Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tammityttö kiitos. Ottaa se nyt koville. Kiva että jaksat käydä moikkaamassa.:).

BM onnittelut.

kyllä mä nyt ajattelin kiitos nyytikkii <3 sait ajatuksia päähän niin kunhan lapsen rippijuhlat on ohi niin varata aikaa yksityiselle gynelle. Jos siellä sittenkin on jotain mikä vaikuttaa..:oops: ja mieskin oli samaa mieltä vielä että tutkitaan paremmin. Eli ei se vielä oo lyönyt hanskoja tiskiin. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Theran aa joo aivan.. :/ Mutta kiva että ajattelit asiaa, koska hyvinhän voi olla joku pienikin syy miksi ei oo tärpännyt ja tyyliin lääkkeillä sen sais hoidettua :)

Zuhina mekin ollaan miehen kanssa vasta parikymppisiä ja siis näillä hormonihoidoilla nyt esikoista yritetään. Eli ette oo ainoat :)
 
Heipä hei pitkästä aikaa!

Pahoittelut Nyytikki ja Theran ettei oo vielä tärpänny.

Mie oon nyt ollu pari viikkoa töissä ja oon ihan uupunu, huoh. Mies sano sillon ennenkö mulla alako työt ettei halua ennään lasta ja mie olin vähän rikki sen asian kans. Puhuttiin sitte oikein ajan kans asiasta ja se on sitä mieltä että voishan se yks pieni vielä tulla jos tullee. Se sano että pärjäis hyvin ilmanki, mutta koska asia on mulle niin tärkeä, niin eiköhän se menis toinenki pikkunen. Mie perustelin asiaa vielä sillä että minun lapsensaantimahollisuuet alakaa olla tässä, että se voi tehä lapsia vielä vaikka viiskymppisenä jos haluaa, mutta mie en. Ollaan nyt hyvässä hengessä sillä mielellä että ko mulla menkat alakaa, niin alotellaan sitte projektia. Vaan eipä ole menkkoja vielä näkyny ei kuulunu. Työpäivisin mennee melekein 10h iliman imetyksiä, mutta sitte kotona roikutaanki siitä eestä tississä :) Enkä raski kyllä kieltääkkään :love:

Kusasin tälle aamulle viimesen ovistikkuni ja yhen r-testin ja negoja molemmat. As supposed.
 
ON: Edelleen odottelen niitä menkkoja. Ruskeaa tuhrustusta edelleen vaan välillä. Tänään niiden pitäisi alkaa.
Testata en kyllä viitsi ennen kuin ensi viikolla seuraavan kerran jos enää tarvetta.
Tuskin tuloksena olisi muuta kuin entisten kaltaisia tummia viivanpaikkoja liuskoissa.

Ja onnea plussa uutisista Bubblemachine
 
Voi että mä inhoan näitä loppukiertoja, niin kipeetä tekee jo etukäteen tuleva pettymys vaikka kuinka järjellä ajattelee että jäitä hattuun toiveiden kanssa nyt. Ja silti jokainen menkaton päivä tuo aina sen yhden päivä lisää toivoa... vaikka miten koittaa toppuutella tunteitaan, jottei taas putoaisi liian korkeelta pettymyksen tullen.
Kp26 ja ovistesti nega. Kaupassa hetken mietin että jos vaan ostan r-testin... melkeen ostinkin. Mut eihänsiinä vielä mitään näkyisi, enintään viivapaikkoja. Jos vieä ees maanataihin malttaisi, mikääi menkat ei ala... huoh.

Lämpö on ollu eilisestä asti 36,8-37. Varmaan liittyy vaan tähän nuhanpoikaseen, höh... vaan silti sitä toivoo vaan. :p
 
miss_piggy
Pitäis varmaan tilata ebaysta joku jättisatsi ovistestejä kun tilasin viimeks vaan 20kpl ja jos on yhtä pitkä kierto ku viimeks, niin eihän ne riitä mihinkään :alien: Tai sit pitäis alkaa tikuttelemaan vasta ku oikeasti tuntuu siltä että jotain tuntuu muniksissa :ROFLMAO:
 
Käyn täällä teidän juttuja aina välillä lukemassa ja toivomassa parasta (itse niin paljon tukea tästä ketjusta saneena)!

Onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Theran: kyllä sinulle se plussa vielä tulee, älä heitä vielä hanskoja tiskiin (ja nyt se halaushymiö tähän). Ollaan samanikäisiä, - minulla tulee marraskuussa 37 täyteen ja raskaus kuitenkin vielä onnistui! Tsemppiä seuraavaan kiertoon :)

Toki toivon muillekin sitä plussaa, tehkää loppukesäksi kunnon plussa-aalto, - jookos :love:

Tammityttö: kiva kuulla sinusta, - kuinka olet voinut?
 
Käyn täällä teidän juttuja aina välillä lukemassa ja toivomassa parasta (itse niin paljon tukea tästä ketjusta saneena)!

Onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Theran: kyllä sinulle se plussa vielä tulee, älä heitä vielä hanskoja tiskiin (ja nyt se halaushymiö tähän). Ollaan samanikäisiä, - minulla tulee marraskuussa 37 täyteen ja raskaus kuitenkin vielä onnistui! Tsemppiä seuraavaan kiertoon :)

Toki toivon muillekin sitä plussaa, tehkää loppukesäksi kunnon plussa-aalto, - jookos :love:

Tammityttö: kiva kuulla sinusta, - kuinka olet voinut?
Ihana kuulla susta! Miten oot voinut?
Kyllä se halaushymiö olisi kohdillaan.
 

Yhteistyössä