Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitti priifistä kevätpäiväntyttö.
Mä vielä ihmettelen näitä ov testejä, kolmas päivä melkein samanlainen testiviiva. Ei ole tasavahva kontrollin kanssa mutta pitäiskö sen siis kunnolla tummua päivittäin? Vai onkstää nyt tässä? Ja montako päivää se lh huippu näkyy? Ja miten tähän saa kuvan lisättyä... o_O

Hämmentävää myös tuo r-testien "herkkyys".. Eikö vaikka cb llä ole 25 dikienkin herkkyys ja silti näyttävät ennen noita halpoja 10 herkkiä positiivisen tuloksen. (n)
Mulla tuli eka hailura viiva ma aamupäivällä, todella haalea. Edellinen päivä puhdas. Ma iltapäivällä tuli vähän tummempi ja illalla jo kohtuu lähellä alkuperäistä mutta silti selvästi vaaleampi. Ti aamusta eteenpäin lähes nollaa näytti jo, ke aamulla puhdas. Eli huippu kasvo aamupäivästä iltaan ja saatto yöllö käydä tummempana mutta aamulla jo poissa. Silti keskiviikkona ultrassa iltapäivästä ovulaatio ti-ke välilä tapahtunut.

Jos lisätietoa haluatte niin ma päivällä irtos limatulppa ja siitä eteenpäin oliki makkarissa aktiivista joka päivä limailu loppu ke-to. To lämpö nousi ja pe oli jo 0.6 korkeampi. Ovulaatiopäivinä oli 0.2 alempi kuin normaalisti
 
  • Tykkää
Reactions: höpsykkä
Nyt ovis plussa?? Viikko sitten hymynaama vilkku jo digissä useamman päivän, ja loppu tikut kesken.. meinasin terot tänään alottaa,, mutta kannatteekohan?? Liekköhän edes tulee ovista, kun joutunu taas buranaan turvautumaan..
 
Nyt ovis plussa?? Viikko sitten hymynaama vilkku jo digissä useamman päivän, ja loppu tikut kesken.. meinasin terot tänään alottaa,, mutta kannatteekohan?? Liekköhän edes tulee ovista, kun joutunu taas buranaan turvautumaan..
Vilkkuminen alkoi siis reilut viikko sitten, vilkkui 5pv ja lopetin testaamisen muutamaksi päiväksi, kun loppu tikut.. näillä tikuilla ei oikein ota selvää.. tämän tein aamulla ekasta, toinen on seuraavaasta (verrattavaksi), ja onkin vaaleampi :( varmaan monia syitä siihen.
Tässä välipäivinä oli kuivaa myös alakerrassa.
 
Viimeksi muokattu:
No äh. :( en siis hassaa rahojani tuohon testiin toiste. Tilasin netistä liuskoja, ja testailen sitten kun ne saapuvat, ellei menkat ennen sitä ala. :unsure:
Tänään aamukahvista huonompi olo kuin eilen, ja piinailijan aika on pitkä :sleep:
 
Mul on nyt kp 29/27-32 ei ole vielä menkat alkanut. Tilasin kotitestin sivuilta sofin raskaustestejä. Ne on muuttanut sitä testiä. Se on nykyään isompi ei sellainen ihan ohut kun joskus ennen ja lupasivat siinä ettei anna turhia viivoja.

Testasin aamupissasta ja päiväpissasta ihan kokeilu mielessä. Kun aamupissasta tuli haalea toinen viiva päiväpissasta tuli ihan puhdas nega testi. Tässä on kuvia siitä aamupissasta tehdystä. Viiva alkoi piirtyä heti kastamisen jälkeen.



 
  • Tykkää
Reactions: Lallastiina
Mul on nyt kp 29/27-32 ei ole vielä menkat alkanut. Tilasin kotitestin sivuilta sofin raskaustestejä. Ne on muuttanut sitä testiä. Se on nykyään isompi ei sellainen ihan ohut kun joskus ennen ja lupasivat siinä ettei anna turhia viivoja.

Testasin aamupissasta ja päiväpissasta ihan kokeilu mielessä. Kun aamupissasta tuli haalea toinen viiva päiväpissasta tuli ihan puhdas nega testi. Tässä on kuvia siitä aamupissasta tehdystä. Viiva alkoi piirtyä heti kastamisen jälkeen.



Hyvinki näkyy haamulainen. Aamulla testattuna varmin tuossa vaiheessa kiertoa monesti, ei välttämättä ehdi päiväpissaan niin kertyä hormooneja vielä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Mul on nyt kp 29/27-32 ei ole vielä menkat alkanut. Tilasin kotitestin sivuilta sofin raskaustestejä. Ne on muuttanut sitä testiä. Se on nykyään isompi ei sellainen ihan ohut kun joskus ennen ja lupasivat siinä ettei anna turhia viivoja.

