Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En pystynytkään olemaan käymättä täällä :LOL:

Jos sulla siis on dpo 11 nyt. Silloinhan menkat ei ole myöhässä. Siis kun oviksesta noin 2vk yleensä menkat alkaa. Eli noin dpo 14... Oliko sulla siis myöhäinen ovulaatio?
Joo, sain testillä ovisplussan vasta joskus kp 25/30 ja ei oo menkat alkaneet sen jälkeen.. En siis ole edes varma, oliko ovis silloin vai vaan joku väärä viiva, mutta nyt alkaa vaikuttamaan, ettei ollut testistä huolimatta silloin se ovis :eek:

Jos menkat jättää välistä, voinko kuitenkin tulla suoraan jatkuvasta kierrosta raskaaksi vai jättääkö tällöin ovis tulematta kokonaan kunnes ensimmäiset menkat ovat tulleet?:(
 
Huokaus sentään. Aamulla oli lämmöt pompannut takaisin ylös ja tein tästä inspiroituneena miehen eilen hakeman PC:n testin. Ja ihan puhdas nega. dpo 15 ja kp28/30. Oviksesta on jo niin kauan että kai se täti pitäs ihan parin päivän sisään sitten tulla.
 
vierailija
Olen taustaillut, mutta nyt käännyn teidän ammattilaisten puoleen. Kuvassa testit tehty kolmena viime päivänä. Ylhäällä tänään tehty. Mielestäni kaikissa näkyy haamu/haalea plussa, mutta, kuinka nopeasti viivojen tulisi vahvistua, jo kyseessä normaalisti etenevä raskaus. Hieman huolettaa! Kyseessä pc-testit. Testiviiva on kaikkiin ilmestynyt vasta 3-5min tienoilla.

http://aijaa.com/6IxtL8
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Olen taustaillut, mutta nyt käännyn teidän ammattilaisten puoleen. Kuvassa testit tehty kolmena viime päivänä. Ylhäällä tänään tehty. Mielestäni kaikissa näkyy haamu/haalea plussa, mutta, kuinka nopeasti viivojen tulisi vahvistua, jo kyseessä normaalisti etenevä raskaus. Hieman huolettaa! Kyseessä pc-testit. Testiviiva on kaikkiin ilmestynyt vasta 3-5min tienoilla.

http://aijaa.com/6IxtL8
Ainaki tuo keskimmäinen on vahvistunut kivasti ensimmäisestä. :) Oletko kokeillut muita testejä?

Minulla one stepit teki sen, että yksi päivä vaaleni ja sen jälkeen pysynyt aikalailla samalla tasolla.. Mutta apteekin oma testi taas oli tummentunut normaalisti, joten haluan uskoa ja luottaa siihen.
Tietenki ensin piti käydä läpi jo kaikki maholliset keskenmeno mietteet, mutta nyt päätin olla stressaamasta. Tuntu jo, että pää räjähtää stressistä, ihme ettei mene kesken jo senki takia :-D
 
Olen taustaillut, mutta nyt käännyn teidän ammattilaisten puoleen. Kuvassa testit tehty kolmena viime päivänä. Ylhäällä tänään tehty. Mielestäni kaikissa näkyy haamu/haalea plussa, mutta, kuinka nopeasti viivojen tulisi vahvistua, jo kyseessä normaalisti etenevä raskaus. Hieman huolettaa! Kyseessä pc-testit. Testiviiva on kaikkiin ilmestynyt vasta 3-5min tienoilla.

http://aijaa.com/6IxtL8
Mun mielestä on hyvin tummentunu. Onko kuukautiset siis jo myöhässä?
 
Onnea plussanneet <3 pahoittelut neganneille ja uuteen kiertoon joutuneille <3
Käyn lukemassa päivittäin, mutta sitten ei ehdi/jaksa/muista kommentoida mitään..niin eihän nyt sitten muista kuka ja mitä ja millon :LOL:

Dpo 6-7 menossa ja polttelis kyllä alkaa kohta testaamaan, onneksi lähdetään tänään reissuun ja takas perjantaina illalla myöhään joskus..loppuviikosta alkaa himotestailu :whistle::giggle:
 
Jaanpas nyt teidän kanssa tämän oudon testailu hässäkän. Elikkäs ovulaatio tikutettu 2.7 ja raskaustestejä tehty monta ja montaa laatua dpo 10 alkaen..kaikki negoja...pe15.7 olisi pitänyt alkaa kuukautiset tein päivää ennen tuota digitestin ei raskaana, pc:n ja rfsun..launtaina mahaan ilmesty navan yläpuolellekkin se viiva ja menkkoja ei edelleenkään, olin jo luovuttanut mutta tein kuiten pc:n ja haamujen haamu, sunnuntai päivällä digitesti raskaana 1-2, maanantaina apteq ja rfsu negoja...pc heikkoa viivaa...tänään digi raskaana 1-2 ja pc heikkoa viivaa...
Yritän luottavaisena olla kun tuo digi plussaa mutta kun on jo menkat näinkin myöhässä ni luulis nuitten muittenkin näyttävän jo plussaa...
toivottavasti saitte selvää...
 
