Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Neljänruusu, juu juurikin se. Purin vain auki tuon testin kun otti päähän ne aukot ja sai paremmin käänneltyä sitä noin.. erityisen toiveikkaat olot ei kyllä oo, sillä näillä päivillä olettaisi jo selkeää tulosta jos jotain olisi tarttunut.. Tai edes jotain oireita :unsure:
 
Mitä täällä palstoilla oon katellu ni on kyllä joillain ollu noilla depoilla haamuja ja jopa negaa ja silti saattanut plussaa pärähtää myöhemmin, niin kauan toiveita ku ei menkat oo alkanu. Peukuttaa kärsimätön88lle vahvistumista (y)
 
Ollaan aika samoissa sit Kärsimätön88, päivässä siis. Mie oon tähän mennessä saanut noihin kotitestin herkkiin haaaaaaleat haamut, tai viivanpaikat, samoin pc ja nyt rfsu (ratkesin taas) sain myös jonkinsortin viivanpaikan näkyviin... Väriä en pahemmin kyllä nähnyt, mutta "viivan" reunat näkyi... Ehkä... Mut rfsu tosiaan antaa helposti viivanpaikkaa, siks en kyseiseen testiin luota pahemmin. Tuo herkkä on kyllä semmonen, mitä en oo kokeillut. Joskus teki mieli ostaa, mutta oli loppu tosta kaupasta missä kävin...

Pc:kin vissiin nykyisin tuppaa noita viivanpaikkoja antamaan :-(
 
Pikkupossu pahoittelut menkoista. :( me tätä iltatähteä ollaan yritetty vääntää tammikuusta 2013. Jossain vaiheessa se epätoivo on kamalaa ja kärsivällisyyttä koetellut. Mut onneksi ei ole esikoinen mitä puserrettu. Vaikka kyllä ne menetykset ja pettymykset silti sattuu.
Toivottavasti teillä tärppäisi pian. :)
Teillä on kyllä ollu pitkä ja kivinen tie että iltatähden saatte! Toivottavasti tuo odotus palkitaan ja mieluummin pian!:love:
Joo, onneksi tää ei oo esikoinen mitä toivotaan vaan kyllä se meilläki tuonne iltatähti osastolle menee..:)

Neljänruusu,mä en tietokoneella nää toista viivaa mutta puhelimella saattas näkyäkki! Toivottavasti se viiva sinne kohta tulee oikein vahvana!(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Neljänruusu: mä en valitettavasti näe noissa muutamassa viimeisessä tikussa viivoja. Jossakin oli sellainen mitä itse pidän tyypillisenä viivanpaikkana. =/ Tuo RFSU on kyllä vielä ehdottomasti kököin testi ikinä. Toivotaan, että vielä plussaksi muuttuu. Oletko muuten kokeillut apteekin omaa? jos se antaa vaaleanpunaisen viivan niin siihen vois jo luottaa.
 
Neljänruusu, mä nään kans siinä jotain. Mutta mullakin on nyt silmät täynnä viivoja.. Tarkastelin omaa eilistä tikkuani (rfsu) vielä aamulla ja kuivuttuaan tuo viivanpaikka oli tosiaan kadonnut. Taisi siis olla pelkkää hämyä ja mieskin sanoi, että ei siinä kyllä mitään näy. Laitan nyt jäitä hattuun ja testaan seuraavaksi vasta, jos menkat ei ala kuulua. Onko sulla jotain oireita? Mulla ei oo mitään, ei oikeesti yhtään mitään. Ei edes väsytä mitenkään poikkeuksellisesti. Aiemmissa raskauksissa oon sammunut klo 21 sohvalle jo ennen plussausta. Toivon vaan, että jos siellä ei oo mitään, alkaisi edes menkat normaalisti niin saisi kierron tasaantumaan.
 