Testasin aamupissasta ja päiväpissasta ihan kokeilu mielessä. Kun aamupissasta tuli haalea toinen viiva päiväpissasta tuli ihan puhdas nega testi. Tässä on kuvia siitä aamupissasta tehdystä. Viiva alkoi piirtyä heti kastamisen jälkeen.



Selkeä haamu! Onnea ja viivan vahvistumista ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
@Pikkanen testasin ettei anna joka testiin kahta viivaa.

@Wilpuri80 kiitos, toivotaan että vahvistuisi eikä menkat alkaisi.

Saa nähdä pystynkö olemaan pari päivää testaamatta vai testaanko aamuisin uudestaan. Mä niin toivon että menkat ei alkais.

Mä olen flunssassa ja kurkku kipeä. En ole moneen vuoteen ollut kipeänä. Jos raskautuu niin voiko helpommin tulla flunssa ja kurkku kipeeks?
 
@Pikkanen testasin ettei anna joka testiin kahta viivaa.

@Wilpuri80 kiitos, toivotaan että vahvistuisi eikä menkat alkaisi.

Saa nähdä pystynkö olemaan pari päivää testaamatta vai testaanko aamuisin uudestaan. Mä niin toivon että menkat ei alkais.

Mä olen flunssassa ja kurkku kipeä. En ole moneen vuoteen ollut kipeänä. Jos raskautuu niin voiko helpommin tulla flunssa ja kurkku kipeeks?
Aika yleistä on ollu tulla kipeäksi, jos on raskautunu ;) omista raskauksistani en nuita asioita muista.. mut viime kuussa luulin olevani kun oli kunnon flunssat pitkästä aikaa.
 
onnea Minnille :love:

täällä ov himmenee, eli jos oli niin tuossa se meni. mutta näin hämärästi muistelin että viivani eivät vahvistuneet myöskään seitsemän vuotta sitten kun esikoista tehtiin. elän siis toiveessa että irronnut on vaikka viiva ei kovin vahvaksi noussutkaan. :rolleyes: muita ov oireita on ollut tueksi: päänsärky, nipistelyt ja nyt armoton turvotus. aamulämpöjä en nyt mitannut vaikka olisi kiinnostanut sillä jouduimme eilen matkustamaan toiseen päähän suomea ja muuttujia näin ollen liikaa.

nyt vaan peukut ja varpaat pystyy (y) piinalliset kaksi viikkoa edessä...
 
Onnea plussanneille :love:

Täällä on joulusta asti kärsitty pahoinvoinnista. 24/7 pöntön halailua :sick: Lääkärissä käyty kolmesti tän takia eikä siel oo muuta selvinny kuin että mun maha ja kohtu on kasvanu ja kohdun seinämä paksuuntunu? :unsure: raskaustestit ei näytä mitään että oon ihan ymmälläni mitä tää oikeen on..(n)
 
Onnea plussanneille :love:

Täällä on joulusta asti kärsitty pahoinvoinnista. 24/7 pöntön halailua :sick: Lääkärissä käyty kolmesti tän takia eikä siel oo muuta selvinny kuin että mun maha ja kohtu on kasvanu ja kohdun seinämä paksuuntunu? :unsure: raskaustestit ei näytä mitään että oon ihan ymmälläni mitä tää oikeen on..(n)
Onpas aika mielenkiintoinen tilanne kun raskaudeltahan tuo kovin kuulostaa :confused:o_O
 
Onpas aika mielenkiintoinen tilanne kun raskaudeltahan tuo kovin kuulostaa :confused:o_O
Niinhä se kuulostaa ja oireet mitä tuon pahoinvoinnin lisäksi on viittais ihan raskauteen..mun mahakin on ihan hervottoman kokonen :unsure: ihan ku olis jo puolessa välissä raskautta tai pitemmällä mutta turvotustaha tuo on jos nyt sattuiski selvii että raskaana ollaan. Maha alko kasvaa joulun jälkee ja olo senki osalta on aika tukala.
 
ou
Täällä taas huutelee yksi hermoheikko panikoitsija! Jos täältä vaikka löytyisi joku yhtä pimahtanut joka mielipiteensä tai kokemuksensa kertoisi. Eli tilanne seuraava..
Viimeviikon perjantaina cb digi näytti 1-2 ja heti maanantaina tuli 2-3. Nyt eilen (lauantaina) tulos oli vieläkin tuo sama 2-3
Pientä paniikkia meinaa nostaa koska melkein kaikki vähäisetkin oireet on laantunut..  :mad: :cry: tiedättekö voiko noista digi testin sisältä löytyvien viivojen vahvuuksista päätellä mitään?

