Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Minni-83 voishan sitä kokeilla avautua enemmänkin, ehkä mun mies ei vaan tiedä mitä sanoa.. kyllä mun mies mulle on sanonut et hällekki tosi kova pala kun oon useempia kertoja ollu varma raskaudesta ja sitten testit negaa ja menkat alkanu.. mää oon nyt tässä pyrkiny harrastaan liikuntaa :) siinä ainaki vaan keskittyy siihen treenin eikä mihkään muuhun :). ja tosiaan meilläkin on kivaa tiedossa kesän lopulla mennään eurooppaan viikoks :) eli on kivaa odotettavaa :)
 
@Kinder_Kitty on varmasti kova pala sun miehellesikin. Miehet vaan käsittelee asioita eri tavalla kun naiset. Mutta puhuminen varmasti auttaa teitä molempia. Liikunta on hyvä kun saa asian vähäksi aikaa pois mielestä. Kunnon yö unet nekin tekee terää. Kello on jo paljon. Pitää mennä nukkuun. Hyvää yötä ja stemppiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
heippa! viikkonäytöllinen clearblue eilen "ei raskaana", mutta tänään tämä (sofi). mitä mieltä? tuli testiajalla. kaikki raskausoireet on ja maanantaina pregcheck antoi silminnähtävän haamun. varmaan kemiallinen raskaus? toissailtana alkoi suklaanruskea vuoto joka oli aamulla jo loppu. menkkoja ei näy, dposta ei tarkkaa tietoa. vauvaa ei nyt edes yritetä, mutta taustalla sen verran monta raskautta että nämä oireet ei voi valehdella...
 
Tunturihilla Kyllä siinä haamy näkyy, väristä en osaa sanoa näin kuvan kautta, mutta näkyy :). Aikoinani noiden sofien kaa pelasin ja ne antoi mulle kyllä ilman tarkoitustakin toiveita. Toivotaan että ei ole sulla sellasesta kyse, vaan olisi ihan ihtiään.

Minni Sullakin näen tosi haalean haamun, ja väriäkin on. Toivotaan parasta :)

Lukka Mun viivalaseilla en erota sun testissä haamua :(

Tein aamulla uuden rfsu:n, väri levis kun jokisen eväät siihen testiviivan kohdalle. Uusin tunnin lirusta ja siihen ei tullu mitään. Menkatkin tuntuu alkavan pikkuhiljaa. Että mikä lie se yks ehkä haamu olikaan :D
 
@Kinder_Kitty: mulla ei ole lapsia, mut yksi keskenmeno viikolla 12. Ei me yrittämällä yritetä. Nyt pitemmän aikaa on saanut tulla jos on tullakseen. Ollaan miehen kans oltu yhdessä viisi vuotta. Mentiin muutama vuosi sitten kihloihin. Ja mennään nyt kesällä naimisiin. Häiden jälkeen aletaan varmaan ihan kunnolla yrittään vauvaa.
 
@Minni-83 okei :) kauanko ootte nyt suurinpiirtein tjottailu eli siis tulee jos tullakseen? mullakin takana yks km rv9.. mekin ollaan oltu miehen kanssa yhdessä reilu 5vuotta :). ja yritys alotettu siis 2015 tammikuussa.. nyt km laskettuna yk8.. tuntuu vaan et tuon keskenmenon jälkeen vauvakuume vaan pahentui entisestään ja sen lapsen kaipuu kasvoi todella suureksi.. mut tosiaan se nappaa sit kun se nappaa ja parhaani koitan elää muutakin elämää kuin tätä lapsiprojektia on elämässä muutakin :) niin ja pahoittelut keskenmenosta!
 
@Kinder_Kitty: se keskenmeno oli paljon ennen kun aloin olemaan tämän miehen kanssa. Edellisessä suhteessa. Multa otettiin kierukka pois 2013 vuoden keväällä ja ei me heti alettu tjottaileen. 2014 tai 2015 en tarkalleen muista alettiin tjottaileen. Ja ei varmaan raskaus onnistu luomusti. Näyttää siltä. Ellei nyt sitten menkat pysy poissa ja viiva vahvistu. Pahoittelut sinunkin keskenmenosta. Oli se mullekin kova paikka.
 
Pahoittelut sun tilanteesta Kinder_Kitty ja voimia!!
Kyllä mä ainakin oon jotain näkevinäni noissa testeissä mitä ootte tehny, sori en nyt muista ketkä ne kuvat oli laittanut :D
Vähän kanssa päivittelen omaa napaa, elikkä ylihuomenna pitäis kuukautisten alkaa ja oireet on pysyny samoina paitsi tuntuu että on alkanut väsyttää ja palelemaan enemmän ja nenän tukkosuuttakin on tullu. Jotenkin pelko koko ajan vaan lisääntyy että mitä jos ne menkat alkaakin. Haluisin vielä kysyä että kannattaako testi tehdä jo sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa vai odotanko seuraavaan päivään? Oon siis itekkin aiemmin testaillu mut millon te ootte aikasintaan tehny luotettavan testin?
 
