Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voi ei Kinder kitty :(

Onko teillä kokemusta taskulamppu viivoista :D

Paljaalla silmällä ei näy mitään, mutta kun puhlimen taskulampun laittaa liuskan toiselle puolelle, niin yks kaks siinä onkin haamuviiva, jossa mielestäni väriäkin, eikä mikään läpinäkyvä viivanen. Nyt vasta dpo 7, mutta eilen nipisteli tosi kovasti alamahaa ja edellispäivänäkin vähän. Tämä aamupissasta, no nyt tein päiväpissasta uuden testin ja siinä ei näkynyt mitään tuollaista. Kovin aikaisin olen liikenteessä, muttakun viimeksikin näkyi niin aikaisin maanantaina kun sunnuntaina vasta piti menkkojen alkaa.. Silloin oli dpo 10

Heh, juurikin tuota mä teen!
 
@Pikkanen mun vikat toivonrippeet on jo mennyt.. eihän ne viivat mihkään katoa testeistä jos raskaus on jatkumassa vaan niiden pitäis vahvistua kun raskaushormoni tuplaantuu kahden päivän välein.. turha pitää toivoa yllä varsinkaan mun tilanteessa. ei auta muu kuin taas uutta kiertoa ja yritystä kohti..sitte kun menkat alkaa niin siirrytään Fsh pistoksiin..
 
Heh, juurikin tuota mä teen!
No näkyykö niissä ikinä mitään? Mä nyt epäilen että vielä dpo 7 ei edes hyvällä uskolla saa näkymään mitään oikeita viivoja vielä :D
Mutta huomenna uudestaan, josko jo näkyisi jotain. Oon tänään tehnyt jo 4 testiä eikä kello oo edes 4, samaan aikaan tein äsken kaksi testiä kun ensin tein vahingossa rfsu 25 herkkyys testin vaikka piti tehdä one step 10. Ehkä riittää tälle päivälle testailut tai menee hulluuden puolelle
 
@Kinder_Kitty, voi että, kurjuus :cry: Toivotaan että jos nyt ei vahvistu niin uusi raskaus alkaa pian. Yhä uskon että jokin raskaus on ollut koska oli ne viivat.

@Pikkanen, hyvältä näyttää oviksen suhteen! Nyt vain pupuilua :p

@Uusintayritys, lupaavalta kuulostaa, uutta testiä taas :D

(.) Tänne ei niin mitään. Hyvänen aika miten voi olla niin turhauttavaa odottaa että kierto edes pyörisi. Limaa tulee ihan runsaasti mutta ovislimaa en ole kyllä huomannut. Mulla ei muuta ovisoireilua olekaan himojen lisäksi. Voi olla että ovista ei tähän kiertoon edes tule.
 
@Lukka mulla ei melkeen muuta tuu ku ovislimaa, vähintää joka toinen päivä :D
ei yhtään ota selvää tästä.. ovis vai mikä lie, pikkase myöhänen ainaki olis. Sillon alko jo ku oli ainaki se ärsytyspäänsärky, mikä joka kierto ollu nuina päivinä tikutetun oviksen aikaa.. ja tota limaa siis tullu siitä asti..
 
Viimeksi muokattu:
@Pikkanen, minkälaista se lima on? Määrähän ei sinänsä kerro vielä hedelmällisyydestä mutta koostumus kylläkin. Mitä vetisempää, sitä hedelmällisempi ajankohta. Mitä tahmeampaa ja kiinteämpää, sitä vähemmän hedelmällinen ajankohta.

Aloitin viime viikolla seuraamaan kohdunsuun tilannetta ja limaa ja tosiaan eilen jo ihan lupaava koostumus. Tänään illalla huomasin että kohdunsuu on vähän auennut! Ja pehmeä. Huikeeta, ihan oikeesti ovis lähestymässä! Aattelin jo et joudun vain oottelemaan. Mietin jopa että oliko ne mun etäiset viivanpaikat/haamut oviksesta johtuvia. No, niin tai näin niin oon iloinen tästä oviksen tulosta. Ois nyt mies kotona :rolleyes: Joudun oottamaan sitä kyllä vielä ainakin tunnin. Saa nähdä jaksaako se enää ees mitään.
 
Viimeksi muokattu:
@Pikkanen, minkälaista se lima on? Määrähän ei sinänsä kerro vielä hedelmällisyydestä mutta koostumus kylläkin. Mitä vetisempää, sitä hedelmällisempi ajankohta. Mitä tahmeampaa ja kiinteämpää, sitä vähemmän hedelmällinen ajankohta.