Nuo ylimmät liuskat siitä maanantain testistä ja alimmat eilisen. Välissä siis 5 vuorokautta ja molemmissa tulos oli 2-3. Onhan nuo viivat vahvistuneet mutta voiko siitä mitään kuitenkaan päätellä, koska eihän näitä olisi tarkoitus availla :cautious: oireiden häviämisen takia tuulimuna ja kkm kummittelee mielessä :(
 
Täällä taas huutelee yksi hermoheikko panikoitsija! Jos täältä vaikka löytyisi joku yhtä pimahtanut joka mielipiteensä tai kokemuksensa kertoisi. Eli tilanne seuraava..
Viimeviikon perjantaina cb digi näytti 1-2 ja heti maanantaina tuli 2-3. Nyt eilen (lauantaina) tulos oli vieläkin tuo sama 2-3
Pientä paniikkia meinaa nostaa koska melkein kaikki vähäisetkin oireet on laantunut..  :mad: :cry: tiedättekö voiko noista digi testin sisältä löytyvien viivojen vahvuuksista päätellä mitään?

Nuo ylimmät liuskat siitä maanantain testistä ja alimmat eilisen. Välissä siis 5 vuorokautta ja molemmissa tulos oli 2-3. Onhan nuo viivat vahvistuneet mutta voiko siitä mitään kuitenkaan päätellä, koska eihän näitä olisi tarkoitus availla :cautious: oireiden häviämisen takia tuulimuna ja kkm kummittelee mielessä :(
Hienosti on viivat vahvistuneet tuossa ajassa! Tee huomenna tai tiistaina uusi testi niin sitten pitäisi olla viikot jo nousseet :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Pöh. Hätähousu ja malttamaton taas liikenteessä! Viivanpaikkaa taas vissiin pukkaa? Oviksestakaan en ole varma, kun oireita ollu useampana päivänä ja taukojaki välissä.. tikut siis vilkuttanu jne..
http://aijaa.com/rwBOR7
En siis millään uskos haamua jo edes saavani, kun viime vuoto oli 15pv (ehkä terojen voimasta, mut eka vuoto synnytyksen jälestä) tosin hymynaama alko vilkkumaan jo 1.5vk sitten.
 
Pöh. Hätähousu ja malttamaton taas liikenteessä! Viivanpaikkaa taas vissiin pukkaa? Oviksestakaan en ole varma, kun oireita ollu useampana päivänä ja taukojaki välissä.. tikut siis vilkuttanu jne..
http://aijaa.com/rwBOR7
En siis millään uskos haamua jo edes saavani, kun viime vuoto oli 15pv (ehkä terojen voimasta, mut eka vuoto synnytyksen jälestä) tosin hymynaama alko vilkkumaan jo 1.5vk sitten.
Tää siis näkyy aika selvästi, ei tarvis edes tihrustaa kunnolla.. mut eipä innostuta, ettei tuu tiputusta korkeelta. Ihme oireita vaan, jomottaa, polttelee, kipee olo (korvatulehdus tulossa?), sukkapuikolla tökittäs alakertaan
 
mäkin näen haamulaisen minnillä (y)
ja Oulla on nyt hormooninmyrskyn mukanaan tuoma höpöpaniikki, viivahan on vahvistunut hienosti! :love:

mä ihmettelen taas omia ov viivojani: eilen oli aavistuksen haalentunut toissapäoväisestä ja ajattelin ov olleen ja menneen. vasemman puolen nipistelyjä ollut jo useamman päivän ajan, eilen myös palelua.
tänä aamuna oli sitten vahvistunut viiva lähes kontrollinlaiseksi. o_O nyt kp 17. näyttää siis siltä että mulla useamman päivän kp:t 12-16 puolivahvat mutta jokapäivä yhtä vahvat viivat ja sitten vielä vahvistuu kun ovis. täytynee tikutella kierron loppuun saakka kun tässä oppii omasta kehosta koko ajan.
 
taaperotx5 lääkärissä käynyt niin onko raskautta poissuljettu? tilanteesi kuulostaa kyllä ihmeelliseltä.

Ei ole poissuljettu. Ihmetyttää kyllä suuresti nää oireet kun itkettää ja muutenki on tunteet yhtä vuoristorataa,tissit arat ja kun tää oksentelu on kestäny jo näin pitkään..koitan laittaa kuvaa miltä maha näytti tammikuussa ja kuinka iso se nyt on. Siltikään ei oo löytyny mitään,mutta tutkimukset jatkuu...
 

Yhteistyössä