Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mää en ekan synnytyksen jälkeen tikutellu ovista kun vain yhden kierron aikana.. Alusssa yhtenä kuukautena kierto jäi välistä, mutta jatkui normaalina sitten heti.
Imetys mulla tällä kertaa piti kuukautiset pois sen 1v1kk, edellisellä kerralla ei ollenkaan.
Jospa tämä tästä normalisoitus..
Tältä ne ovistikut näyttää nyt.. oliskohan lähenemässä, tai mennyt ohikin jopa jo huomaamatta?!
Koskaan en ole kiinnittänyt ovisoireisiin huomiota, ennenkuin tälle sivustolle liityin :D eikä niitä mielestäni ole ollut, ainoastaan saapuva vuoto on antanut elonmerkkejään

http://aijaa.com/1vNkJ8
 
Hei!

Minä lykkään itseni nyt tähän ketjuun, kun en oikein osuvampaakaan paikkaa asialleni löytänyt. elikkäs: oon syönyt Stefaminelle pillereitä nyt muutaman kuukauden ja aina ajallani ottanut. Pari viikkoa sitten kuitenkin ilmaantui kaikki mahdolliset raskausoireet, lämmöt koholla, palelee, ruoka etoo, mutta hirveä nälkä, pissattaa, alamahaa vihloo niinkuin esikoista odottaessa.. lopetin pillereiden syönnin kaiken varalta ja halusin katsoa mitä tapahtuu. Tein ensimmäisen testin keskiviikkona, näytti negaa.

Pari päivää podin alamahan ja selän pakotusta, kunnes sitten alkoi ruskea tuhruvuoto. Tein uuden testin perjarjantaina, edelleen negaa, hyvällä tuurilla ehkä viivanpaikan erotin. Noh, lauantaina alkoi kunnon vuoto ja alamahaa pakottaa ja turvottaa, ei kuitenkaan menkkatyyliin. Tässä vaiheessa manasin pillerit kankkulan kaivoon, kun eivät selvästikkään mulle sovi.

Päätin että uskallan juoda muutaman saunakaljan, jotka ei millään meinannut nousta päähän, vaikka normaslisti yksikin jo kilahtaa hattuun.
Aamulla heräsin viideltä hirveään horkkakrapulaan, päätä särki ja oksetti. Siinä pönttöä halaillessa heräsi ajatus, että mitä jos sittenkin....?

Mitä ootte mieltä, onko mahdollista että kuitenkin oisin paksuna? Jostain luin että pillereitä syödessä tyhjennysvuoto on yleistä vaikka paksuna olisikin.

Huomenna käyn ostamassa vielä yhden testin.
 
Juu nii mie oon kuullu juttua, että helpottas kivut. Aattelin vaan ku jouduin sillon keskeyttää raskauden rv21, että ei tulis helpottaa kivut kun eihän se sikiö ollut edes hirveän iso vielä tuolloin. Mut kaipa synnytys kun synnytys voi poistaa menkka kivut :eek: :)
Mulla sama kokemus takana. Rv 23 keskeytys. Mulla taas tuli synnytyksrn jälkeen menkkakivut (ekat menkat oli ihan hirveät). Helpotti kuitenkin toisissa menkoissa vähän. Kolmansia ei ole vielä ollut eikä toivottavasti tule edes :)

Onko sulla kauan aikaa tapahtuneesta? Mietin vain josko sais vertaistukea, paiskaa viestillä jos haluat :)
 
Näkyy ylemmässä ainaki. Mulla näyttö niin "sotkunen" lasten sormien jälistä et mä en tällä kovin hailuja nää

Mulla itellä tuli tänää kai ovislimat? Ja kohdunnupukan testasin samalla, et onko erinlainen kun muullon.. olihan se aika "lättänä", ei ollenkaan "nenänpään" mallinen kuten yleensä :D
en tiiä moniko täällä tuollasia seurailee, mutta kaikkia konsteja pitää käyttää... ovistikut on tänään taas niin hailuja et hyvä kun toista viivaa enää näkyy..
Sekava tilanne siis! Liekköhän eilisiltanen peittojen heilutus riittää, liian useinkihan ei saa.. vai meniköhän paras päivä huti :(
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka ja lahopää
Millo pitäs alkaa menkat? Saaks kysyä, mikä ehkäisy mahdollisesti pettänyt?

Muoks. Toki piti osoittaa viesti "lahopäälle", ei itselleni :D


Stefaminelle pillereitä söin ja lopetin kesken laatan, kun rupes raskausoireet vahvistumaan. Tyhjennysvuoto alkoi lauantaina ja loppui eilen..eli ei mitään havaintoa :LOL:
Ja kun harvoin miehen kanssa touhuillaan (1-2vk välein) niin tämä kaveri on kyllä erityisen itsepäinen jos nyt tosiaan on tuloillaan! :X3:

Muokkis, itse epäilen että vahinko käynyt 10.3. lumepillereiden aikaan ja hedelmöittyminen tapahtunut samantien.. taai sitten on kohdun ulkoinen, tuulimuna tai mikälie.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!
Kirjoittelen tänne nyt ekaa kertaa, ettei tarvii yksin jännitellä. Pelottaa vähän tänne mitään laittaa, kun pettymys on aina niin suuri kun tuleekin nega. Mutta tää tais olla meidän viides yrityskierto jos oikein muistan. Aina oviksesta lähtien mulla on kipuja alavatsassa kierron loppuun asti ja niin on nyttenkin mutta kovempia. Vielä en alkanut näistä kivuista epäilemään raskautta, mutta kun tasan viikko oviksen jälkeen tuli pyyhkiessä verta, alkoi toiveet jo nousemaan. Epäilin/toivoin sitä siis kiinnitysvuodoksi. On tässä sitten vähän huimannutkin ja ollut pään särkyä ja väsymystä ja olen AINA kamalan huonolla tuulella koko viikon ennen kuukautisia, mutta nyt en selvästikkään ole. Lauantaina pitäisi alkaa uusi kierto ja nyt ei voi muuta tehdä kuin jännätä. Onnea myös tosi paljon plussanneille ❤
 

Yhteistyössä