MR 82 ja tupuna08 Toi Rfsu:n puikkotesti antaa huonommin viivaa kuin pc vaikka pitäisi olla herkempi kuin pc. Myös rfsu:n liuskatestikin antaa huonommin viivaa kuin pc vaikka on samat herkkyydeltään. Ei ole omia kokemuksia niiden toisita viivoista, mut oon lukenut ja nähnyt täällä muiden vertailukuvia.

Jollain oliko se pyllerölylleröllä oli jotain vertailukuvia rfsu:n puikkotestistä ja pc:stä.

tupuna08 kyllä minä sinuna luottaisin siihen digiraskaustestiin kun antaa niin selvän tuloksen. Onnittelut raskaudesta ja tarrasukkia paljon mukaan.
 
No niin tässä olisi monta kuvaa siitä mun apteekin testistä jonka tein päiväpissasta. Pidätin pari tuntia. Eli mulla oli mukamas tuossa menkat äskettäin. Alko viime viikon tiistaina. Tuntu ihan normi menkoilta, mutta perjantaina loppu vuoto ja oli pari päivää vuotamatta ja eilen ja tänään on tullut rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä. Outoo. Ja tuli sellainen olo niistä sofin punertavista viivan paikoista että taidan tehdä apteekin oman. Joopa joo tosi järkevää tiedän. Ja tähän apteekin omaan tuli testiajalla haalea punainen viiva. Miks mun testit kummittelee mulle? Onko mun pissa vaan sellaista että tulee toista viivaa ihan huvikseen?
Tässä mun testailussa ei ollut mitään järkeä. Mutta onko himotestailussa koskaan järkee. :LOL::ROFLMAO:







Kahdessa viimeisessä on muokattu kuvan väriä.

Nyt viime kierto oli 28 päivää ja edellinen kierto oli 32 päivää. Mulla ei ole ollut pitkään aikaan kierto 28 päivää. En edes muista sellaista olleen. No aikaisen ovulaation mukaan jos ovulaatiotesti oli plussa kp 13 eli -dpo 1 ja kp 14 on dpo 0 niin kyl tuon mukaan ihan oikeana päivänä alko menkat.
 
Täälä ei muutosta suuntaan eikä toiseen..(n) Menkkoja ei kuulu, kp 34/28 tällä hetkellä ja aamunen pc nega.. Ihmeellinen olo mahaan tuli eilen illalla nukkumaan mentäessä, se tuntu koko mahassa ja selässä mutta ei ollut mitää ns.kipua vaan epämiellyttävä tunne joka kesti vaan hetken.. Välillä tuntuu pieniä tuntemuksia alamahalla mutta ei oikein voi menkkakivuiksikaan sanoa vaikka jotain sen tyyppistä.. Noh ehkä tässä pitää nyt vaan jäädä oottelemaan josko ne menkat sieltä alkais.. :unsure:
 
En pystynytkään olemaan käymättä täällä :LOL:



Joo, sain testillä ovisplussan vasta joskus kp 25/30 ja ei oo menkat alkaneet sen jälkeen.. En siis ole edes varma, oliko ovis silloin vai vaan joku väärä viiva, mutta nyt alkaa vaikuttamaan, ettei ollut testistä huolimatta silloin se ovis :eek:

Jos menkat jättää välistä, voinko kuitenkin tulla suoraan jatkuvasta kierrosta raskaaksi vai jättääkö tällöin ovis tulematta kokonaan kunnes ensimmäiset menkat ovat tulleet?:(
Mä olen nyt raskaana viikolla 9 ja raskauduin sellaisesta kierrosta, että selvästi yhdet menkat vaan jäi välistä.. Eli kun menkkoja ei kuulunut niin siitä n. 2vk.n päästä oli ollut ovis josta raskauduin.. Eli kyllä kaikki on mahdollista :)
 

Yhteistyössä