Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jäikö sulla testin kuivuttuakin punertava haalea viiva siihen?
Juu jäi. Ekaa kertaa kun tein rfsun testin niin oli niin selvä toinen viiva että kerkesin jo iloita ja miehellekin uutisen kertoa mutta muissa testeissä ei sitten mitään toista viivaa näkynytkään :( mä olen laittanut aikaisemmin tähän samaan keskusteluun kuvan kyseisestä testistä ja oli muidenkin mielestä positiivinen mutta paljastuikin sitten kuitenkin negatiiviseksi.
 
Nähän on hyviä kusetus liuskoja. Keksitään sellainen raskaustesti joka antaa turhia viivoja joka testiin niin saadaan ihmiset ostaan niitä lisää ja lisää. Jos haluaa olla joka vuoden päivä raskaana niin ei muuta kun ostaa rfsu n raskaustestejä ja iloitsee viivoista. Tein paketin toisen testin samasta pissasta ja tuli samanlainen viiva. Pitäiskö valittaa näistä testeistä? Onko kukaan valittanut?

https://aijaa.com/x3tt8D
 
Nähän on hyviä kusetus liuskoja. Keksitään sellainen raskaustesti joka antaa turhia viivoja joka testiin niin saadaan ihmiset ostaan niitä lisää ja lisää. Jos haluaa olla joka vuoden päivä raskaana niin ei muuta kun ostaa rfsu n raskaustestejä ja iloitsee viivoista. Tein paketin toisen testin samasta pissasta ja tuli samanlainen viiva. Pitäiskö valittaa näistä testeistä? Onko kukaan valittanut?

https://aijaa.com/x3tt8D
No näinpä! Mä en ole itse ainakaan valittanut vaikka mieli tekisi. Mutta tiedänpähän että kyseistä testiä en enää osta. Kuulemma siinä rfsu:n varhaisessa testipuikossa on sama ongelma, eli koko rfsu vaan boikottiin. :D eikä se tietenkään kiveen hakattu ole etteikö ne voisi oikeeakin haamua näyttää, mutta pelkästään siihen testiin en luottaisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Coolmama
Oli vielä tänään pakko tehdä yksi testi.

Täytyy vielä kertoa, että meillä aloitettiin yritys 7/17 ja 12/17 aloitimme hoidot yksityisellä. Diagnoosina oli selittämätön lapsettomuus. Monta kuukautta tuli popsittua letrozoleja tuloksetta, mutta tässä kierrossa käytössä oli gonal-f sekä ovitrelle. Hintaa kerkesi tähän asti kertyä reilu 3500€. Nyt vaan täytyy toivoa, että testien tulokset pitävät paikkaansa.
Vaikka edelleen on kuitenkin sellainen olo, että ei vaan tahdo uskoa testien positiivista tulosta.
 

Attachments

Moikka! Täällä yks pitkään taustalla fiilistellyt joka vihdoin uskaltautui jotain julkaisemaan. Mitäs mieltä ootte raskauskeijun herkistä puikkotesteistä? Ite oon käyttänyt niitä vuosia enkä oo yleensä saanut niihin viivanpaikkaa, mut nykyään niissä on aina jotain hailakkaa viivaa. Mitäs sanotte tästä kuvasta..onko haamu vai viivanpaikka? Pitkään lapsettomuudesta kärsineenä, toivois, että vihdoin tärppäis ♥
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: frisof
Moikka! Täällä yks pitkään taustalla fiilistellyt joka vihdoin uskaltautui jotain julkaisemaan. Mitäs mieltä ootte raskauskeijun herkistä puikkotesteistä? Ite oon käyttänyt niitä vuosia enkä oo yleensä saanut niihin viivanpaikkaa, mut nykyään niissä on aina jotain hailakkaa viivaa. Mitäs sanotte tästä kuvasta..onko haamu vai viivanpaikka? Pitkään lapsettomuudesta kärsineenä, toivois, että vihdoin tärppäis ♥
Selväksi haamuksi sanoisin (y)
 
Moikka! Täällä yks pitkään taustalla fiilistellyt joka vihdoin uskaltautui jotain julkaisemaan. Mitäs mieltä ootte raskauskeijun herkistä puikkotesteistä? Ite oon käyttänyt niitä vuosia enkä oo yleensä saanut niihin viivanpaikkaa, mut nykyään niissä on aina jotain hailakkaa viivaa. Mitäs sanotte tästä kuvasta..onko haamu vai viivanpaikka? Pitkään lapsettomuudesta kärsineenä, toivois, että vihdoin tärppäis ♥
Haamulta näyttää! :)
 
@pikkumude Toi testi on mun mielestä vähän haastava tulkita haamuja, kun herkästi tosiaan tulee jotain haitulaa. Viime kierrossa sain 3+0 ja seuraavana aamunakin vielä selvemmän punasävyisen viivan, mutta menkat alkoi just eikä melkein oikealla hetkellä. ( Ehkä mulla oli kemiallinen tai kkmn jälkeisiä hormoneja vielä, tahi väärä haamu. ) Mutta tiedän kyllä, että tuollaisella haamulla on raskauskin ollut kyseessä, että on hyvinkin mahdollista et teilläkin kyse on pitkään unelmoidusta plussasta. Plussan puolesta puhuu kyllä tuo viivan tasavahvuus ja leveys. Tsemppiä jatkotestailuihin, toivon todella että teidän piinailu päättyisi hyvin!
 
Tässä mun testit. Eilinen ylin on herkkä 10mlU, toinen tänään ovulaatiotesti ja alin rfsun herkkyys 25mlU. Myös ovulaatiotesti on herkkyydeltään sama kuin alimman rfsun, ja silti noin iso väriero. Moni saa myös haamuja noilla rfsun testeillä vaikkei olikaan raskaana. En käyttäisi näitä testejä enää, toivottavasti ei tarvitsekaan. Kaapissa vielä yksi, sen teen pois ylihuomenna, sitten varmaan riittää jo testailut.
[
 
@hwli ootko varma, että ovulaatio oli jo, voiko olla, että on nyt vasta? Mähän testasin ovulaatiotikuilla uudelleen siinä vaiheessa, kun halusin alkaaa testailee raskautta. Alko viivat pikkuhiljaa vahvistumaan ja tossa yllä aikasemmassa viestissä näkyy mun positiivinen ovulaatiotesti, joka siis positiivinen raskauden takia.
 
@frisof kyllä mä oon 98%varma kun sillon tikuttelin ja normi kivut ja limat sillon.. :)
Raskaustestit oli negaa kun äsken tein, eipä oo yllätys tässä vaiheessa kiertoa . Mis vaiheessa sulla rupes r testissä näkymään?
No ihan vähän väriä oli jotain dpo 9, siitä eteenpäin alko vahvistumaan ja tuo tuossa yllä on kai dpo12. Mulla siis ovulaatio oli 13.3 ja yllä olevan testin tein eilen aamulla eli 25.3.

Edit. Kysyit raskaustestiä. Tein rtestin dpo10 rfsulla ekaa kertaa, siinä näky haamulainen. Sitä ennen en testannu.
 

Yhteistyössä