Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiva kun miulla ei oo mitään tietoa kiertopäivistä. Lopetin 10.1 pillerit ja sit 19.1 tuli ovisliman tyylistä vuotoa.
Suosittelen mikäli tällä kierrolla ei nappaa, niin tee ovistestejä. Niiden avulla ite oon ollu jotenkin selvillä kierrosta ja sit on toki tuo Flo sovellus mut se näyttää vähä väärin, heittää muutamilla päivillä. Siks tikutan myös:D mulla rinnat tuli kipeäksi pillereiden lopetettua aina ennen menkkoja. No sit raskauduin 3kk pillereiden lopetuksen jälkee. Ja se sit meni kesken ja nyt tosiaa ei oo rinnoissa ollu mitää tuntemuksia edes ennen kuukautisia. Kroppa vähä hakanut kiertoa km jälkeeno_O vasta nyt pari kk ollut 27-28kierrolla.. ennen oli liian lyhyt 24
 
@Jankesof miulla onkin läjä ovistestejä odottelemassa. Jotenkin vaikeaa uskoa, että olisin raskautunut tästä kierrosta, vaikka oireita onkin, on ne varmasti kuviteltuja. Oudoksuttaa vaan, että tästä on nyt 2 viikkoa kun pillerit lopetin, eikä vieläkään tietoakaan tyhjennysvuodosta.

Miulla oli kierto 23 päivää pillereiden kanssa, sit ne välillä jäi pois. Onneks olin merkkaillut kalenteriin kuitenkin ylös kuukautisten ajankohdan, niin pystyin siitä päättelemään tuon kierron pituuden. Normaalisti miulla on kierto ollut 28 päivää. Saa nähdä tuleeko täti käymään kp 23, eli lauantaina. Sitten vaan ihmetyttää ne ovisoireet, limat ja kivut...

Ei auta muu kuin odotella... Tsemppiä siullekkin (y)
 
En tiedä ketkä uskoo tämmöiseen, mutta viimeks pillereiden lopetuksesta aloin syömää foolihappolisää ja tosiaan 3kk popsin niitä ja raskauduin. Edellis kuukautena aloin juomaa Greippimehua 1lasin päivässä. En tiedä onko sillä osuutta raskautumiseen.. oon nyt taas alottanu foolihapon ja syöny kuukauden ja nyt mietin taas greippiä :p
 
Hei, onko kellään kokemusta puretusta Clearbluen digitestistä, joka näyttää viikot? Testi jotenki epäonnistu tai näytölle asti ei ainakaan tulos tullu vaan ohjevihkon merkkiin oli tyytyminen :( Avasin sitte testin ja tältä näyttää! Nopealla googlailulla tuo saattais vastata "3+" mut mitä mieltä ootte? Olisko kellään kokemusta tällasesta? :DIMG_20190124_191833.jpg
 
Hei, onko kellään kokemusta puretusta Clearbluen digitestistä, joka näyttää viikot? Testi jotenki epäonnistu tai näytölle asti ei ainakaan tulos tullu vaan ohjevihkon merkkiin oli tyytyminen :( Avasin sitte testin ja tältä näyttää! Nopealla googlailulla tuo saattais vastata "3+" mut mitä mieltä ootte? Olisko kellään kokemusta tällasesta? :Dkatso liitettä 5757

Tuo on 3+ (y):love: Alla mun ”raskaana 2-3” avattuna.
 

Attachments

Yhteistyössä