Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Joo, kyl se mun testailu loppu ny. Täysin nega.

Nyt kp.37, ehkä ne menkat sieltä jooooskus alkaa. Pirun turhauttavaa kun saan aina joka testiin sen hitsin viivanpaikan ihan testiajallakin. Mutta negoja oli mun kaikki testit, kun kyllä olis jo pitänyt vahvistua :unsure:
 
Tein vielä ilta lirusta apteekin oman... Olin ihan varma eettä mitään näy... Mutta ihan hailura punainen viiva siihen tuli ja näkyi ilman että purki koko testiä... En pääse ees kuvaa sitä kun toi äijä on himassa:p... Katsotaan jääkö vaan yritykseksi vai tuleeko valmista:love:
 
Moikkamoi, en oo käynyt hetkeen täällä eikä oo mitään ilmoituksia kyllä tullut sähköpostiin niinku yleensä. :eek:

Viime kierrossa ovis tapahtui kp29 ja kp41 alkoi menkat.
Nyt menossa kp29 ja aamulla tein pregcheckin mutta se tippui multa kädestä astiaan jossa pissa oli. Joten ei varmaan tulos ollut luotettava, tein sitten päivällä uuden johon ehkä tuli jotain näkyviin kun oikein tihrusti. Aamulla teen uuden testin ja toivon että siihen piirtyis kaksi viivaa. Yritystä takana heinäkuussa 1,5v.

Mulla oli menkkajomoja viime yönä mut ei menkat sit alkanutkaan ainakaan vielä.
Mulle ei ainakaan i
Tein vielä ilta lirusta apteekin oman... Olin ihan varma eettä mitään näy... Mutta ihan hailura punainen viiva siihen tuli ja näkyi ilman että purki koko testiä... En pääse ees kuvaa sitä kun toi äijä on himassa:p... Katsotaan jääkö vaan yritykseksi vai tuleeko valmista:love:

Mä niin pidän sulle peukkuja toivottavasti nyt on tärpännyt, vaikuttaa ainakin lupaavalta :)

Mä kiukuttelen jo miehellekkin kun niin harmittaa ettei taaskaan tärpännyt. No ens kierrossa jos tärppäis :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jossitellen
Onnea @Minni-83! ❤

Onks kellään sattunu tällaista? Ensin digitaalisella miinus ja hetken päästä plussan ääriviivat? Voiko muuttua plussaksi vai onko vain tekninen häiriö?

katso liitettä 1976

Mä viimekierrossa tein ton ja sain tommosen samanlaisen heti, eli miinus ja plussan ääriviivat. Mut mul se tuli siihen samantien ei ollu ens pelkkää miinusta jonka jälkeen ois vasta tullu noi ääriviivat. (n)
 
Pitihän se... ja nyt oon kyllä vielä enemmän hämilläni. Selvin ikinä, paljaalla silmällä ihan selkee. Kp 2.

http://aijaa.com/HwWJ5M

Ja siis raskaustesti vaikka ovistesti paketin päällä :D

Joko heitän nää menee vai onkohan tässä vielä jotain toivoa? Vuoto on normaalia, tosin alkoi heti runsaana mitä ei yleensä tee, ei merkittäviä kipuja

Muoks.. vähän parempaa kuvaa
 
Viimeksi muokattu:
Pitihän se... ja nyt oon kyllä vielä enemmän hämilläni. Selvin ikinä, paljaalla silmällä ihan selkee. Kp 2.

http://aijaa.com/HwWJ5M

Ja siis raskaustesti vaikka ovistesti paketin päällä :D

Joko heitän nää menee vai onkohan tässä vielä jotain toivoa? Vuoto on normaalia, tosin alkoi heti runsaana mitä ei yleensä tee, ei merkittäviä kipuja

Muoks.. vähän parempaa kuvaa
:eek: No johan on.... Siis kunnon selkee viiva.... Nyt menee kyllä jo oudoksi oon aina pitänyt raskkaustestejä epävarmoina mutta nyt sä vedit kyllä jo pohjat:ROFLMAO:... Tai sit oot tosiaan raskaana....
 
@stindepinde kiitos onnitteluista.

En tiedä kannattaako mua enään onnitella, kun eilen tein muutaman testin niihin ei tullut mitään puhdaita negoja. Tänä aamuna tein babyplan 10 herkkyystestin aamupissasta ja siihen tuli testiajan jälkeen haalea viiva. Näyttääkö mulla iltapissasta paremmin kun aamupissasta? Vai oliko tää vaan kemiallinen? Olis luulut että viiva olis vähän vahvistunut parissa päivässä. Ja noi negat ihmetyttää.

Nyt mulla on kp 28/27-32 eli tänään tai neljän seuraavan päivän aikana voi menkat alkaa. Ei ole alkanut vielä. Onko mulla mahkuja saada vielä se plussa takaisin testiin? Mä olen ihan hirveessä flunssassa ollut nyt muutaman päivän. Ei pelkästään tulllut kurkku kipeeksi.
 
http://aijaa.com/uIJ6d5

Kolme ylintä tänään ja alin pc eilisiltana. Huomaa selkeästi että tuo ns. One step-herkkä testi ei näytä vielä yhtään mitään, kp 24/27. Iltaisin saan aina vahvempia viivoja jostain syystä. Edellinen päättyi keskenmenoon 7+4. Viivat on ihan selkeät vaikka toki haaleat vielä. Jos joku kaipaa vertailua :) Uskaltaakohan huomenna digin?
 
  • Tykkää
Reactions: Taikaakin

Yhteistyössä