Jaahas, ja tänääkin vielä plussa ovistestiin, selkeästi tummempi kuin kontrolliviiva, mutta ehkä inan vaaleampi mitä eilinen. Toivottavasti nyt ois ovulaatio ollut, kun eikös tällainen monta päivää plussana pysyvä testi voi merkata sitä, että ei meinaa irrota?? Ei mitään oviskipujakaan enää. Onko jollain pysynyt vielä yli vrk vahvasti plussalla? Ja onko testin herkkyydellä jotain merkitystä tässä asiassa?
 
@Uusintayritys muistaakseni olen lukenut samaa että voi merkata sitä että ei meinaa irrota.. mut oiskin kätevä jos oiskin ultra laite kotona millä vois kattella et mitä siä sisuksissa tapahtuu :D ei testin herkkyys pitäis vaikuttaa siihen et montako päivää plussalla mut sitähän sanotaan et ekaan o-plussaan pitäis testaus lopettaa ettei aiheuta hämmennystä.. kun tosiaan joillakin se plussa saattaa pysyä kai muutaman päivänkin..
 
@saharaaa mää testasin keskenmenneessä raskaudessa sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa ja tulos oli tosiaankin aika selkee :D pc:n testeillä testasin sillon ja niiden herkkyys 25..

Mä testasin kanssa 25 herkkyyden testillä maanantaina, kun sunnuntaina piti vasta alkaa menkat, selvä viiva, vaikka ei mikään tumma ollutkaan, keskiviikkona digi sanos jo raskaana 1-2, aiemmin en sellaista edes tehnyt. Mutta mulla oli ovulaatio kp 11 jo, siinä varmaan syy aikaiselle näkymiselle, dpo 10 oli kun ekan testin tein, eli varmaan ois jo aiemminkin näkynyt.

Mietin vain, että koskahan uskaltais alkaa testailemaan? Voiko jo esim dpo 6-8 näkyä?
 
@Uusintayritys muistaakseni olen lukenut samaa että voi merkata sitä että ei meinaa irrota.. mut oiskin kätevä jos oiskin ultra laite kotona millä vois kattella et mitä siä sisuksissa tapahtuu :D ei testin herkkyys pitäis vaikuttaa siihen et montako päivää plussalla mut sitähän sanotaan et ekaan o-plussaan pitäis testaus lopettaa ettei aiheuta hämmennystä.. kun tosiaan joillakin se plussa saattaa pysyä kai muutaman päivänkin..
Viimeksi tosiaan oli pieniä ovis tuntemuksia ja jälkitarkastuksen ultrassa folikkeli 23mm, tämä 2 aikaan päivällä, illalla sitten tuli kunnon oviskivut, eli silloin tais irrota. Joten uskoisin, että itselläni ainakin se irtoaa juuri silloin kun nuo kovat kivut on, mutta esim tässä kierrossa ei ollut mitään älyttömän kovia kipuja, tosin munasolu irtoamassa toiselta puolelta nyt.

Toinen juttu, ultrassa näkyi sillä puolella missä tuo 23mm oli niin vieressä pienempiä samannäköisiä, mutta toisessa munasarjassa ei näkynyt yhtään sellaisia. Näkyikö ne siellä vain sen takia kun munasolu oli irtoamassa sieltä ja nyt sama homma näkyisi toisella puolella jos sinne ultralla katsottais?? Lääkäri ainakin sanoi kaiken näyttävän normaalilta, mutta tuo jäi kaihertamaan mieltä, että eikö siellä toisella puolella ollut sitten yhtään munasolua kypsymässä.

Toki mahdollista on sekin, etten osaa katsoa oikein sitä ultraa :D
 
@Uusintayritys kiinnittyminen tapahtuu n.dpo5-dpo7 ja tuon jälkeen alkaa erittymään hcg:tä eli ei varmaankaan vielä kannata testailla noin aikasin :D sanotaanko et dpo10 vois jo jotain näkyä mut ei kaikilla sekin niin yksilöllistä..
Niin, mulla noita raskaustestejä tuossa vino pino, et varmaan kun dpo 6 täynnä, niin testailen jo kahdesti päivässä :D
Nyt ovistestejä mennyt 14kpl tässä kierrossa ja aloitin testaamisen lauantaina kp 9 :D
Mut harrastus se on kai tämänkin, eipä nuo montaa euroa maksa. Niin kova halu vain saada tietää mahdollisimman äkkiä, jotenkin kai sitä ajattelee, että se uusi raskaus helpottaisi surutyötä, vaikka ei se taida oikeasti ihan niin mennä..
 

Yhteistyössä