Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitos Cisu, :oops: halusin varmistua ettei tuo ole se kuuluisalta viivanpaikka kun tama I vasta elamani toinen liuska. Ja olen saanut plussaa ja negaa vuoron peraan nyt loppukuusta. Maaliskuussa alussa siis oli edellinen km.
 
Joyzy ihan selvä plussa! Onnea! :love: Mikä kp/dpo sulla on menossa? Mikä testi tuo on?

Catharin nonniih! Hienoa!! :) Tuu sitte kertomaan verikokeen tulos..huomennako saat sen tietää?

nelHM minäki muistan sut hyvin! Seurasin sun viimeisimmän raskauden kulkua odottajien puolelta. ;) Ja tiedän miltä tuntuu ku on jääny koukkuun tähän hätähousuiluun! :D On tosiaan selkeääkin selkeämpi viiva tuossa pc:ssä! :eek:
 
MiNalo, merkki on BFP (bigfatpositive). Tilatesssa niita luulin niiden olevan toista merkkia, joten luotettavuudesta ei takuuta. Nyt vaan odottelen et mies tuo tullessaan luotettavan puikkotestin apteekista huomisaamuksi.

En uskalla edes toivoa etta olisi oikeasti positiivinen.
 
Kylläpä monella on näkyny selkee viivanpaikka pc testissä :eek: huonompaan suuntaan tuntuu testi menevän koko ajan.. noi on minusta jo liian selkeitä, pakosti on että se on muuttunu jotenkin (n)

Luppana minä näen haalean haamun :love:


http://aijaa.com/AYo6xF pärjäisköhän noilla nyt tämän kierron, just ja just :LOL:
Dpo 6 menossa, eilen muuttu nännit hieman aroiksi ja tui ihmeellinen venyvä lima kerran vessakäynnillä..tänään ollutkin sitten menkkajomotuksia ja nännit arat edelleen :whistle:
Jännäks käy..pari päivää ja testaaminen alkakoon! :giggle:
 
Moi. Mä oon varmaan monelle vieras mutta on täällä näitä vanhoja tuttujakin. Eikä mun todella tarviis täällä pyöriä, mutta vanhana himotestaajana käyn teitä kurkkii päivittäin.

MiNalo Minusta se on vahvistunut ja lupaava viiva. Jospa se tällä kertaa lähtis suorilta tulille. Peukut sille täältä <3

JeHil Sullakin jännä tilanne!! Toivottavasti saat parhaan lopputuloksen!

Kaikille puhallan plussatuulia!

Juu, minä höpö kun olen seurannut näitä teidän keskusteluja turhista viivoista, mun oli pakko noin niinku testimielessä kahtoo mitä antaa pc ja rfsu :D. Mulla siis viisi lasta ja viimeisimmän jälkeen syksyllä laitettiin minihormonikierukka. Ollu iha ihme vekotin ja ihmeissäni sen kaa monesti. Nyt kuitenki jonku kuukauden ollut normaali kierto ja en oikeesti edes tiennyt että kierukan kaa ovuloi nii voimakkaasti jne. Nyt pitäs olla ovis ehkä tuloillaan jos jatkuu kuten pari edellistä kiertoa. Mutta anyway. Menin dippaa parit tikut (noloo). Pc:stä en saanu otettua kuvaa testiajalla mutta kuivana tossa.. Rfsu on testiajalla. Ja molemmat antaa tosiaan jotain viivanpaikkaa. Vaikka en voi olla raskaana. Tossapa testimielessä todiste noista, että on ne ärsyttäviä.

http://aijaa.com/DFFoAq

Nelli :)
Noin selkeästä viivasta tulee väkisinkin mieleen, että oletko ihan varma ettet ole raskaana..? :cautious:
Ainakin yhdestä kierukkaraskaudesta olen ihan vastikään kuullut.
 
Joyzy ihan selvä plussa! Onnea! :love: Mikä kp/dpo sulla on menossa? Mikä testi tuo on?

