Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pitkästä aikaa tuli tällekin vanhalle "konkarille" aihetta kirjottaa tänne hätähousujen ketjuun. Täällä on kyllä porukka niin vaihtunut et tuskin kukaan muistaa mua. :D Mutta siis kaipaisin teidän mielipiteitä tästä:
http://aijaa.com/Nfzczq

Tänään kp 28/29-33. Eikä mitään hajua dpo:sta. JOS nyt kuviteltas et tänään olis dpo 13 lyhimmän kierron mukaan niin onkohan mitään toivoa enää..tosi skeptinen oon enkä jaksa repiä riemua ennen kuin nään että viivat vahvistuu..mutta jos ois vertailupohjaa kellään vasta raskautuneella. :)

Niin ja onnea kaikille plussanneille!! :love: Etenkin Catharin sun taivalta sivusta seuranneena todella toivon että saat nyt lopultakin sen pienen rakkauden syliin asti! :love::love:
 
Niin js piti kommentoida noista pc-tikuista. Useita satoja :D :ROFLMAO: (kyllä!) niitä tehneenä niin oon myös huomannut että turhaa viivanpaikkaa tulee lähes jokaiseen. Ja turhaa toivoa näin siis antavat. Mutta oon jotenki oppinu erottaan heti tuon "aidon" toisen viivan. Kyllä se heti selkeesti punertaa ja tulee jotenki siihen pintaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja Theran
Pitkästä aikaa tuli tällekin vanhalle "konkarille" aihetta kirjottaa tänne hätähousujen ketjuun. Täällä on kyllä porukka niin vaihtunut et tuskin kukaan muistaa mua. :D Mutta siis kaipaisin teidän mielipiteitä tästä:
http://aijaa.com/Nfzczq


Selvä plussahan se MiNalo <3 Onnea :)

Onko sulla kuvaa siitä millainen se oli heti testiajalla? =)
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Pitkästä aikaa tuli tällekin vanhalle "konkarille" aihetta kirjottaa tänne hätähousujen ketjuun. Täällä on kyllä porukka niin vaihtunut et tuskin kukaan muistaa mua. :D Mutta siis kaipaisin teidän mielipiteitä tästä:
http://aijaa.com/Nfzczq

Tänään kp 28/29-33. Eikä mitään hajua dpo:sta. JOS nyt kuviteltas et tänään olis dpo 13 lyhimmän kierron mukaan niin onkohan mitään toivoa enää..tosi skeptinen oon enkä jaksa repiä riemua ennen kuin nään että viivat vahvistuu..mutta jos ois vertailupohjaa kellään vasta raskautuneella. :)

Niin ja onnea kaikille plussanneille!! :love: Etenkin Catharin sun taivalta sivusta seuranneena todella toivon että saat nyt lopultakin sen pienen rakkauden syliin asti! :love::love:
Kiitos, lämmitti mieltä todella ❤❤ mutta hei. Toihan on aivan selvä plussa! Ei epäilystäkään, eli onnea ja tervetuloa joulukuisiin :love:
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Kolmas ja viimeinen lapsonen. :) kaks keskenmenoo on ollu kuopuksen jälkeen tässä viimeisen vuoden aikana. Pelottaa. :oops:
Teillä siis sama tilanne kun meillä! Meille mahtui vielä yks kemiallinen tohon mukaan. Mulla oli ton vahvunen viiva dpo 11 kun sulla on testiajalla :) ekan testin tein dpo 10 ja se oli just nähtävissä oleva, ennen en oo noin aikasin plussaa saanut testiin. :love:
 
Catharin eli hyvältä vaikuttaa sulla!! (y) Ja tosi hienosti on viivat sulla vahvistuneet! Varmasti hyvä merkki. :love: Mä sain esikoisen ja kuopuksen välissäkin kolme peräkkäistä keskenmenoa. Eli ei niin kovin hyvällä prosentilla olla onnistuttu! Mutta tähän on jotenki niin tottunut ja turtunut ettei jaksa hirveetä stressiä ottaa vaikka pelottaakin. Jos tämä ei tästä etene toivotulla tavalla niin ei auta kuin hyväksyä se ja jatkaa tarpomista eteenpäin.
 
Catharin eli hyvältä vaikuttaa sulla!! (y) Ja tosi hienosti on viivat sulla vahvistuneet! Varmasti hyvä merkki. :love: Mä sain esikoisen ja kuopuksen välissäkin kolme peräkkäistä keskenmenoa. Eli ei niin kovin hyvällä prosentilla olla onnistuttu! Mutta tähän on jotenki niin tottunut ja turtunut ettei jaksa hirveetä stressiä ottaa vaikka pelottaakin. Jos tämä ei tästä etene toivotulla tavalla niin ei auta kuin hyväksyä se ja jatkaa tarpomista eteenpäin.
En oo sunnuntain jälkeen tehnyt r-testiä, muuta kun eilen menin tyhmänä tekemään laimeesta lirusta sen digin. Olisimpa säästellyt sitä vielä! Mut joo, ihan hyvin vahvistui ja ovistesti näytti tänään päiväpissasta tosi tummaa heti :) mä jo viimeks sanoin äitiysneuvolan terkkarille et tuntuu et nää alkaa mennä jo rutiinilla nämä. Toivotaan et tää onnistuis nyt tällä kerralla molemmilta ❤ Muoks. Siis maanantaina teinkin viimisen pc:n :)
 
En oo sunnuntain jälkeen tehnyt r-testiä, muuta kun eilen menin tyhmänä tekemään laimeesta lirusta sen digin. Olisimpa säästellyt sitä vielä! Mut joo, ihan hyvin vahvistui ja ovistesti näytti tänään päiväpissasta tosi tummaa heti :) mä jo viimeks sanoin äitiysneuvolan terkkarille et tuntuu et nää alkaa mennä jo rutiinilla nämä. Toivotaan et tää onnistuis nyt tällä kerralla molemmilta ❤ Muoks. Siis maanantaina teinkin viimisen pc:n :)
Mitä se digi sit näytti? Niihinhän ei kannata niin paljoa luottaa..virheitä nekin tekee. Mulla ei vaan kahessa keskenmenneessä noussu viikot siihen 3+ ollenkaan.
 
