Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Huh olipas tänne kertynyt monta sivua sitten viime käyntikerran :geek: Tänään kp.16 /28-36 ja yk2. Tikutin tänään oviksen! Jee! :) Peitot on heilunu harvase päivä:LOL: Oon hyvin hämmentyny että ovis tuli jo nyt,kun viime kierrossa se tuli vasta kp.21 ja siksi viime kierrosta tulikin 36päivää pitkä. Oon ollut nyt stressaamatta ja näköjään se on kannattanut, ainakin tää kierto tulee tod.näk. olemaan normaalin (n.29pv.) mittainen jos ovikseen on uskomista:) Greippimehua oon litkinyt ekasta kiertopäivästä lähtien ja se saattaa olla osasyynä/apuna tähän ovulaation bongaamiseen. Mä oon niin päättäny että tässä kierrossa tärppää <3

Tässä "tikkukollaasi" heti menkkojen loppumisesta tähän päivään> (T:Himotikuttaja)
15127575_10153984874952927_41131948_o.jpg 15101842_10153984875677927_1113611048_o.jpg
 
Kiitos ❤ Edellisestä vain plussasin jo dpo 11 firstcresponsilla ja digillä...
Esikoisesta tein testin vasta rv 4+6 niin en tiedä miten se olisi näkynyt :whistle:
No, kaikki raskaudet on erilaisia.
Testaa uudestaan kun menkat pitäis alkaa.
Minäkin koitan olla nyt muistelematta entisiä raskauksia kun herättää vaan kauheasti huolta. Mulla siis takana vaan 2 km ja 2 kohtukuolemaa enkä ole saanut yhtään elävää lasta synnyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Wilpuri80
Hei himotestaajat, auttakaas vähän.. Testirumba alkaa taas viikon päästä ja tilasin melkoisen satsin onestepiä ja pregcheckiä joista ei oo kokemusta.... Joten antaako nuo haamuja, viivanpaikkoja tms ja saako niillä oikeita plussia jos sellanen on oikeesti kyseessä? Ettei tule sit turhaa spekulointia ja jossittelua kun niitä käy tekee :D
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn

Yhteistyössä