Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Uusi piinailija ilmoittautuu :)saisinkohan täältä paremmin apua kuin muista vauvafoorumeilta, joissa on tooooosii hiljaista.

Mutta niin. Olen hieman sekaisin mitä tehdä. Minulla oli marraskuussa keskenmeno, joka tuli itselle yllätyksenä. Siis lähinnä se, että olin ylipäätään raskaana. Nyt sitten odottelimme gynen ohjeiden mukaan yhdet menkat (vaikka petitouhuksihan ilman ehkäisy se odotteluaika meni...:whistle::ninja:) No menkat tuli normaalisti joulukuun viimeisellä viikolla. Tammikuun ensimmäinen viikko meni myös petipuuhissa ja nyt yhtäkkiä kp 11 alkoivat ihan kuin raskausoireet!

- Kohdunsuu on kova, napakka ja korkealla (yleensä pehmeähkö ja alhaalla mitä se oli vielä kp 5-10)
- Alavatsalla nippailee, vihloo ja tuntuu painavalta. Se on todella arka. En edes pysty pitämään kevyttä pokkaria vatsan päällä! Aina kun kumarrun vatsassa tuntuu kuin siellä olisi pallo ja kumartuminen tuntuu todella inhottavalta.
- Voimat katoavat nopeasti ja hengästyttää
- Maha sekaisin, mutta silti ummettaa
- Alaselkää alkaa särkeä todella helposti
- Välillä huimaa
- Kaksi päivää etoi todella paljon. Tänään ei sitten ollenkaan.
- Valkkaria on todella niukasti (kp 10 tuli kuin tulvana, jonka jälkeen alkoi sahara)

Pitäisikö tässä odottaa siihen, kun aikataulullisesti kuukautisten pitäisi alkaa (kolme viikkoa vielä) vai näyttäisikö jokin raskaustesti jo jotakin luotettavaa tulosta?

Eniten ihmetyttää, että onko ovulaatio tapahtunut jo heti kuukautisten jälkeen? Voisiko raskausoireita muka tulla jo viikko sen jälkeen? Vai olenko hedelmöittynyt jo ennen menkkoja? Silloin oli kyllä samanlaisia oireita, mutta testi oli nega ja sitten normaalit menkat tulivatkin.

En ole ennen ollut tässä tilanteessa. Esikoista kovasti yritetään. Auttakaa minua paremmin tietävät että teenkö jo testin vai pidänkö pään kylmänä ja odottelen vielä eteenpäin? Ja heiluttelen miehen kanssa peittoja aikataulullisesti oletetun ovulaation aikoihin, jos nyt nämä kaikki ovatkin vain ovulaation oireita?

Ummikko kaipaa apua tositarkoituksella :D
 
Uusi piinailija ilmoittautuu :)saisinkohan täältä paremmin apua kuin muista vauvafoorumeilta, joissa on tooooosii hiljaista.

Mutta niin. Olen hieman sekaisin mitä tehdä. Minulla oli marraskuussa keskenmeno, joka tuli itselle yllätyksenä. Siis lähinnä se, että olin ylipäätään raskaana. Nyt sitten odottelimme gynen ohjeiden mukaan yhdet menkat (vaikka petitouhuksihan ilman ehkäisy se odotteluaika meni...:whistle::ninja:) No menkat tuli normaalisti joulukuun viimeisellä viikolla. Tammikuun ensimmäinen viikko meni myös petipuuhissa ja nyt yhtäkkiä kp 11 alkoivat ihan kuin raskausoireet!

- Kohdunsuu on kova, napakka ja korkealla (yleensä pehmeähkö ja alhaalla mitä se oli vielä kp 5-10)
- Alavatsalla nippailee, vihloo ja tuntuu painavalta. Se on todella arka. En edes pysty pitämään kevyttä pokkaria vatsan päällä! Aina kun kumarrun vatsassa tuntuu kuin siellä olisi pallo ja kumartuminen tuntuu todella inhottavalta.
- Voimat katoavat nopeasti ja hengästyttää
- Maha sekaisin, mutta silti ummettaa
- Alaselkää alkaa särkeä todella helposti
- Välillä huimaa
- Kaksi päivää etoi todella paljon. Tänään ei sitten ollenkaan.
- Valkkaria on todella niukasti (kp 10 tuli kuin tulvana, jonka jälkeen alkoi sahara)

Pitäisikö tässä odottaa siihen, kun aikataulullisesti kuukautisten pitäisi alkaa (kolme viikkoa vielä) vai näyttäisikö jokin raskaustesti jo jotakin luotettavaa tulosta?

Eniten ihmetyttää, että onko ovulaatio tapahtunut jo heti kuukautisten jälkeen? Voisiko raskausoireita muka tulla jo viikko sen jälkeen? Vai olenko hedelmöittynyt jo ennen menkkoja? Silloin oli kyllä samanlaisia oireita, mutta testi oli nega ja sitten normaalit menkat tulivatkin.