Mitä se digi sit näytti? Niihinhän ei kannata niin paljoa luottaa..virheitä nekin tekee. Mulla ei vaan kahessa keskenmenneessä noussu viikot siihen 3+ ollenkaan.
1-2vko näytti. Olin juonu aika tavalla ja se oli tosiaan laimee iltaliru :( mulla ei viimeks noussu 3+ mut tuulimunassa nousi. Tänään olis tosiaan rv 4+3 vasta, et tosi alussahan täs muutenkin ollaan :) perjantaina ja maanantaina menen labraan mittaa hcg:n, kyl niist sit näkee et mikä tilanne on :)
 
AAAARGH! Rupesin tekemään varmistavaa testiä ja revin paketin auki rakko halkeamaisillaan. Ja pissaan väärälle puolelle!!! Enää ei ole kuin yksi testi jemmassa ja se pitää säästää aamulle. Tyhmä pää!!
...ja tietenkin testi piti kaivaa vielä kerran roskiksesta. Ja siellä se oli, selvä punainen viiva - puikossa jonka ei pitänyt saada riittävästi "aineistoa" testiä varten. Taidan olla vahvasti positiivinen.

Ei oo just ketään kenelle näistä testeistä hehkuttaa ni hehkutan sit teille. :)

Catharin: Oon ite lohduttautunut sillä, että hormonitasot voi nousta alussa hyvinkin eri tahtiin ja silti kaikki voi olla ihan normaalisti.
 
Mariani joko testit tehty :p kuvaa tässä odottelen :p

Mun tikut sanoi eilen että mönkään meni joten en hakenut lisää. Tänään dpo12 mutta tuskin plussaksi enää muuttuu. Nooooo muutaman viikon päästä aika lapsettomuuspolille. Jospa siellä jotain selviäisi.
Kp 34 http://aijaa.com/HvbFML

Eiliseltä ja tänään. Ei vieläkään oireita menkoista tosin turvottaa hulluna :giggle:

Ei sitä tiedä voi se sulla vielä plussaksi muuttua. Elä heitä toivoa kaivoon ennenkuin täti tulee kylään ;) kerro myöhemmin myös jooko miten polilla meni?

Välli: aika hurjat viivanpaikat kyllä..huh!!
Orava, ja mikä ero niillä kahdella testillä :confused:
 
Pitkästä aikaa tuli tällekin vanhalle "konkarille" aihetta kirjottaa tänne hätähousujen ketjuun. Täällä on kyllä porukka niin vaihtunut et tuskin kukaan muistaa mua. :D Mutta siis kaipaisin teidän mielipiteitä tästä:
http://aijaa.com/Nfzczq

Tänään kp 28/29-33. Eikä mitään hajua dpo:sta. JOS nyt kuviteltas et tänään olis dpo 13 lyhimmän kierron mukaan niin onkohan mitään toivoa enää..tosi skeptinen oon enkä jaksa repiä riemua ennen kuin nään että viivat vahvistuu..mutta jos ois vertailupohjaa kellään vasta raskautuneella. :)

Niin ja onnea kaikille plussanneille!! :love: Etenkin Catharin sun taivalta sivusta seuranneena todella toivon että saat nyt lopultakin sen pienen rakkauden syliin asti! :love::love:
Minalo mä kyllä muistan sut :) Ja hyvältähän tuo testi näyttää, onnea (y)
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Onnea plussanneille. :)

Täällä tänään kp 1. Tuli sit aika lyhyt kierto 27pvää. Yleensä ollu väliä 30-34. Edellinen kierto oli taas epätavallisen pitkä 40pvää. En tajua enää miksen tule raskaaksi ei vaan voi käsittää.

Kismett- kp1/30-34(40). Yk 9 vai oliko jo yk10
 
Kp 34 http://aijaa.com/HvbFML

Eiliseltä ja tänään. Ei vieläkään oireita menkoista tosin turvottaa hulluna :giggle:

Ei sitä tiedä voi se sulla vielä plussaksi muuttua. Elä heitä toivoa kaivoon ennenkuin täti tulee kylään ;) kerro myöhemmin myös jooko miten polilla meni?

Välli: aika hurjat viivanpaikat kyllä..huh!!
Orava, ja mikä ero niillä kahdella testillä :confused:
❤ mä oon saanut saman näköisiä tikkuja.. Turhauttavaa.. Mutta joo. Tulen kertomaan mitä sanoivat tuomioksi. :) mä luulen että mun kp 1 on ihan nurkan takana vaaleanpunaisesta valkkarista päätellen. Ja testit edelleen tuollaisia. Ja kyllä.. Eksyi yksi pkt pc liuskoja kaupasta mukaan. Olen heikko.. En voinut vastustaa :D vannoin jo että on sitten tässä. Mutta enköhän taas viikon päästä ovistestejä tilaile... :p

Toivotaan että sulla vielä plussaksi muuttuu ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73 ja Mariani

Yhteistyössä