Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä siirryn takavasemmalle. Kp 1 häämöttää. Ihan selkeät merkit nyt. :cry: jos mulla tuolla kohdunkaulalla on jotain muutoksia solutasolla niin voiko sitä edes tulla raskaaksi. :( varmaan mun hedelmälliset hetket on jo ohi.
 
Mä siirryn takavasemmalle. Kp 1 häämöttää. Ihan selkeät merkit nyt. :cry: jos mulla tuolla kohdunkaulalla on jotain muutoksia solutasolla niin voiko sitä edes tulla raskaaksi. :( varmaan mun hedelmälliset hetket on jo ohi.
Häh eihän?? :( Voi theran halauksia <3 Olin ihan varma.. Kyllä varmasti voit tulla raskaaksi vielä! Ihmiset tulee raskaaksi välillä vaikka tuomio olis ettei ikinä voi ees lapsia saada, kyllä lääkärit olisivat varmasti sanoneet että nyt täytyy kiirehtiä lapsettomuushoitoihin jos olisi aihetta sulla siihen!
 
theran voi ei :(




melinda
mun silmiin pilkistää viivanpaikka. :/
Viivan paikka ei tarkota mitään . mekkoja ootellessa vaikka tissit onkin turvonnut. (n) Mun käsityksen mukaan viivanpaikka ei tarkoita mitään tai näin olen lukenut jostakin. :unsure: lisätään viel menkkojen piti alkaa eilen mut ei alkanut ehkä tänään tai huomenna. olihan oviskin pari päivää myöhässä.
 
Theran, mitä sulla kohdunkaulalla/suussa on?!
Taemppiä kuitenkin, tuskin estää raskautumista!
Mulla otettiin varhaisultrassa papa joka vuosi sitten puhdas mutta nyt ykskaks kohdunsuulla vahvempia solumuutoksia jonka johdosta jouduin kolskopiaan ja koepalojen tuloksia odotellaan. Raskausaikana menen ilmeisesti vielä kaks kertaa kolskopiaan ja synnytyksen jälkeen ainakin loop-hoito jos ei muuta. Mutta raskautta ei kuulemma solumuutokset haittaa mitenkään.

Pisamapeikko, olen pahoillani huonosta tuuristasi. Nyt ne luget jatkoon.

Plussatuulia myös muille.

Cisu rv 13+4
 
hejsan naiset! Testasin aamulla ja päivällä muutaman viivanpaikan, en kyllä usko että näistä mitään tulisi kun taitavat vain temppuilla, mutta näkyisköhän ne...

http://aijaa.com/Moo9jY

sininen siis pc aamusta ja punainen rfsu iltapäivällä. Dpo luultavasti n.10...en kyllä itsekään tiedä näkyykö nuo säälittävät harmaat paikat aijaan kautta lainkaan. Luultavasti ei mutta osallistunpa minäkin nyt tähän viivojen tiirailuun :)
 
No johan nyt muutkin näkee :D mietin tuota väriasiaa, tuo rfsu on jotenkin niin vaalea että toisaalta ehkä juuri siksi, että se on vaaleanpunainen? Kylläpä on...kai se on pakko huomenna testata, vaikka niin ajattelin että en. Noh, tämän jälkeen ei taida olla vaihtoehtoja kun uteliaisuus on herätetty :)

Ja siis tämähän jos olisi totta olisi ihmeiden ihme, mulla on pillerit käytössä endometrioosin hoitona lapsettomuushoitoja odotellessa. Lähes vuosi yritettiin niin, etten ovuloinut varmaan kertaakaan ja sit en enää kestänyt kipuja. En siis ole kauhean luottavainen, että voisi olla totta että plussaisin, ensin vuosi tahkotaan ja sitten pillerien läpi...olisihan se nyt jo kovin koomista :D ja tosiaan sillä nyt aloin testaamaan kun ihmettelin sillon 10 päivää sitten että hirveesti valkovuotoa ja sattuukin ihan väärään aikaan kuukaudesta. Nyt kun lämmöt huitelee korkeella, alavatsaa ja selkää särkee ja pahoinvointiakin on niin testasin sitten. Voe mahoton...

Magdalea me mennään sitten samoilla päivillä vissiin? Sun testit taisi olla tuolla aiemmin, minäkin näin niissä! Mielenkiinnolla odotan sun aamun tulosta :)
 
Oon ollu täältä nyt vuoden pois, elämäntilanne muuttunut ja kaikkea mutta pakko käydä kysyy kun kävin kusee :) että ei kai näissä näy mitään?

Mulla on siis e-pillerit käytössä kun mies vaihtui ja yritys loppui siihen viime keväänä. Nyt on kuitenkin 3 viikkoa menkat myöhässä. Ehkä johtuu pillereistä. Mutta pissasinpahan kuitenkin.

http://aijaa.com/wEL8Rq
 
Theran minulla oli myös kohdunkaulalla muutoksia papassa vuonna -09. Jouduin kolposkopiaan, jossa otetaan näytepaloja sieltä alhaalta (tosi kipeetä teki!), nopeesti ohi mutta sattui kyllä vielä pari päivää. Niitä muutoksia mitataan asteikolla 1-5 ja itelläni oli 3, mutta mtn hälyttävää ei löytynyt ja jo seuraavassa papassa normi arvot. Joudun käymään kuitenkin jatkossa papassa joka vuosi. Kohdunkaulanmuutosten ei pitäisi vaikuttaa mitenkään raskautumiseen. (y)

Melinda olen seuraillut kun melkein joka päivä sanot että testaat seuraavan kerran "sitten ensi viikolla" tai "sitten ensi maanantaina" :ROFLMAO: Eikös himotestaajan pitäisi vaan myöntää, että joka päivä testataan! :LOL:

ON: Testejä on 3kpl jo valmiina odottamassa, kaks pc:tä ja yksi apteekin oma. Testailun aloitan ensi viikon keskiviikkona kun dpo on jotain 7-9 :rolleyes: Saas nähdä saako meidän lapsi koskaan sisarusta, täyttää jo kohta 4v. Olen nyt samanikäinen kun äitini oli kun sai endometrioosidiagnoosin ja raskautuminen olisi ollut käytännössä mahdotonta, kohdunpoisto 30vuotiaana ja nyrkin kokoinen kystakin löytyi samalla kohdusta.
 
Viivan paikka itsessään ei tarkoita mitään. :D se vaan osottaa sen testiviivan paikan. eli sen pitäis olla ees vähän punerta että tarkoittaisi jotain. ja tervetuloa takaisin.
Kiitos ja niinpä, mä vaan kuvittelen taas että onko se enemmän kuin viivan paikka. Mutta kun kuvissa ei näy mitään ja todennäköisyys on jotain 1 % luokkaa niin ei pitäis.

Mut mitä koira karvoilleen voi :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä