Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

RINKELII Onnea :)

Haaveilija 31 Voin vaan kuvitella turhautumisesi. Ja ylipäätään ihmetyttää lääkärien asenne lapsettomuusasioissa jos ei aleta auttamaan :(. Hali!

Minulla oudot jutut. Ovis tikun sekä olojen puolesta tapahtui lauantaina. Nyt ollut polttelua nivusissa, alaselkä särkyjä. Lämmöt kuitenkin nousi ja kaikki muukin viittaa että ovis tosiaa oli ja meni. Testi kuitenkin taas tasavahva.. Laitan kuvan tikuttelusta. Siinä on kp11-20 ovistestit..

DSC 2052
 
Heippa,

Olenpa taasen aktivoitunut, pitkästä aikaa.
Keskenmeno vajaa 2 v sitten ja nyt oltaisiin aloittamassa hoidot vihdoin.
Nytpä justiinsa tästä kierrosta piti aloittaa, mutta täytyy kysyä nyt teiltä viisaammilta... näkeekö joku muukin tässä viivan?? Vai olenko mä totaalisesti sekoamassa? :confused:
Menkkojen siis piti alkaa kaken järjen mukaan lauantaina, mutta ei kuulu. Kierto yleensä melkoisen säännöllinen, mutta tässä muutama kierto sitten tuli yli viikon heitto ja sen jälkeen toisin päin, eli alkoi aiemmin. viimeisimmät menkat 8.4, jos muistan oikein. Just tässä kierrossa unohdin merkata ylös kun oli niin paljon kaikkea härdelliä ympärillä..... perhana.... Auttakkee ihmistä!
testinä apteekin oma testi.
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Välli
Heippa,

Olenpa taasen aktivoitunut, pitkästä aikaa.
Keskenmeno vajaa 2 v sitten ja nyt oltaisiin aloittamassa hoidot vihdoin.
Nytpä justiinsa tästä kierrosta piti aloittaa, mutta täytyy kysyä nyt teiltä viisaammilta... näkeekö joku muukin tässä viivan?? Vai olenko mä totaalisesti sekoamassa? :confused:
Menkkojen siis piti alkaa kaken järjen mukaan lauantaina, mutta ei kuulu. Kierto yleensä melkoisen säännöllinen, mutta tässä muutama kierto sitten tuli yli viikon heitto ja sen jälkeen toisin päin, eli alkoi aiemmin. viimeisimmät menkat 8.4, jos muistan oikein. Just tässä kierrossa unohdin merkata ylös kun oli niin paljon kaikkea härdelliä ympärillä..... perhana.... Auttakkee ihmistä!
testinä apteekin oma testi.
Kyllä mä nään ihan viivan, ei ole kokemusta kyllä tuon näköisestä apteekin omasta ollenkaan, mutta kovin olis selkee viivanpaikka :D
 
Heippa,

Olenpa taasen aktivoitunut, pitkästä aikaa.
Keskenmeno vajaa 2 v sitten ja nyt oltaisiin aloittamassa hoidot vihdoin.
Nytpä justiinsa tästä kierrosta piti aloittaa, mutta täytyy kysyä nyt teiltä viisaammilta... näkeekö joku muukin tässä viivan?? Vai olenko mä totaalisesti sekoamassa? :confused:
Menkkojen siis piti alkaa kaken järjen mukaan lauantaina, mutta ei kuulu. Kierto yleensä melkoisen säännöllinen, mutta tässä muutama kierto sitten tuli yli viikon heitto ja sen jälkeen toisin päin, eli alkoi aiemmin. viimeisimmät menkat 8.4, jos muistan oikein. Just tässä kierrossa unohdin merkata ylös kun oli niin paljon kaikkea härdelliä ympärillä..... perhana.... Auttakkee ihmistä!
testinä apteekin oma testi.
No aivan selvä, onnea!!! ❤
 
Oi jestas miten helpottaa kiitos! Ihanaa etten tässä hullusi oo tullut. Arvaankohan mä kerta miehelle? Se kun on niin herkkis näiss vai odotellaanko vielä vahvistumista? Tuntuu ettei osaa toimia kun olin jo heittänyt ihan kaikki toiveet pois.
 
