Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Empuska ja wolt, näkyy kyllä jotain. Dpot kiinnostavat? :)

Omia testejä, tämän aamun pissasta tämmöinen Pc:llä. Kp 34/31


Jos jollain olisi tietoa, kokemusta tai veikkauksia eilen illalla laittamiini kuviin, jotka muuttui kylpyhuoneessa suihkun aikana niin olisin kiitollinen. Jotenkin niin hassua tämä kaikki juupas eipäs.. (n)
 
Wolt, minun silmään avatussa näkyy viivan alkua! (y)

Tein aamulla one stepin puikon, todella oudosti lähti puna leviämään testialueelle. Ensin yhtä reunaa pitkin sitten keskeltä ja sitten vasta toista reunaa pitkin o_O

kp20

Itse olen viivan näkevinäni.
Olo on aivan hirveä, lämpö heittelee alilämmöstä kuumeeseen, nenä aivan tukossa ja päänsärky on aivan hirvittävä. Ja molemmat rinnat tooooosiiii arat.
 
Wolt, minun silmään avatussa näkyy viivan alkua! (y)

Tein aamulla one stepin puikon, todella oudosti lähti puna leviämään testialueelle. Ensin yhtä reunaa pitkin sitten keskeltä ja sitten vasta toista reunaa pitkin o_O

kp20

Itse olen viivan näkevinäni.
Olo on aivan hirveä, lämpö heittelee alilämmöstä kuumeeseen, nenä aivan tukossa ja päänsärky on aivan hirvittävä. Ja molemmat rinnat tooooosiiii arat.
Pakko kysyä että mikä dpo sulla on, itellä on kp 19 ja dpo 6 ja mietin täällä voisko koska ekan kerran uskataa testate, vaikka ittelle lupasin testate vasta viikon pasta :D
 
PikkuMyy :( harmit negasta :(! Hmm..rn tiedä näkyykö kovin monella ainakaan dpo8 mitään ellei ovis olekin ollut aikaisemmin kuin fiilikset sanoo. Alkio kiinnittyy n.7pv kohdalla ja vie pari pv ennenkuin hcgtä erittyy mitattavia määriä. Tämå menee aika linjasa siihen mitä itse olen (etenkin hoitoalkuisissa) testannu. Olot ja oireet voi tulla myös estrogeenin ja keltarauhasen myötä, itse olen nyt vetäny molempia tässä(kin) hoidossa ja olen voinut pahoin ja kykenemätön syömään jo viikkoja ennen siirtoa :ROFLMAO:.. eilen oli siis siirto eikä mikään todellakaan ole vielä kiinni mutta tänään olot eikun pahenee :LOL:..mutta paljon peukkuja ja toivottavasti plusaaat!! Voihan se olla että alkio on ollut keskivertoa nopeampi (y)(y)

Catharin.. eipä tosta arvosta osaa sanoa kun se tuppaa olemaan hyvinkin erilainen. Esim itsellä hcg oli yhdessä luomussa 4+5/5+0 jo 5000 :eek: (yksi sikiö) muttta näissä hoitoalkuisissa varmaan kymmenen kertaa vähemmän ;).. Tuolta kaivoin sellaisen luvun, että keskimäärin hcg on 30 päivää ovulaatiosta 15000. Siis jos ovis on tiedossa. Mutta istukan kokohan siihen vaikuttaa jne , vaihtelu voi olla alle tosta yli saataantuhanteen. Peukkuja edelleen!!
Ja ihan samaa mieltä muiden kanssa. Ultraaja voi olla kokenut ja kaikkee mutta törkimys ei voi olla. Mä vaatisin uuden ultran ja mikäli klinikka on asiallinen niin luulisi siihen suostuvan jo ihan siksi, että huono kello kauas kuuluu ja niin edelleen :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Vällin ja Pipun testeissä kyllä viivaset kurkkii!

Pikkumyy ehkä siinä dpo8/9 voisi ainakin kokeilla? jos sen viikon kestää kiinnittymiseen niin ehkä jotkut herkät voisi napata viivasta jo päivä pari sen jälkeen?
 
Kiitos vastauksista!

Mä tuota dpo 8 (joka olis lauantai) ajattelin sen takia kun eilen tod näk olis voinut mahdollisesti olla kiinnittymisvuotoa tuo ruskea vuoto, sen jälkeen ei ole ollut. Nytkin kyllä taas alkoi juilinta tuola alakerrassa... Nyt mulla ihan luomukierto, joten ei mitään horkkuja enää, luomulasta yritetään jos sattuis onnistua.

Mä yritän kyllä venyttää testausta ens viikkoon :whistle:
 
Mulle sanoi klinikalta, että blasto voisi jopa siirron iltana kiinnittyä mutta uskon että blasto pitää olla sopivassa vaiheessa. Tähän kaiketi tarvitaan nopea blasto. Mullahan tuikki yhdestä kohtaa tuolta masusta pp2 illalla ja pp3 aamulla oli ne kolme ruskeaa pistettä pöksyissä mitä näin jälkikäteen ajattelin olleen ehkä kiinnittymisvuotoa. Sitten pp5/dpo10 oli toooooodella hailu viiva vähän testiajan jälkeen.
 
