Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kraah mä en jaksa oottaa.. dpo 5 ( tai 4) ja vielä pitäis jaksaa oottaa et Saa testata.

Aamu etoilua lievänä, nännit kipiät, masussa nippailee oudosti (ihan ku joku venyttää ilmapalloa sisällä )...
 
Hei!

Oli pakko tulla käväsemään täällä, kun oon niin jännän äärellä... menkkojen pitäisi alkaa neljän päivän päästä, enkä millään jaksaisi odottaa testin tekemistä!

Ensimmäistä yritetään, joten en tosiaan tiedä miten kroppani reagoi raskauteen. Outoja oireita on ilmaantunut tässä parin viikon sisällä, ensin tuli väsymys ja sitten todella vetinen ja runsas valkovuoto. Sen jälkeen huomasin kuvotuksen, en pysty esimerkiksi nielaisemaan aamulla omega 3 -pillereitä ollenkaan ilman että tulee oksennusrefleksi. Olen ennen nielaissut nämä isot pilsut ilman vettä. Myös seksi sattui muutama päivä sitten, puhumattakaan erittäin nolosta oireesta... nimittäin peräpukamista. Ilmestyi eilen, eikä mulla ole koskaan ollut mitään tällaista.

Kyllä nyt on melko vahva fiilis, että voisin olla raskaana koska en ole koskaan kokenut mitään vastaavaa. Perus raskausoireita ei ole, niin kuin esimerkiksi alavatsan nippailua tai rintojen arkuutta, mutta toisaalta mulla eivät rinnat kipeydy edes menkkojen aikana. Toinen jännä juttu on se, etten ole joutunut kärsimään ollenkaan perus menkkoja edeltävistä oireista niin kuin itkukohtauksista ja turvotuksesta. Ne puuttuvat kokonaan. Mitäs veikkaatte?? Onnistuttiinko ekalla??
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii ja Wolt
Huokaus, ei vaan tuu koskaan onnistumista täällä... aina yhtä suuri harmitus ttulee kun r-testin erehtyy tekemään. Ovistestinkin tein sitten oheen huvikseni. Negojahan ne kumpikin.
http://aijaa.com/ZC4end

Tietysti nyt elättelee pikkuruista toivetta että entä jos vaikka aamulla jos yrittäs... mutta toisaalta tietää jo, että eipä se ole tärpännyt ei. Eli pitää vain toivoa että menkat pian alkaa ja saa sitten avuksi letrot...
 
zuhina kyllä mä tossa ihan vähän jotain nään! Mutta onko se pc? Ne on alkaneet myös nimittäin antamaan viivanpaikkoja (tässä ketjussa nyt parin viikon aikana tullut huomattua..)

Mutta voihan olla että aamulla näkyisi vahvemmin! Mitkä päivät sulla on ?
 
Nojoo, pc on eli ite epäilen että on viivanpaikka.. kun irl ei näy kertakaikkiaan mitaan :p Niin ehkä se on joku kameran juttu...
Ja nyt on siis kp28. Eli teoriassa toki on vielä mahiksia, mut en oikein usko niihin. Saa nähä, jos ei nyt parin päivän sisällä menkat ala niin teen vielä jonain aamuna testin... vaikka nää negat vähän sielua syökin.
 
Tosin nyt kun tuo testi on ihan ihan kuivunut niin siinä näkyy irl:kin jotain... tosin uskon edelleen että jos siinä jotain on, se on viivanpaikka, mokoma pc.
Tai sitten mulla tuee tarpeeks tota tuijotellessa haaveilevat viivalasit silmille ja näen jo omiani :D noh mutta aika näyttää...
 
Tänään aamusta
En oo koskaan saanut 4+1 viikko 2-3. :) Huojentaa vähän tätä pelkoa. Vieläkin tuntuu epätodelliselle tää plussa. <3 (noi uudet hymiöt on perseestä)

Toivon niin teille kaikille pikaista plussaa. Varsinkin pitempään odottaneet <3 <3 <3
 
  • Tykkää
Reactions: Toukokuinen
unna jonkun haamun olen näkevinäni kummassakin :)
Onnea sniff!

Mitä sanoisitte... oon mitannut aamulämpöjä tän kierron aikana kainalosta heti herätessä. Oon herännyt eri aikoihin, eli mittaukset on tehty eri aikoihin aamulla. Nyt oli pari huonosti nukuttua yötä takana ja lämmöt romahti 35.8 asteeseen dpo 8. Onko tässä kierrossa jo toivo menetetty, vai pitäskö jättää kokonaan kainalosta lämmön mittaaminen tekemättä?
 
Sniff ihanaa onnea vielä <3:rolleyes:

unna1 vähän näkyy jotain mut eilisessä pcssä näin kyllä paljon selvemmin :confused: Toivottavasti vahvistuisi!

Niin ja mulla tänään viimeinen letrozol syöty eli kp7 menossa. Nyt ei auta kun odotella josko siellä jotain tapahtuisi (y) Alavatsalla on kyllä ollut eilen ja nytkin kipuilua vähän, voisikohan olla joku folli siellä kasvamassa jo! Kauankohan niillä ylipäätänsä menee kasvamisesta siihen että ne irtoaa? Mulla siis ensi maanantaina eli kp13 se seurantaultra.
 
unna jonkun haamun olen näkevinäni kummassakin :)
Onnea sniff!

Mitä sanoisitte... oon mitannut aamulämpöjä tän kierron aikana kainalosta heti herätessä. Oon herännyt eri aikoihin, eli mittaukset on tehty eri aikoihin aamulla. Nyt oli pari huonosti nukuttua yötä takana ja lämmöt romahti 35.8 asteeseen dpo 8. Onko tässä kierrossa jo toivo menetetty, vai pitäskö jättää kokonaan kainalosta lämmön mittaaminen tekemättä?
Kiinnittymisdippi? ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Ainiin tein muuten ovistestin huvikseni (mullahan ollut pcon vuoksi ongelma et ne näyttää kokoajan plussaa) ja nyt se ei näyttänyt plussaa! Jee! (haha pystyy tällasestakin iloitsemaan.. :rolleyes:). Eli voin tikuttaakkin ovista tässä kierrossa! Ne hormonitasot on näköjään normalisoituneet sitten. Kivaa! :geek:
 
miss_piggy
Kp 16 ja vähän valkovuotoa havaittavissa. Toivotaan että tää kierto ei siis oo yhtä pitkä ku edellinen (48pvää) ja oviskin tulis vähän aiemmin kuin kp 38 :D Tilasinkin ebaysta lisää jotain kinkkien ovistestejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
kp29 ja ei vieläkään menkkoja. Sormet syyhyää että tekis ton eilen hankitun paketin toisen r-testin. Mutta tuskin siihen mitään tulisi. Ainakin aamuun säästän, jos ei huomennakaan ole alkanut. Ovistesti varsin blanko taas tänään. vaikka aina sitä tehdessä haaveilee josko tulis siihen plussa ja jos se olisi haaveiltu merkki raskaudesta, heh... haaveilla saa aina.

Hiukan alkaa puuduttaa, kun mahakipujen yms takia on menkkoja odottanut periaatteessa yli viikon asenteella "ihan kohta ne alkaa". ja sitten eivät ala mutta ei olla raskaanakaan, turhauttaa.
 
miss_piggy
Ei kantsi muuten tosiaan luottaa siihen että o-testi näyttäis raskauden, mulla se ei ainakaan näyttäny vasta kun oli pitkästi jotain dpo 20+++ jos oikein muistan, ellei enemmänkin.
 
Juu ite en siihen luotakaan että ne varmuudella sitä näyttäs :D teen noita ovistestejä lähinnä testaamisen himosta... ovat sentään halvempaa tuhlattavaksi kuin raskaustestit. Eikä niistä tule yhtä paha mieli kuin r-testin negoista x)
Vielä on niin pienet päivät, ettei r-testikään välttämättä näytä, joten raaski vielä toista tehdä... vaikka himottaskin.

Tosin eipä täällä yhtään mitään tärppäykseen viittaavaa kunnon oirettakaan ole, eli sikäli ylipäätään toiveajattelua täällä. Tuntuu niin toivottamalle jo tää yrittäminen, kierrosta toiseen epäonnistumista.
 
zuhina oireet kuulostaa kyllä tosi lupaavilta! Kuten miss piggykin sanoi, ei kannata sitä ovistestiä todellakaan tuijottaa. Itsekkin joskus lueskelin paljon aiheesta keskusteluja ja se tosiaan näyttää kaikilla raskaana olevilla ihan eriä :LOL: Ja toisilla taas näyttää ei-raskaanakin menkkojen lähestyessä plussaa.
 
Tammityttö: olet kyllä hurjan vahva nainen, - toivon sinulle sen neljännen vauvan mentävän kolon täyttymistä :love:

Theran: minustakin on niin kiva käydä täällä kuulumisisa välillä kurkkimassa, - olet kovasti mielessä ja toivonkin sinulle plussarikasta kesää!

Sniff: onnea ja toivotaan pienen pysymistä kyydissä!
 

Yhteistyössä