Heippa,

Olenpa taasen aktivoitunut, pitkästä aikaa.
Keskenmeno vajaa 2 v sitten ja nyt oltaisiin aloittamassa hoidot vihdoin.
Nytpä justiinsa tästä kierrosta piti aloittaa, mutta täytyy kysyä nyt teiltä viisaammilta... näkeekö joku muukin tässä viivan?? Vai olenko mä totaalisesti sekoamassa? :confused:
Menkkojen siis piti alkaa kaken järjen mukaan lauantaina, mutta ei kuulu. Kierto yleensä melkoisen säännöllinen, mutta tässä muutama kierto sitten tuli yli viikon heitto ja sen jälkeen toisin päin, eli alkoi aiemmin. viimeisimmät menkat 8.4, jos muistan oikein. Just tässä kierrossa unohdin merkata ylös kun oli niin paljon kaikkea härdelliä ympärillä..... perhana.... Auttakkee ihmistä!
testinä apteekin oma testi.
Onnea!! Ihana viiva :love:
 
Selkeä viiva Illacrimo! :) Paljon onnea :love:

Onko kenelläkään kokemusta voiko stressi vaikuttaa ovulaatioon? Eilen siis tuli ovisplussa ja illalla kivut.
En saanut nukuttua lainkaan viime yönä jostain syystä ja nyt on ihan hirveä olo. Toivottavasti ei pilaa tätä ovista? (n)
 
Selkeä viiva Illacrimo! :) Paljon onnea :love:

Onko kenelläkään kokemusta voiko stressi vaikuttaa ovulaatioon? Eilen siis tuli ovisplussa ja illalla kivut.
En saanut nukuttua lainkaan viime yönä jostain syystä ja nyt on ihan hirveä olo. Toivottavasti ei pilaa tätä ovista? (n)
Mulla ainakin joulukuussa ovulaatio myöhästy viikolla stressin vuoksi. Muutettiin silloin ja stressi tosiaan oli kova. Kierto piteni viikolla silloin. Ja seuraavassa kierrossa palautui.
 
Onko toivo menetetty? Tein aamulla mammaksilta tilatulla testillä puhtaan negan.
Perjantaina tulee 2vko siitä kun ovistesti oli positiivinen... jotenki vaan niin masentaa ..:(
Onko toivoa enää et nyt olisin raskaana ja saisin positiivisen tuloksen.
 
Divinee; Mä kans uskon et sulla on pian ovulaatio tapahtumassa, eli siis sitä hyödyntämään!!!!!!!!! Pidän peukkuja et tärppää!
Ja kiitos kun vastasit! Jospa tässä olis vielä toivoa, jotenkin ollut koko kk olo et nyt olis tärpännyt....siks niin pettynyt olo nyt vaikken edes tiiä et kuuluisi testissä näkyä tukos jo!?!?!? :)
 
Mmiettijä: ei ole toivo menetetty. Ihmisillä heittelee paljon se milloin edes haaleaa haamua näkyy testissä. Jos jaksat odottaa sunnuntaille niin sitten varmasti jo näkyy jos näkyy :)

Mun 20 raskaustestiä saapui juuri postissa :ninja: :sneaky: Nyt on millä testata loppuvuosi :D Mikähän huippuidea oli ostaa näin monta.. No kun halvalla sai :LOL:
 
Huomenta!
Plussanneille onnittelut :love:

Mä käytin tässä kierrossa 1. Kerran ovistikkuja, aloitin muistaakseni kp 12 ja sillon tuli heti selkeästi nähtävä viiva, mutta ei plussa. Siitä joka päivä tein samaan aikaan noin klo 17-18 ja joka toinen päivä oli pelkkä haamu ja joka toinen päivä selkeä viiva. Kunnon täysin vahvaa viivaa ei tullut laisinkaan. Nyt kaks edellistä päivää ei edes kunnon haamua. Että onpas aika vaikea tulkita kohdallani, enkä yhtään tiedä milloin ovis on ollut. Lasken nyt kuitenkin menkoista niin, että su 8.5 ois ollut dpo0. :)
Tänään siis dpo 3 ja katsotaan miten pitkään pystyn olemaan tikuttelematta :LOL:
Oireita oon seuraillut selvästi vähemmän ja olo kaikenkaikkiaan rennompi, mitä edellisessä kierrossa.

Kyselin täällä joskus aiemmin, onko kenenkään muun pissa muuttunut kirkkaan keltaiseksi foolihapon käytön myötä, kuten mulle on käynyt? En saanut siihen yhtään vastausta, joten esitän kysymyksen uudelleen ilmoille o_O

Tsemppiä kaikille piinailijoille! (y)
 
Maria82: Sulla saattoi mennä se ovis nopeasti jossain välissä ohi. Jotkut testaa sekä aamulla, että illalla.
En oo huomannu pissamuutoksia. Foolihappoa syön monivitaamissa, mutta en ota pelkkää foolihappoa erikseen. Taitaa olla vahvuutena 800.

Haaveilija: En nähnyt viivaa testissä :(
Oisko ollu tosiaan vaan viivanpaikka? Ne ei yleensä tallennu helposti kameraan.

Elän nyt DPO1 (laskin toissapäivän -1, kun sain ekan ovisplussan, vaikka eilenkin vielä plussaa näytti) vai pitäisikö tää laskea vasta dpo0?
Toiveet korkealla vaikka yk9 onkin jo menossa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82

Yhteistyössä