Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Adessaa: Kantsii ottaa selville mistä testejä saa ja nopeasti, jos hätä iskee ja et haluakaan oottaa menkkojen alkuun. Jos olet oikeasti himotestaaja, niin kaapissa on aina vähintään kourallinen jotain testejä varuilta.
Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä, että sinun kannattaa nyt viimeistään tilata netistä kasa edullisia testejä. Herkkiä, epäherkkiä, ovistestejä ja pari digiä ja sitten käyt vielä hakemassa apteekista pari apteekin omaa, koska apteekit on sit huonommin auki ku normimarketit, mistä hätätestejä kyllä saa.

Testit on halpoja ja tää on vähän niinku harrastus.

Mottomme on "Turha pissa ei päädy tikkuun" ja mehän ei turhaan viittitä pissiä :D
 
Viikkoja olis nyt menkkojen ja oviksen mukaan 5+5. Enkä usko siihen et olis vähemmän viikkoja. Uskon et tää oli taas tässä tää raskaus. Jälleen kerran. Usko meni taas täysin tähän hommaan. Soittelen neuvolaan huomenna jatkosta!
Tässä yksi chartti Hcg tasojen noususta per vko. Kaikkihan on silti niin yksilöllistä ja voi tuo mainitsemasi arvo olla hyvinkin ok. Pientä heittoa noissa varmasti aina on ja nuo taulukot on viitearvoja :)
http://aijaa.com/rC4QXf

Jaksuja <3
 
Catharin. Yhdestä arvosta ei tietysti voi kaikkea päätellä vaan se vaatisi toisenkin arvon. No, kieltämättä omaan kokemukseen peilaten arvo on matalahko. Mulla on ollu esim 4+5 hcg 824 joka oli klinikan mukaan matala vaikkakin viitearvoissa, kyseessä hoitoalkuinen. Millos sä sait edellisen kerran sen 2-3vk? Sen hcg rajahan on n 200. Ja periaatteessa hcg tuplaantuu n. 2-3vrk välein. Voisko siitä päätellä mitään? Toivottavasti kaikki olis ok.
 
No hitto tässähän alkaa ihan paniikki iskeä kun mun kaapit on täynnä vaan ovistestejä!! :LOL::LOL: Saankohan enää tähän keskusteluun osallistuakkaan! :D:ROFLMAO: eivaan, jos ei stressaisi niin paljoa jos jättäisi testaamisen vasta siihen jos menkkoja ei kuulu :cautious:Tosin eihän mun pitänyt ikinä oviksiakaan tikutella mut minkäs sitä itselleen voi :rolleyes: eli kai se täytyy vaan laittaa tilaus menemään :D

Niin ja tämä oli siis helmi1234:selle :D
 
  • Tykkää
Reactions: Helmi1234
Catharin. Yhdestä arvosta ei tietysti voi kaikkea päätellä vaan se vaatisi toisenkin arvon. No, kieltämättä omaan kokemukseen peilaten arvo on matalahko. Mulla on ollu esim 4+5 hcg 824 joka oli klinikan mukaan matala vaikkakin viitearvoissa, kyseessä hoitoalkuinen. Millos sä sait edellisen kerran sen 2-3vk? Sen hcg rajahan on n 200. Ja periaatteessa hcg tuplaantuu n. 2-3vrk välein. Voisko siitä päätellä mitään? Toivottavasti kaikki olis ok.
Nyt sunnuntaina sain viimeksi sen 2-3. En oo sen jälkeen ees testaillu digeillä, päätin etten enää tuhlaa siihen. Ja ekan kerran sain sen tiistaina, sit perjantaina. Eli periaatteessa vois mennä siihen, mutta mutta.....
 
Hei leidit, mahtuisko mukaan uusi höperö himotestaaja? Kolmosta täällä yritetään ja nyt on jo tukala tilanne käsillä; testasin lauantaina dpo10 hailakan plussan, mieskin sen kuitenkin näki. Testi oli Sofi one step. Sitten tänään eli dpo12 tein Rfsu:n testin ja ihan puhdas nega! En ole nyt enempää uskaltanut tehdä mitään testejä kun meni mieli niin matalaks tosta jälkimmäisestä :( Onkohan tässä vielä toivoa saada ihan oikea plussa? Kaapissa polttelee lisää noita Sofi testejä... :whistle:
 
Oli se sunnuntaina eli eilen tein sen viimisen digin. Eli ma näytti 1-2, ti 2-3, to 2-3 ja su 2-3 jos nyt oikein päivät muistan. Aloin tossa laskee eri laskurilla oviksen mukaan ni se näyttäis et olis tänään vasta 5+3. Menkkojen mukaan 5+5. Noh, joka tapauksessa usko on mennyt.
 