Catharin nonniih! Hienoa!! :) Tuu sitte kertomaan verikokeen tulos..huomennako saat sen tietää?

nelHM minäki muistan sut hyvin! Seurasin sun viimeisimmän raskauden kulkua odottajien puolelta. ;) Ja tiedän miltä tuntuu ku on jääny koukkuun tähän hätähousuiluun! :D On tosiaan selkeääkin selkeämpi viiva tuossa pc:ssä! :eek:
Tänään saan tietää! Mun tuurilla se kone oli mennyt rikki labrassa mil näitä mitataan, mut jos saadaan korjattua ni saan kahden aikaan tietää. Jos ei saada ni veri lähetetään toisen kaupungin keskussairaalaan ja saan tuloksen varmaan viiden maissa. :)
 
Luppana, oletko testannut muilla testeillä? Esim tuo pc? Mullehan RFSU antoi kans todella selkeän viivan tuossa yksi päivä ja raskaana en nyt näillä näkymin ole. Mutta toivotaan että tuo sinun on ihka oikea ja pysyvä plussa :)
 
Luppana, oletko testannut muilla testeillä? Esim tuo pc? Mullehan RFSU antoi kans todella selkeän viivan tuossa yksi päivä ja raskaana en nyt näillä näkymin ole. Mutta toivotaan että tuo sinun on ihka oikea ja pysyvä plussa :)
Moikka mulla pikkusen sekava tilanne elikkäs kävin sterilisaation purku leikkauksessa 5vko sit ja menkat oli viimeksi 25.2... Ja aina olleet säännölliset 28/30.... Nyt siis reilun viikon myöhässä ja ovista en oo tikuttanut kun tosiaan nyt menossa yk 1... Ennestään jo kuusi lasta joten testejä on elämän aikana tullut tehtyy iso pino:D.... Oon jo reilun viikon tehny eri testejä kaiken merkkisiä ja on ollu haamu ja viivanpaikkaa ja puhdasta negaa... Eilen tein tolla samalla testillä päivä pisusta selkeen negan eli ei ees viivanpaikkaa tullut ja tänään aamu lirusta tuli toi... Kroppa pikkusen sekasin (n)
 
Nelhm ja minalo muistan miekii teijjät.. himotestaaja myös täällä seuraan tilannetta varsinkin therania tutkailin joka taisi päättyä huonosti :(
No tiiättekö mittee tänään tuli postissa hevoskuormallinen ovis ja raskaustejä:rolleyes::eek: ja meillä eletää varmat päivät tyylillä.. minullahan jo seitsemän lasta nuorin kohta 4kk :) ehkäisy oli pillerit tai miestä lainaten hullutpillerit persus vuoti yhtenään ja himot nolla. Nyt en oo uskaltanu ottaa mitää ehkäsyy joskus kumi tai varmoilla liikenteessä ;)..
Tiiä vaikka kohta tää harakka laittaa kuvia tännekkii:D hih..
 
Nelhm ja minalo muistan miekii teijjät.. himotestaaja myös täällä seuraan tilannetta varsinkin therania tutkailin joka taisi päättyä huonosti :(
No tiiättekö mittee tänään tuli postissa hevoskuormallinen ovis ja raskaustejä:rolleyes::eek: ja meillä eletää varmat päivät tyylillä.. minullahan jo seitsemän lasta nuorin kohta 4kk :) ehkäisy oli pillerit tai miestä lainaten hullutpillerit persus vuoti yhtenään ja himot nolla. Nyt en oo uskaltanu ottaa mitää ehkäsyy joskus kumi tai varmoilla liikenteessä ;)..
Tiiä vaikka kohta tää harakka laittaa kuvia tännekkii:D hih..
Mmm... Kesken meni sekin vaikka ultrassa pieni nähtiinkin :(
Nyt taas km jälkeinen kierto alkoi eilen ja tänään vuotanut sitten ihan kiitettävästi...