Teoreettisesti mietin ...
Voiko clearbluen testi ( ei digi ) reagoida ovikseen? onko kenelläkään henk.kohtaisesti käyny niin?
Meinaan notta josko se reissu "puolikas plussa" oiskin ollu ovis ..
Silloin noi eiliset ja tää päivä niin oiskin vasta dpo 10/11
 
Mandala. Mäkin uskon että tarvii olla nopeampi, jo sellanen hatching blasto joka tulee ulos kuoresta. Biologi sanoi että ainakin noi mun oli vielä vaiheessa että ehkä tänään tai huomenna kiinnittyy. Itse ihmettelen ku lugesteron olot vaan voimistuu vaikka mitään ei todellakaan voi olla kiinni. Ja tää käy aina! Mikå siinä alkion siirrossa voi olla :D

Onks kellään ollu gonapeptyl? Pitäs pistää tänää. Lääkäri sano että "iltasella " mutta onkohan sillä kellolla joku väli..sen mitä luin nii porukka pistänyt miten sattuu.

Wolt. Miks ei vois jos muutkin tikut voi antaa haamua ovispäivänä?
 
Kroppa ja pää menee ihan höperöksi kun tietää että sisällä on jotain :D Mullakin kyllä silloin nyt tuoresiirrossa lugen rintaoireet yms otti harppauksen kipeimmiksi tyyliin seuraavana päivänä siirrosta. Nyt tässä PAS;ssa ei tullut alunperinkään mitään lugeoireita.

Mulle ei ole koskaan tuota gonapeptyliä määrätty, kiinnostuneena siitä kyllä lukenut. Kaiketi se ei oikeastikaan ole mitenkään tunnista kiinni, ainakaan tuon lääkkeen kanssa. Lääkäri sanoi silloin ennen punktiota ovitrellestäkin, että pistä suurin piirtein silloin-ja-silloin, että sekään ei ole tunnista kiinni. Naikkarilla sanottiin, että pitää pistää tyyliin sekunnilleen tiettyyn aikaan. Niin ne vaan eroaa :D
 
Wolt: mä näen tuossa ehjässä testissä myös valkean palkin, yhtäkkiä näyttäisi viivanpaikalta. tuossa avatussa se on tummunut, mut ilmeisesti kuivunut testi? Mä en saa auki tuota sun aikaisempaa testi kuvaa.
Ei oo kuivunu/kuiva kun siinä on ehkä pari sekuntia eroa ottojen välillä ( = yhtä kosteita molemmat ).

Vaikutusajan puitteissa molemmat kuvattu( ehkä n. 11-12minuuttia testaamisesta).

Mutta viikonloppuna / ensi viikolla uudestaan jos ei täti kurvaa kylään.

nyt himaan, työpäivä vihdoinkin ohi :D
 
Apua, tämä on kamalaa! kännykkä ja tietsikka, kumpikaan ei avaa yhdenkään testin kuvaa ja mää haluan nähdä teidän viivat!:cry::ROFLMAO:

Noh..Jospa illalla toimis. Onko tossa aijaassa vika vai minun netissä ..Hmph

Välli, tee uusi testi? itsekin säilytän omiani pienessä kylppärissä, peilikaapissa ja taatusti on trooppinen ilmasto eikä mtn ole tapahtunut! :)
 
Apua, tämä on kamalaa! kännykkä ja tietsikka, kumpikaan ei avaa yhdenkään testin kuvaa ja mää haluan nähdä teidän viivat!:cry::ROFLMAO:

Noh..Jospa illalla toimis. Onko tossa aijaassa vika vai minun netissä ..Hmph

Välli, tee uusi testi? itsekin säilytän omiani pienessä kylppärissä, peilikaapissa ja taatusti on trooppinen ilmasto eikä mtn ole tapahtunut! :)

Ihan samaa ahdistelen itse! Tahtoi katsoa viivoja!
Ei aukea aijaa koneella eikä puhelimella nyt (n)
 
Dpo6. Hirvee turvotus, tuntuu että maha on niin turvoksissa ettei henki kulje. Hengästyn portaissa. Tissit on niin kipeet ettei uskalla liivejä ottaa pois. o_O On näitä tosin ollut aika ajoin aiemmissakin kierroissa, eikä oo tarkottanu mitään. Meinasin tänään jo sortua ostamaan pari pregcheckiä, mutta sain vielä puhuttua järkeä itselleni. :whistle: Ajattelin että maanantai (dpo10) olis testipäivä, mutta tuskin maltan sinne asti. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Dpo6. Hirvee turvotus, tuntuu että maha on niin turvoksissa ettei henki kulje. Hengästyn portaissa. Tissit on niin kipeet ettei uskalla liivejä ottaa pois. o_O On näitä tosin ollut aika ajoin aiemmissakin kierroissa, eikä oo tarkottanu mitään. Meinasin tänään jo sortua ostamaan pari pregcheckiä, mutta sain vielä puhuttua järkeä itselleni. :whistle: Ajattelin että maanantai (dpo10) olis testipäivä, mutta tuskin maltan sinne asti. :LOL:
:ROFLMAO::LOL:
 
Teoreettisesti mietin ...
Voiko clearbluen testi ( ei digi ) reagoida ovikseen? onko kenelläkään henk.kohtaisesti käyny niin?
Meinaan notta josko se reissu "puolikas plussa" oiskin ollu ovis ..
Silloin noi eiliset ja tää päivä niin oiskin vasta dpo 10/11
Viimeisin raskaus sai alkunsa cb plus testissä myös viivana näkyvästä oviksesta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt

Yhteistyössä