Harvemmin tullu testejä tehtyä kun pillereitä tullu napsittua viimeset 11 vuotta. Muutamia kuitenki. Nyt sitte olen suunnilleen kuukauden ollut ilman. Ja joku pään sisällä käski varmuuden vuoksi tehdä testin. Tai oikeastaan kaksi. Oireita kyllä löytyy, mutta kun ilmeisesti pillereiden lopetus aiheuttaa samanlaisia oireita. :D

Että jos nyt joku viisaampi ossais minulle kertoa lasketaanko tätä minun tulostani eden enää haamuksi.IMG-20160222-WA0014.jpeg IMG-20160222-WA0014.jpeg
 
  • Tykkää
Reactions: lisbon ja pessiy
Catharin: Jos tähän laskuriin laittaa sun hCG:n ja dpo:ksi 24 (jos laskin oikein ja sulla ovis 29.1.), niin tulos on vielä normaalin rajoissa. Tossa vaan täytyy vielä heittää hatusta se seuraava mittaus ja mittausväli, jotta tuo näyttää käppyrää. Nopsasti testasin: http://aijaa.com/aSkXGh

Ja siis täällä se laskuri: http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator

Toivotaan, että kaikki olisi hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin ja Välli
Harvemmin tullu testejä tehtyä kun pillereitä tullu napsittua viimeset 11 vuotta. Muutamia kuitenki. Nyt sitte olen suunnilleen kuukauden ollut ilman. Ja joku pään sisällä käski varmuuden vuoksi tehdä testin. Tai oikeastaan kaksi. Oireita kyllä löytyy, mutta kun ilmeisesti pillereiden lopetus aiheuttaa samanlaisia oireita. :D

Että jos nyt joku viisaampi ossais minulle kertoa lasketaanko tätä minun tulostani eden enää haamuksi.katso liitettä 677 katso liitettä 677
Selvä plussahan tuo on :D onnea!
 
Onnra Anrai, ilmeisesti sulla on viivaa :)Mun puh ei avaa kuvia ..

Mites Helmillä menee?

Mulla on näköjää just se tilanne että ovistikku on illalla tummempi ja aamulla ihan haalea. Eli reagoi LHn mitä nyt erittyy loppukierrosta :) En ookaan aikasemmin testaillu loppukierrosta aamuin illoin.
 
Anrailla on ihan selkee viiva. Ei missään nimessä mikään haamu vaan tollai vaaleen pinkki.

Tammis: Mulla menee ihan hyvin. Dpo8 menossa ja ovistikuissa iha hailakat viivat ja pc r-testitikku iha blanko. Mun testausta vaikeuttaa vähän se, ku mä käyn 1-2 krt vessassa yön aikana ja päivälläkään ei ole kauheen pitkiä taukoja. Ja päivällä toki juon paljon vettä.

Mä en usko, että testeissä mitään näkyisikään ennen dpo10 ja ei välttämättä silloinkaan. Viime raskaudessa, jos olettaa hcg:n olleen normaalitasolla dpo7 eli kiinnittyminen olis ollu silloin, niin dpo10 ois ollu n. 30miu ja eihän tolla määrällä välttämättä mun pidätysajoilla edes näkyis mitään. Ja tässä skenariossani hcg tuplaantuu n. kerran vuorokaudessa. Mut nää ny on spekulointeja ja perustuu viime raskauden digitestiin.
Eihän se oo varmaa edes vielä ku testi näyttää plussaa, ku kaikkee voi tapahtua.

Pirteillä mielin siis mennään edelleen. Jonkun verran on tuntemuksia alavatsalla, mutta kuten aiemminkin totesin niin niitähän mulla riittää normaalistkin :)
 
Murina: Kummasti oppii raskauden aikana hengittelee syvään ja keskittymään vain siihen hetkeen ja siitä selviämiseen :) Mulla siis alkoi jotain 5+6 se pahoinvointi ja alkoi helpottaa 9+x jälkeen. Mut nää raskauskeskustelut ei taida kuulua tänne kuumeilijoiden puolelle, joten nyt toivotaan vaan paljon plussia muillekin ja riittävästi pahoinvointeja plussien jälkeen :)
 
Mulla ei oo kyl kunnon viivalaseja, ku mä en nää ku selkeet plussat raskaustestiliuskoissa. En nää omissanikaan mitään viivojen tapaistakaan. Paitti ny tietty ovistesteissä joskus jotain :)

Tuon takia mä en useinkaan kommentoi noihin kuviin mitään (y)
 

Yhteistyössä