Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Oliko aamupissa vai myöhemmin vasta? Kai se hormoni voi heitellä eli älä vielä luovu toivosta ♥
Aamun eka oli, sen takia pikkasen nostaa alakuloa pintaan :(
Mutta mä juon aina kamalasti illalla ennen nukkumaan menoa, virtsan väri on ainakin aamusin paljon haaleempi kun päivällä/illalla..senkin ihanuuden saanut huomata tässä testailujen keskellä :rolleyes:
 
Hei kaikille <3 ja paljon tsemppiä yhteisesti teille <3
Tässä mietin mille palstalle itse kuuluisin... 6kk sitten ehkäisy jätetty pois. Arvelinkin että helpolla ei meille perhettä suoda. Itselläni ollut aina tooodella pitkät kierrot, käytännössä ei kuukautisia lainkaan. Paitsi cypretyliä käytin kuutisen vuotta. Tällöin oli säännölliset, en edes kahta laattaa voinut syödä kun jo aloin vuotamaan. Teroja kokeilin joskus murkkuiässä, ei merkittävää apua.
Nyt kävinkin luottogynellä terveystalossa ja terot uusiks kokeiluun 3x10tbl. Söin ensimmäiset 10tbl josta seurasi 5pv tuhruilua eikä muuta. Katsotaan onko näistä mitään apuja... gyne sanoi että jos nämä ei auta, minut otettaisiin seuraavaksi klinikalle sisään. Mitä se sitten tarkoittikaan?!? Voi kun voisi hypätä ajassa muutaman kuukauden eteenpäin...
Kertokaahan kokemuksia jos tiedätte pitkistä kierroista / niihin liittyvästä hedelmättömyydestä ja lapsettomuudesta. Perus tutkimuksissa / ultrassa sen kummempaa vikaa minusta ei ole löytynyt. Olen kovin hukassa, vaikkakaan yritystä ei vielä kauaa ole takana.
Mahtavaa että täältä saa vertaistukea.
 
http://aijaa.com/gFKsDa

Livenä näkyy jotain todella hailakkaa...en tiiä, miksei vois tulla kunnon viiva :unsure: Näitä on toisaalta kiva tiirailla, mutta silti niin hirveän piinaavaa...varsinki ku oma testi kyseessä :LOL:
Mäkin näin tässä viivan :D

Mitäs hei näkyykö tässä mittää?? :eek::p:D
Tässä en valitettavasti :oops: Mutta en kyllä taas töissä viitsi tarkasti tutkiakaan :LOL:
 
http://aijaa.com/M7XlVn

Tässä paremmassa valossa. Kaverikin jopa näki tossa jotain. Apua, en jotenkin osaa yhtään aatella, että vois olla raskaana :LOL: Tai olohan on ollut kummallinen jo tän viikon, mutta oon aatellu, että tulee supermega kivuliaat menkat tai joku flunssa :LOL: Ja voihan ne vielä tullakkin, ei sitä koskaan tiedä ja pessimisti ei pety ;)
 

Yhteistyössä