Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Joo kyllä se taisi olla kemiallinen täällä... Juuri kun ehdittiin ilahtua viivasta, ne katosivat täysin. Olo on aika musertunut. Alkais nyt edes ne menkat. Yritän pysyä nyt hetken pois foorumilta, kyllä niin korkealta ja kovaa taas tultiin.
 
Tänään on ihan kamala olo, aamupala pyrkii ulos takas jos edes vähän liikkuu. Kp vasta 20/28, niin ei kai tää aamupahoinvointia voi vielä olla? Jtn oksennustauteja ollu liikkeellä kyllä, mut niihin liittyvät krampit ja huonot olot kärsin jo kertaalleen. Lisäksi mulla on jatkuvasti kauheen kylmä, eli lämmöt koholla ja iltasin särkee epämielyttävästi niveliä :censored:
 
R-testi testattu ja negatiivinenhan se.. :D Vai näkeekö joku muu muka jtn muuta? :D

Aamupala ei maistunut, kahvit sain juotua. Aamulla herätessä päätä särki. Rinnat normaalit, ei oireita. Lämpö suusta 36.8 ja korvasta 36.3... Prkl ko en mitannu koko kiertoa suusta, vaan korvasta niin ei tuo korvasta mitattu lämpö oo noussu... Sahannu vaan eestaas 36.0-36.6... Nyt tasasena ollu tuo suun kautta mitattu lämpö, 36.7-36.8. Kainalostakin eilen mittasin oli 36.6, normaalisti pyöriny 35.8-36.4 muistini mukaan.. äääh!!
 
Maicy: Eikös sullakin oo vielä jokunen päivä siihen kun näyttää luotettavan tuloksen, eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Mä en uskalla edes testata koska tuntuu että menkat on alkamassa pian. Jotenkin haluan leikkiä olevani hetken aikaa raskaana, ja masentaa ajatus siitä että seuraava mahdollisuus raskautumiseen tulee olemaan vasta puolen vuoden päässä. :(
 
Maya123 : Joo, on vielä aikaa. Nyt kp23/27... :D Ja huomennahan se selviää, et olenko edes ovuloinut. Kun ei vaan malta!!! Mä niin todella todella toivon, et tää ois vika kierto ja saatais marraskuun lapsonen <3 Voih...

Jos vaan maltat olla testaamatta, niin hyvä vaan! Ei se tulos siitä muutu vaikka kuinka aikasin alottaa testaamisen. :) Jospa sulla kävisi mäihä ja plussa pärähtäis <3 Millo sulla nyt piti alkaa ne menkat? Btw... menkkaoireitahan on monilla ennen plussaamista ;) Eli älä luovuta! Niin kauan kun ei ole menkkoja, on toivoa!
 
Kiitos Maicy, plussaa toivon myös sinulle! Menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina, eli nyt kp 26/29. Odottavan aika on pitkä. Ahdistaa jo valmiiksi ajatus siitä kuinka pitkä se sitten tulee olemaan kun yritys ihan kunnolla aloitetaan.
Tää meni jännästi kun vauvakuumetta on ollut jo jokusen vuoden, mutta aina mies on sanonut että joskus sitten. Nyt kun yhdessä sovittiin että kesällä aletaan yrittämään niin vauvakuume on vain pahentunut ja raskausoireita on tuntunut löytyvän lähes joka kierrosta.
Alkuun kun tajusin että oli käynyt "vahinko" juuri ovulaation aikaan niin pelästyin. Ajattelin että nyt ei todellakaan ole sopiva aika tulla raskaaksi, ja että kaikki syksyn suunnitelmat kariutuvat. Mies siihen sitten tokaisi että eihän siinä mikään kariudu, ne pitää vain aikatauluttaa uusiksi. Ja niinhän se on että ei lapsia voi ajoittaa, ne tulevat kun ovat tullakseen. No, tässä parin viikon aikana mieli on muuttunut täysin, ja nyt ahdistaa ajatus siitä että vauvaa ei olisikaan tulossa. Ja että täytyisi odottaa kesään asti ennen kuin olisi taas mahdollisuus elätellä toiveita! Mä oon jo tehnyt kaiken minkä haluan yksin/pariskuntana tehdä. Nyt haluaisin vain olla äiti!
 
Catharin taisit kysyä että onko meillä ollut apuja raskautumisessa. Niin olen sen 1x vuodessa tullut raskaaksi tosin aina mennyt kesken. Mutta ei mitään lapsettomuushoitoja vielä kun meillä ei kyllä mies sellaiseen halua lähteä. Nyt tosin voi olla että jos saisi jotain apua ettei vauvat kuole.
Koska kuitenkin se yksikin myöhäinen km rv 15+5 todettiin ettei vika ollut vauvassa ruumiinavauksen perusteella.
Ja jotenkin tuntuu että se vika on nyt mun kropassa.
 