En ole ennen ollut tässä tilanteessa. Esikoista kovasti yritetään. Auttakaa minua paremmin tietävät että teenkö jo testin vai pidänkö pään kylmänä ja odottelen vielä eteenpäin? Ja heiluttelen miehen kanssa peittoja aikataulullisesti oletetun ovulaation aikoihin, jos nyt nämä kaikki ovatkin vain ovulaation oireita?

Ummikko kaipaa apua tositarkoituksella :D

Pahoittelut keskenmenosta!

Nuo oireet kuulostavat kierron vaiheeseen nähden kyllä ovulaatio-oireilta. Varsinkin kp 10 tullut runsas valkovuoto kuulostaa ovislimoilta (oliko se hyvin märkää tai venyvää, kuin munanvalkuista? Jos kyllä, niin se oli ovislimaa). Joillakin voimistuu ovulaatio-oireet raskauden jälkeen (myös keskenmenneen sellaisen).

Eli testiä kehiin sitten parin viikon päästä... tsemppiä!
 
Pahoittelut keskenmenosta!

Nuo oireet kuulostavat kierron vaiheeseen nähden kyllä ovulaatio-oireilta. Varsinkin kp 10 tullut runsas valkovuoto kuulostaa ovislimoilta (oliko se hyvin märkää tai venyvää, kuin munanvalkuista? Jos kyllä, niin se oli ovislimaa). Joillakin voimistuu ovulaatio-oireet raskauden jälkeen (myös keskenmenneen sellaisen).

Eli testiä kehiin sitten parin viikon päästä... tsemppiä!
Kiitos kovasti vastauksesta! Selkeytti kummasti omaa mielti ja vahvisti omia epäilyjä.

Kp10 valkovuoto oli sellaista veden kaltaista. Runsasta, kosteaa ja juoksevaa ei ollenkaan venyvää munanvalkuaista.
Oma järkikin on tässä toitottanut että ovulaatio oireita vain, joten ei muuta kuin petipuuhia kohti tänään :D
 
Miksi ei voi lopettaa testaamista vaikka peli on selvästi menetetty :cry:o_O sitten ihmetellä niitä nega testejä, muokkailla kuvia yms. Niinkuin se positiivinen viiva siihen tyhjästä ilmestyisi :D onkohan jotain vieroitus ohjelmaa tms. Himotestauksesta kärsiville??? Minut voisi sinne viedä :ninja:
 
@Wilpuri80 , pahoittelut negasta. Ja pahoittelut tosta himotestauksesta myös :whistle: Mähän sain viimekierrossa muokattua raskaustestiin haamun, vaikka myöhemmin paljastu että en edes ovuloinut koko kierrossa :ROFLMAO: Mutta tarpeeksi kun lisäsi filtteriä ja sääti valoa ja varjoja niin ihan selkeä viiva siihen tuli!

@maomao , selkeä viiva siinä kyllä on! Väriä en mukamas näe, mutta toisaalta viivanpaikaksi tuo olis TOSI törkeä, eli eiköhän se plussa ole :love: RFSU:n raskaustestit on surkeimpia ikinä - kuopuksen ajalla mulla oli vielä dpo14 edelleen RFSU tyylipuhdas nega vaikka muihin testeihin olin jo pari päivää saanut vahvistuvaa plussaa (n)
 
  • Tykkää
Reactions: maomao
Jonkin aikaa olen hiljaiseloa viettänyt ja käynyt välillä täällä lukemassa juttuja. Tänään kp 25 ja dpo 10, sain haalean plussan, ei roskishaamu vaan ihan testiajassa ilmestyiVarovaisen iloinen olen, tämä oli yrityskerta 5. Jihaa Neljä eri testiä oon tänään tehnyt ja huomenna jatkuu, huh
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja Zeetah
Joo kyllä se ihan pinkki on, huomenna tulee herkkiä liuskoja postissa ja viikonloppuna ehkä cb:n digi sitten. Palelee ja vähän huono olo, ruoka ei maistu. Viikonloppuna viini ei mennyt alas ja tuli kauhean huono olo siitäkin minkä ehdin juoda. Ehkä tämä onkin sitä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja Zeetah
6pv ennenkun kuukautiset on myöhässä, eli viisi päivää ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää, eli peruskierrossa dpo10. Dpo10 oon saanut testattua plussan muillakin testeillä, mutta juu myös First Responsella :) Varsin toimiva testi siis, ei mielestäni anna viivanpaikkoja, mutta onhan se varsinkin apteeksta ostettuna kallis.
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
En voi kehua Perhosten herkkiä one step-liuskoja. Kaksi negaa niillä tänään, mutta pregcheck-liuskassa selkeä haamulainen! Ai minäkö testeihin koukussa :LOL: Oireet on kyllä aika vahvat, enkä muista että koskaan aiemmin näin kovasti oireilisi jo näin varhain. Eikä voi olla pidemmälläkään :p
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Heippa!
Ja apua!
Viikonloppuna tein 6 positiivista testiä kp 25,26,27/26-28 testit oli rfsu ja clearblue pluss ja apteekin oma. Maanantaina sit testi oliki nega (kaupan joku ihme liuska) ja clearblue vk näyttö näytti raskaana 1-2. Sen jälkeen hyvin haaleita viivoja aamuisin (rfsu), iltapäivällä hyvä jos erottaa :( maanantaina kävin myös verikokeessa jossa hcg arvo oli 45 ja alarajaksi hoitaja sanoi 25 että raskaana tuon mukaan. En vaan uskalla luottaa kun viivat niin haaleita vielä ja tuntuu että ihankuin olisi haalistuneet. Voi olla että oon jotenki arempi, 3 raskautta takana joista eka meni hyvin ja tyttö syntyi täysaikaisena, toinen raskaus km rv 20 ja viimeinen raskaus poika syntyi rv 28+4 ja nyt kuitenkin terve iloinen poitsu. Marraskuussa poistettu kapseli ja voihan olla että kierrot ei sit vielä normalisoituneet. Pelottaa kamalasti että menossa kesken tai joku kemiallinen raskaus :( huomenna aamulla taas verikokeeseen ja vastauksen saan vasta ensiviikon ma tai ti..
Onko muilla ollut vastaavaa testien kanssa?
 