Aloitin viime viikolla seuraamaan kohdunsuun tilannetta ja limaa ja tosiaan eilen jo ihan lupaava koostumus. Tänään illalla huomasin että kohdunsuu on vähän auennut! Ja pehmeä. Huikeeta, ihan oikeesti ovis lähestymässä! Aattelin jo et joudun vain oottelemaan. Mietin jopa että oliko ne mun etäiset viivanpaikat/haamut oviksesta johtuvia. No, niin tai näin niin oon iloinen tästä oviksen tulosta. Ois nyt mies kotona :rolleyes: Joudun oottamaan sitä kyllä vielä ainakin tunnin. Saa nähdä jaksaako se enää ees mitään.
Ihan oikeeta kanamunaa :D sitä mitä pitäski olla, kirkasta ja vetistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Ja tänään aamulla ei edes taskulamppu viivaa, eli kyllä se oli joku viivanpaikka, nyt dpo 8.

Jostain luin, että kiinnittymisestä menee 3 päivää että testissä voi jotain näkyä, dpo 6 nipisteli koko päivän eli ehkä huomenna sitten kun on dpo 9....
Onko tästä kokemuksia, jos ootte tunteneet tuollaista nipistelyä kiinnittymisen aikaan, koska näytti testi plussaa?

Jotenkin vaan tuli taas paska fiilis, vaikka järki sanoo että ei välttämättä vielä näy, toivert oli vain niin korkealla eilisen testin takia. Ovulaatio oli vasta myöhään illalla, joten voi olla kyllä että nyt vasta liian vähän aikaa
 
No näkyykö niissä ikinä mitään? Mä nyt epäilen että vielä dpo 7 ei edes hyvällä uskolla saa näkymään mitään oikeita viivoja vielä :D
Mutta huomenna uudestaan, josko jo näkyisi jotain. Oon tänään tehnyt jo 4 testiä eikä kello oo edes 4, samaan aikaan tein äsken kaksi testiä kun ensin tein vahingossa rfsu 25 herkkyys testin vaikka piti tehdä one step 10. Ehkä riittää tälle päivälle testailut tai menee hulluuden puolelle
No eipä oikeen muuta kuin varjoa tai jotain viivanpaikkaa. :/
 
Ja tänään aamulla ei edes taskulamppu viivaa, eli kyllä se oli joku viivanpaikka, nyt dpo 8.

Jostain luin, että kiinnittymisestä menee 3 päivää että testissä voi jotain näkyä, dpo 6 nipisteli koko päivän eli ehkä huomenna sitten kun on dpo 9....
Onko tästä kokemuksia, jos ootte tunteneet tuollaista nipistelyä kiinnittymisen aikaan, koska näytti testi plussaa?

Jotenkin vaan tuli taas paska fiilis, vaikka järki sanoo että ei välttämättä vielä näy, toivert oli vain niin korkealla eilisen testin takia. Ovulaatio oli vasta myöhään illalla, joten voi olla kyllä että nyt vasta liian vähän aikaa
Mä en muista kiinnittymisestä mitään mut mulla oli sillon tosi tasanen kierto, ovis oli aina tiettynä päivänä, mutta testasin haalean haalean haamun dpo 9 tokassa ja kolmannessa ja neljännessä raskaudessa. Älä vielä hätäile<3
 
Pikkanen Hieno ovisplussa, ja tosiaan aika myöhääno_O. Olikis sulla imetys vastikään loppunut (pahoittelen kun en muista ihan mitä kelläkin taustalla)? Jos näin on, voihan se vielä hakea ihan kiertoakin ja venyä noinkin paljon? Mutta voihan toi raskauttakin tarkoittaa yhtälailla.. r-testi jos reagoi vähän myöhemmin? Uskon että raastaa hermoja. Pidän peukkuja että oot raskaana, tai jos et, että kiertoo ees tasaantuns pian :)
 
heips! Mahtuisiko tänne mukaan piinailemaan?

Jälleen kerran vakuutin itselleni, että en testaa ennen kuin menkat myöhässä. Niinpä juu... tänään menossa kp 27 ja dpo 9, toinen kierto Letrozoleilla. Aamulla testasin aamupissasta ja r-testi täysin balco, ei haamun hailuraakaan :( nyt ehkä 1 h pidätyksellä päätin hetken mielijohteesta tehdä ovistestin ja siihenkin tuli tällainen tooodella haamu vain:
http://aijaa.com/5BZyj1


Huoh.. huomenna uutta testiä kehiin varmaan, mutta ei kovin toiveikas olo ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Miks mä en näe Kuumeilijainen Pikkanen kuvaa :cry:?? Varmaan kymmenen kertaa aukassu linkit ja aina sellanen valkea palkki edessä, yläreunasta näkee että kuva siellä on, mutta jotain on edessä, apinasuodatin:confused:? Ärrrrsyttävää.
 

Yhteistyössä