Pistähän tikkuja! Jospa pääsen taas jännää sun tikkuja niin kuin viime vuonna :D
 
Moi. Mä oon varmaan monelle vieras mutta on täällä näitä vanhoja tuttujakin. Eikä mun todella tarviis täällä pyöriä, mutta vanhana himotestaajana käyn teitä kurkkii päivittäin.

MiNalo Minusta se on vahvistunut ja lupaava viiva. Jospa se tällä kertaa lähtis suorilta tulille. Peukut sille täältä <3

JeHil Sullakin jännä tilanne!! Toivottavasti saat parhaan lopputuloksen!

Kaikille puhallan plussatuulia!

Juu, minä höpö kun olen seurannut näitä teidän keskusteluja turhista viivoista, mun oli pakko noin niinku testimielessä kahtoo mitä antaa pc ja rfsu :D. Mulla siis viisi lasta ja viimeisimmän jälkeen syksyllä laitettiin minihormonikierukka. Ollu iha ihme vekotin ja ihmeissäni sen kaa monesti. Nyt kuitenki jonku kuukauden ollut normaali kierto ja en oikeesti edes tiennyt että kierukan kaa ovuloi nii voimakkaasti jne. Nyt pitäs olla ovis ehkä tuloillaan jos jatkuu kuten pari edellistä kiertoa. Mutta anyway. Menin dippaa parit tikut (noloo). Pc:stä en saanu otettua kuvaa testiajalla mutta kuivana tossa.. Rfsu on testiajalla. Ja molemmat antaa tosiaan jotain viivanpaikkaa. Vaikka en voi olla raskaana. Tossapa testimielessä todiste noista, että on ne ärsyttäviä.

http://aijaa.com/DFFoAq

Nelli :)
Kyllä mä sinuna tekisin digin :whistle:
 
Yritystä takana melkein kolme vuotta ja minulla todettu pco'ta. Tammikuulta olen saanut elämäntaparemontilla 15kg painoa pois. Nyt ollut muutaman viikon vahva tunne, että kuukautiset alkaisi (viime kuukautiset ollut vuosi sitten..).. Mutta niitä ei näy. Rintoja kivistää, vatsaa juilii ja heikotuksen tunne iskee useasti päivässä. Olen monesti ehtinyt ajatella, että vatsatautiinko tässä tulee..

Tänään sain tilaukseni kotitesti.fi'ltä. Kyseessä sofin liuska, joka tehty n. Hieman reilu tunnin pissasta. Tänään tullut dippailtua näitä monia ja kaikissa olen ollut näkevinäni jotain punaväriä.

Mitä mieltä olette? Näettekö mitään. Mieheltä en ole viitsinyt kysyä, etten liikaa herättelisi toivoa. :--(

Kuva otettu testiajan sisällä.
http://aijaa.com/a/GW9FJw
 
Viimeksi muokattu:
Yritystä takana melkein kolme vuotta ja minulla todettu pco'ta. Tammikuulta olen saanut elämäntaparemontilla 15kg painoa pois. Nyt ollut muutaman viikon vahva tunne, että kuukautiset alkaisi (viime kuukautiset ollut vuosi sitten..).. Mutta niitä ei näy. Rintoja kivistää, vatsaa juilii ja heikotuksen tunne iskee useasti päivässä. Olen monesti ehtinyt ajatella, että vatsatautiinko tässä tulee..

Tänään sain tilaukseni kotitesti.fi'ltä. Kyseessä sofin liuska, joka tehty n. Hieman reilu tunnin pissasta. Tänään tullut dippailtua näitä monia ja kaikissa olen ollut näkevinäni jotain punaväriä.

Mitä mieltä olette? Näettekö mitään. Mieheltä en ole viitsinyt kysyä, etten liikaa herättelisi toivoa. :--(

Kuva otettu testiajan sisällä.
http://aijaa.com/a/GW9FJw
Kyllä minun silmään ainakin näkyy :love:
 

Yhteistyössä