Heippa!
Ja apua!
Viikonloppuna tein 6 positiivista testiä kp 25,26,27/26-28 testit oli rfsu ja clearblue pluss ja apteekin oma. Maanantaina sit testi oliki nega (kaupan joku ihme liuska) ja clearblue vk näyttö näytti raskaana 1-2. Sen jälkeen hyvin haaleita viivoja aamuisin (rfsu), iltapäivällä hyvä jos erottaa :( maanantaina kävin myös verikokeessa jossa hcg arvo oli 45 ja alarajaksi hoitaja sanoi 25 että raskaana tuon mukaan. En vaan uskalla luottaa kun viivat niin haaleita vielä ja tuntuu että ihankuin olisi haalistuneet. Voi olla että oon jotenki arempi, 3 raskautta takana joista eka meni hyvin ja tyttö syntyi täysaikaisena, toinen raskaus km rv 20 ja viimeinen raskaus poika syntyi rv 28+4 ja nyt kuitenkin terve iloinen poitsu. Marraskuussa poistettu kapseli ja voihan olla että kierrot ei sit vielä normalisoituneet. Pelottaa kamalasti että menossa kesken tai joku kemiallinen raskaus :( huomenna aamulla taas verikokeeseen ja vastauksen saan vasta ensiviikon ma tai ti..
Onko muilla ollut vastaavaa testien kanssa?
Hei. Mulla valitettavasti viivojen heikkeneminen, kävi suht nopeaan myös, johtui varhaisesta km:sta, kesken meni 5+1 tuolloin. Tuulimunassa viivat taas vahvistuivat hyvin, mutta verestä hcg 6+ viikolla vain vajaa 700, sit alkoikin tuhruvuodolla tulee pois. Toisaalta on myös kokemus, kun plussasin juuri noilla rfsu liuskoilla tooooodella haalealla viivalla, pyysin päästä verikokeeseen ja hcg oli 35, tai 45, melko alhainen siis, en muista tarkkaan. Rv:t tuolloin 4+3. Ja ihan normaaliraskaus oli :). Pääsisitkö kontrolliverikokeeseen? Parin päivän päästä näkisi suunnan. Toivon sinulle parasta!

Muoks. Ja just tuota mitä itsekin mietit, että kierrot jos vielä vähän sekaisin, voihan nyt olla alhaset dpo:t, jos oot ovuloinut myöhemmin. Toivotaan parasta :)!
 
Hei. Mulla valitettavasti viivojen heikkeneminen, kävi suht nopeaan myös, johtui varhaisesta km:sta, kesken meni 5+1 tuolloin. Tuulimunassa viivat taas vahvistuivat hyvin, mutta verestä hcg 6+ viikolla vain vajaa 700, sit alkoikin tuhruvuodolla tulee pois. Toisaalta on myös kokemus, kun plussasin juuri noilla rfsu liuskoilla tooooodella haalealla viivalla, pyysin päästä verikokeeseen ja hcg oli 35, tai 45, melko alhainen siis, en muista tarkkaan. Rv:t tuolloin 4+3. Ja ihan normaaliraskaus oli :). Pääsisitkö kontrolliverikokeeseen? Parin päivän päästä näkisi suunnan. Toivon sinulle parasta!
Joo, huomenna menossa uudelleen verikokeeseen ja vastaus tulee maanantaina tai tiistaina. on tämä aika jännää ja kamalaa miettiä kun yhtään ei uskalla nauttia. Mullakin olis viikkoja nyt neuvolan mukaan jtn 4+2tai3. Katsellaan mitä tuleman pitää. Neuvolan täti ei osannut mitään sanoa että kun vuotoo ei ole..
 

Yhteistyössä