Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Joo, ei tää taida nyt olla ihan ok tää raskaus. 10päivää testannu haamuja eikä oo kovin vahvaa viivaa tullu. Tänään on lisäksi vähän vuotanu ja ollu mahakipuja. :( Sinällään ei oo uutta mulle ku on ollu 5 keskenmenoa vuosien aikana, onneksi kuitenkin useampi onnistunutkin raskaus.
 


saisko flikat apua.. okei eli eilen testasin jo mut ihan ku siinä ois vilahtanut joku mut en saanu kuvalle asti.

Tossa on lämpökartta.Ja kun fiiliksiä mietin niin ovis on ehkä voinu sittenkin sattua hyvin myöhään.

Aina puhutaan siitä et lämpö kohoaa ja pysyy tasaisena kun raskautuu ...ton kartan perusteella mihin ajoittaisitte ovulaation?

kp 33... huomenna uusiksi.

(ei tätiä, helkkaristi valkkaria, tissit arat, omituisia mielitekoja..etovaa oloa )
 
Wolt Kyllä minäkin sen siihen 25pv laitaisin, selvä dippi lämmöissä.
Mulla ovistikkuun plussa 24.10, ei kyllä ollut mitään kipuja mitä normaalisti on, joten epäilen vahvasti, että varsinaisesti ovista ei ole ollut. Nyt olisi se n. dpo 8 jos olisi tapahtunut.

Koko viikonlopun venailin kuumeisesti kiinnittymiskipuja yms :D mutta ei mitään. Eilen aivan järjettömän hirmuinen hormonisiivouspäivä kyllä, vuosituhannen pms oire. Ovisplussan perusteella menkat pitäisi alkaa tulevana lauantaina tai sunnuntaina. Ei ole kyllä sitten mitään oloja, ei arkuutta missään vaikka kuinka puristelisi :confused:, ei nippailuja/ näppäilyjä :(

Kyllä tämä kierto oli tässä ilman testailujakin. Alkaisi vaan sitten uusi kierto niin pääsisi taas yrittämään. Huoh
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
toi kävis järkeen toi 25.10 ...sillon kyllä on ukolla ollu super simpat...kait... ku edeltävänä torstai iltana talleteltiin muistaakseni edellisen kerran ( sauna the magic place...poika sai alkunsa isoisän saunassa :D )
 
  • Tykkää
Reactions: Syli
Heippa! Mä ajattelin vihdoin kirjautua sisään ja tunnustaa, että olen parin päivän ajan käynyt lukemassa näitä teidän juttuja täältä. :D En ole vuosiin kirjautunut, saati edes käynyt tälllä palstalla, mut kummasti tänne eksyi takaisin, kun...

Meillä alkoi tässä kierrossa kolmannen yritys (päätös tehty sopivasti ovulaatiopäivänä) ja menossa olisi kai dpo 9. En ole ovista tikuttanut, mutta mä todistettavasti tunnistan sen aika hyvin. Munasolun irtoamispäivää en voi tietää, mutta se seuraa yleensä hormonaalista huippukohtaa, joka taas on erittäin selvä. Ainoa merkki, joka silloin puuttuu, on neonkyltti pään päältä.

En ole vielä testannut, mutta kutina on kyllä, että jotain tapahtuu. Olisi mun viides alkanut raskaus, joten jonkin verran tuntemuksia jo tunnistaa. Mutta kun syntyneitä on kaksi, tiedän myös, että tässä vaiheessa voi käydä vielä ihan mitä vain. Mietin kyllä, hakisinko sittenkin vielä herkemmän testin ja kokeilisin jo parin päivän päästä. Ostin Pregcheckin testipaketin, joten niiden herkkyys ei riitä vielä.

Piti kuitenkin Sarriinalle sanoa, että en sinuna vielä stressaisi tuosta testien viivasta. Raskaustesti ON positiivinen, jos siinä on häivähdyskin väriä. Mulla ei kuopuksen plussa-viiva ollut noinkaan vahva. Se oli kirjaimellisesti häivähdys väriä viivan alkureunassa. Eikä se siitä edes vahvistunut, vaikka tein useamman päivän päästä testin uusiksi (ja tuon ensimmäisenkin menkkojen oletettuna alkupäivänänä). Mutta poika on nyt 4,5 v. Esikoiseni testasin aikoinaan hyvissä ajoin, sain selvän haamun jo monen monta päivää ennen menkkojen alkua, ja se vahvistui vain oletetun menkkojen alkupäivän lähestyessä.

Joten niin se vain vaihtelee samallakin ihmisellä eri raskauksissa. Samoin mun tuulimunan testi jatkoi vahvistumistaan, joten loppupelissä se testi ei oikeasti kerro muuta kuin sen, että raskaus on alkanut. Sitten on vain odoteltava, kunnes on ultraviikot käsillä. Alkuraskauden ultraa suosittelen kyllä (kaikille. Itsekin siihen aion. Taas).

Ja vuodosta: mulla on myös kaikki tähän astiset raskaudet vuotaneet vähintään jossain vaiheessa, onnistui ne tai ei. Kuopuksesta mulla "alkoi menkat" sinä päivänä kuin pitikin. Mutta ne kesti puoli päivää ja jäi rusehtavaksi pyyhkiessä. En muista, tuliko edes siteeseen mitään. Esikoinen vuosi reippaammin ja lopulta kaikki sateenkaaren värit, mutta vasta 7+ alkaen. Eka raskaus, tuulimuna, vuosi ihan alusta ekoilla viikoilla niukasti ruskeaa ja sen jälkeen ei mitään. Se päättyi kaavintaan. Neljäs raskaus oli kemiallinen.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas taukoiltu ihan urakalla tämä kierto.. Eilinen oli kyllä rankka päivä tämän vauva-asian suhteen, olin "entisen" parhaan ystäväni vauvan ristiäisissä, kummitädin roolissa tietty. Itkuthan siellä papin vieressä seistessä pääsi, varmaan myös onnesta mutta ihan päällimmäisenä surusta. Ei heidän onnensa ei ole minulta pois, mutta tässä on takana monenmoista ja asian tiimoilta oltiin jopa täydessä välirikossa puolisen vuotta, ylikin. Joten en jaksa asiaa enempää avata, mutta kaikenkaikkeaan mieli maassa edelleen. Pitihän sitä eilenkin miehen kainalossa itkut itkeä kun vauvaa ei kuulu eikä näy. Tänään tasan 2 vuotta yritystä takana, ilman yhtään vauvaa ja ilman yhtään vauvasta vihjailevia viivojakaan. Masentavaa. Huoh.
 

Yhteistyössä