Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kuvasin kesken kuivumisen tän testin, niin ei varmaan pitäis tehdä.

Sofi
http://aijaa.com/UfDBWv

Apteekki (muoks. vaihdoin tarkempaan kuvaan samasta testistä)
http://aijaa.com/6La54A

Että semmosta... varmaan turhaan mä näitä teen
Viivapaikkoja viivapaikkoja.. mitä mulleki tuli joten mä vähän niinku lopetin testien teon ja jäin nyt taka-alalle niitten teossa :) odottelen menkkoja jotka ei oo alkanut kun en oo kyl ihan varma ees enää kierron pituudestakaan. sen tiedän vaan et ovis oli 4.7 ja se hyödynneettiin kyllä ;D Noh Menkkoja ootelles. Tietty jos ei ens viikon pe mennes ala niin teen suoraan cb digin.
 
Cisu kyselit mitä muutoksia. Samaan kolposkopiaan tuli aika ja otetaan koepalat. Agc-nos oli se termi. Minkä kuulemma piti parantua itsestään.. No ei sit parane. Mä tuota loop hoitoa just pelkään kun ei tee hyvää paikoille.
Pitääkö tässä oikeasti laittaa yritys katkolle että selviää ettei ole pahanlaatuista taustalla.



Meni päivä hammasta purren. Mut kyl ne menkat sieltä vaan alkoi. Yk 13 kkm jälkeen..join sitten ketutukseen pari siideriä kun kerta voin. Huomenna pahimpaan päivään mennä huvipuistoon hengaa koko päiväksi...
Toivottavasti te muut nyt plussaatte!
Theran ei yleensä vaikuta raskautumiseen nuo muutokset ja tosiaan ne on helppo poistaa. Toivon ettei ole mitään vakavempaa. Itsellä ollut kohdunkaulan syövän esiasteita ja hoidettu pois. seuranta ollut joka vuos. 5 vuoden ajan tarkistavat tilannetta. Mutta tosiaan nuo hoidot voi saada aikaseksi et lapsi syntyy etuajassa. Halit ja jaksamisia :love:
 
Toivottavasti viivat täällä vahvenee!! Edelleen sanon että mun puh näkyy vaan selkeät viivat..kuvat menee nii piksekiksi. Mutta ainakin Kukkasella oli viivaa näkyvissä :)!

Hitto tein huvikseni ovistestin. Niin blankko ettei ikinä! Saan aina jotain haamua toiseksi viivaksi läpi kierron, melko vahvaakin, niin nyt ei niin mitään. Ihan kuin raskaustestiä olis käännellyt :unsure: ei sillä että siis edelleenkään yritettäis mutta toivoin että kierto alkais toimia nopeasti. Elokuussa klinikka lupasi soitella. Josko hoitoja kartoitettais. No..Ei taida olla toivoakaan (n)
 
Mulla ei tuo kukkasen kuva näkynyt. :/

nyt dpo 6 ja eilisestä iltapäivästä asti ollut vasemmalla puolella kohdussa ajottaista pistävät kipua ja menkkamaisia kipuja. Mitähän lie, toivottavasti ei vielä ainakaan menkkoja enteile jäisi luteaalivaihe todella lyhyeksi kyllä. :eek:
 
Pisamapeikko. Täysin samanlainen ja vahvunen viiva ku se mun hcg 21. Lääkäreiden ja terkan mukaan käytännössä negatiivinen eli ei pitäny enää vaikuttaa esim kierron käynnistykseen millään tavalla. Ja silti mulla oli sitä istukkaa reilusti kohdussa... että tiiä sitten.
 
Hitsi! Ostettiin lomamatka ensivuodelle ja tajusin, että jos nyt ensi viikolla plussaan niin sitten pitäs matkalle lähteä 1kk ikäisen vauvan kanssa :eek: Ja jos en plussaa niin sitten pidettävä huoli seuraavassa kierrossa että ei varmasti raskaudu ettei osuisi laskettuaika loman päälle. :eek: Voiko lentolippuja siirtää jos ilmoittaa että joutuu synnärille kesken reissun? :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä