nimittäin päätin tasan kaksi vuotta sitten tikuttaa koko kierron ja tutkia omaa kiertoani, ja mulla tuli juuri noita kirkuvanpunaisia viivoja kun lähestyttiin menkkoja, joita ei sitten koskaan tullutkaan... Loput voit arvata ;) Viivat siis kertoivat raskaudesta, ja beibi on nyt jo 1v3kk ihana taapero.

Toisaalta nuo loppukierron positiiviset voivat kai vihjata myös monirakkulaisista munasarjoista.
 
N4n
Kertokaahan kuulumisia? Millaisia oireita? Mikä tilanne? o_O

Mulla lieviä menkkajomoja, silloin tällöin vähän vihlasee muniksia, mut muuten ei oikeestaan enää mitään oireita. Se ihme jäätävä limaisuuskin on loppunut. Menkkoihin vielä 8 päivää.
 
N4n
IMG_20190131_182144__01__01.jpg

Olin hätänen enkä malttanut odottaa.
Mä veikkaan kovasti viivanpaikaksi, ku on luonnossa harmahtava, mutta kun kuvan muokkaa esim negatiiviksi, näkyisi silti "väriä" (?) Plääh...
Nyt ne piinapäivät vasta alkaakin :poop:
 

Yhteistyössä