Moikka! Kävin reilu kk sitten muistaakseni pyörähtämässä ja jäin taustalle. Teidän kuulumisia olen kuitenkin käynyt lukemassa:)
Ihania plussia tullut:love: ja uusille kierroille lähteneille toivotan tsemppiä(y)

Itsestäni: olen 26, kohta 27v. kahden lapsen äiti. Nyt kolmas haaveissa ja tämä on miehelleni ensimmäinen. Elokuussa pillerit jäänyt pois reilu 4 vuoden syömisen jälkeen ja nyt yk3 menossa. Kierto ollut 24-25 ja eilenä tosiaan olisi pitänyt alkaa, muttei vielä näy. Tällä viikolla alavatsan molempia sivuja nippailuja ja ne siirtyneet myös enemmän kylkeenkin. Vatsa on iltaa kohden enemmän turvoksissa ja housut puristaa. Välillä tuntuu että vetää reiteen asti ja alapäätä vihloo. Aivastaessa/niistäes usein vihlasee niin pirusti.Tissit tuntuu siltä kun maito nousisi ja nännit arat. Kerran meinasi hammastahnat tulla ykän mukana ylös.. Aamulla tehty testi ja omaan silmään siinä haalea haamu näkyisi, haluaisin teidänkin mielipiteen asiaan, olo epävarma:unsure: enkä miehelleni sitä uskaltanut sanoa.. Osaisikohan mä kuvan tähän liittää.. Tässä siis sama testi kahdessa kuvassa.
 

Attachments

:whistle:
Moikka! Kävin reilu kk sitten muistaakseni pyörähtämässä ja jäin taustalle. Teidän kuulumisia olen kuitenkin käynyt lukemassa:)
Ihania plussia tullut:love: ja uusille kierroille lähteneille toivotan tsemppiä(y)

Itsestäni: olen 26, kohta 27v. kahden lapsen äiti. Nyt kolmas haaveissa ja tämä on miehelleni ensimmäinen. Elokuussa pillerit jäänyt pois reilu 4 vuoden syömisen jälkeen ja nyt yk3 menossa. Kierto ollut 24-25 ja eilenä tosiaan olisi pitänyt alkaa, muttei vielä näy. Tällä viikolla alavatsan molempia sivuja nippailuja ja ne siirtyneet myös enemmän kylkeenkin. Vatsa on iltaa kohden enemmän turvoksissa ja housut puristaa. Välillä tuntuu että vetää reiteen asti ja alapäätä vihloo. Aivastaessa/niistäes usein vihlasee niin pirusti.Tissit tuntuu siltä kun maito nousisi ja nännit arat. Kerran meinasi hammastahnat tulla ykän mukana ylös.. Aamulla tehty testi ja omaan silmään siinä haalea haamu näkyisi, haluaisin teidänkin mielipiteen asiaan, olo epävarma:unsure: enkä miehelleni sitä uskaltanut sanoa.. Osaisikohan mä kuvan tähän liittää.. Tässä siis sama testi kahdessa kuvassa.
Moikka! Kävin reilu kk sitten muistaakseni pyörähtämässä ja jäin taustalle. Teidän kuulumisia olen kuitenkin käynyt lukemassa:)
Ihania plussia tullut:love: ja uusille kierroille lähteneille toivotan tsemppiä(y)

Itsestäni: olen 26, kohta 27v. kahden lapsen äiti. Nyt kolmas haaveissa ja tämä on miehelleni ensimmäinen. Elokuussa pillerit jäänyt pois reilu 4 vuoden syömisen jälkeen ja nyt yk3 menossa. Kierto ollut 24-25 ja eilenä tosiaan olisi pitänyt alkaa, muttei vielä näy. Tällä viikolla alavatsan molempia sivuja nippailuja ja ne siirtyneet myös enemmän kylkeenkin. Vatsa on iltaa kohden enemmän turvoksissa ja housut puristaa. Välillä tuntuu että vetää reiteen asti ja alapäätä vihloo. Aivastaessa/niistäes usein vihlasee niin pirusti.Tissit tuntuu siltä kun maito nousisi ja nännit arat. Kerran meinasi hammastahnat tulla ykän mukana ylös.. Aamulla tehty testi ja omaan silmään siinä haalea haamu näkyisi, haluaisin teidänkin mielipiteen asiaan, olo epävarma:unsure: enkä miehelleni sitä uskaltanut sanoa.. Osaisikohan mä kuvan tähän liittää.. Tässä siis sama testi kahdessa kuvassa.
Niin siis uskaltanut=höperöksi kuitenkin väittäisi:rolleyes:
 

Yhteistyössä