Oon pahoillani sun puolesta. (n)
Saako kysyä että kauanko sulla on yritystä takana?
Kiitos <3 yritystä takana on nyt 1v 4kk. Tää oli kolmas km. Tutkimuksiin piti päästä syksyllä, mut sit tuli tuulimuna, joten se meni sit siinä. Parin vko päästä pääsen lääkärille, mut tuskin varsinaisiin tutkimuksiin pääsen koska kuitenkin raskaaksi tulen. Huonoa tuuria vaan todennäköisesti ollut.
 
Catharin taisit kysyä että onko meillä ollut apuja raskautumisessa. Niin olen sen 1x vuodessa tullut raskaaksi tosin aina mennyt kesken. Mutta ei mitään lapsettomuushoitoja vielä kun meillä ei kyllä mies sellaiseen halua lähteä. Nyt tosin voi olla että jos saisi jotain apua ettei vauvat kuole.
Koska kuitenkin se yksikin myöhäinen km rv 15+5 todettiin ettei vika ollut vauvassa ruumiinavauksen perusteella.
Ja jotenkin tuntuu että se vika on nyt mun kropassa.
Okei. Just sitä meinasin et oliks sul jotain apuja, mennyt ihan ohi! Kumpa nyt syy selviäis ja olis joku korjattava juttu ❤

Mä aloin tosiaan nyt ottaa omin päin sitä disperiiniä 100mg. Ajattelin et oviksen jälkeen vähennän sen 50mg. Mut sitä et kauanko sitä pitäis jatkaa ni ei oo tietoa. Onko muilla?
 
Täällä eletään kp26 ja ratkesin hakemaan apteekista tuollaisen yes/no -raskaustestin. Kuulemma pitäisi voida tehdä jo 10 päivää ovulaation jälkeen. No 10 päivää siitä on ja testin tein heti kun pääsin kotiin. Ihan puhdas nega. Sinne meni haave vauvasta vuodelle 2016. :(
 
Täällä eletään kp26 ja ratkesin hakemaan apteekista tuollaisen yes/no -raskaustestin. Kuulemma pitäisi voida tehdä jo 10 päivää ovulaation jälkeen. No 10 päivää siitä on ja testin tein heti kun pääsin kotiin. Ihan puhdas nega. Sinne meni haave vauvasta vuodelle 2016. :(
Äläs ny vielä. :) mulla ainakin aamuisin varmimmin näkyy. Päivisin kun tulee juotua nesteitä enemmän eli pissa laimenee sekä tulee myös käytyä vessassa useammin. Jotkut plussaa vasta viikko menkkojen oletetun alun jälkeen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
Äläs ny vielä. :) mulla ainakin aamuisin varmimmin näkyy. Päivisin kun tulee juotua nesteitä enemmän eli pissa laimenee sekä tulee myös käytyä vessassa useammin. Jotkut plussaa vasta viikko menkkojen oletetun alun jälkeen. :)
Kiitos lohdutuksesta. Ihana että joku jaksaa kannustaa noin, vaikka täältä olen lukenut että sulla on itsellä ollut melkoisen raskasta. :love:
Jotenkin on jopa helpottavaa saada nega siihen testiin, tulee ainakin keskityttyä johonkin muuhun kuin mahdollisten oireiden kyttäilyyn ja mahdollisesta vauvasta haaveiluun. Harmittaa vaan kun tässä tulee nyt ainakin 5 kk tauko siihen että olisi seuraavan kerran mahdollisuus. :poop:
 
Maya123: Älä vielä hätäile! Onko oviksesta tarkkaa päivää, eli tikuttelitko vai oletitko, että oli ovis tiettynä päivänä?
Mullahan näky esikoinen testisä vasta dpo12, eli 10 ja 11 tein puhasta negaa.. :)
 
Jaahas... se tais olla sitten oma jännäys tässä. Vessassa käydessä pinkihtävää valkkaria papruun. Vittu jee! Saako jo hirttäytyä.. :cry::cry::cry::(:( Kp23/27...
 
Kiitos lohdutuksesta. Ihana että joku jaksaa kannustaa noin, vaikka täältä olen lukenut että sulla on itsellä ollut melkoisen raskasta. :love:
Jotenkin on jopa helpottavaa saada nega siihen testiin, tulee ainakin keskityttyä johonkin muuhun kuin mahdollisten oireiden kyttäilyyn ja mahdollisesta vauvasta haaveiluun. Harmittaa vaan kun tässä tulee nyt ainakin 5 kk tauko siihen että olisi seuraavan kerran mahdollisuus. :poop:
❤ vielä on aikaa muuttua plussaksi. Mä oon näinä yritys vuosina miettinyt että kumpi olisi kamalampaa.. Se että yrittää ja pettyy vai se että ei enää yritä. En vielä osaa sanoa kumpi.. :D
 

Yhteistyössä