Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Olikos se niin, että Pregcheck liuskat EI ANNA mitään viivanpaikkoja? Dpo 10 ja kolmeen testiin sain jonkunlaisen viivan, en tiedä tulivatko testiajalla. Kuivana ei oikein enää näy, paitsi yhdessä. No ehkä jos kääntelee ja kattoo kaikissa mahdollisissa valoissa :D

Selkeästi selvempi siis vielä hieman märkänä, ei ainakaan ihan parissa minuutissa tullut näkyviin.
laita kuvaa? :D haluan analysoida :)
 
http://aijaa.com/w3Qx1R

http://aijaa.com/CXy8OL

Toisessa kuvassa näkyy hyvin ylimmäisen viiva ja toisessa alimmaisen. Keskimmäinen tehty eri pissasta enkä siinä oikein näe mitään, siinäkin kyllä näkyi vastaava. Sori oon tosi surkee kuvaamaan näitä

Noh, tuomio? :D
ylemmässä kuvassa nään kahdessa ylimmässä testissä haalean viivan ja tossa alimmassa kuvassa nään alimmassa ja ylimmässä testissä :D
 
http://aijaa.com/ImQpzM

Tää on nyt jo ihan typerää edes laittaa tätä kuvaa, MUTTA... Tilanne on siis sellainen, että nyt on vuosi synnytyksestä ja tänään alkoi menkat. Normaalisti ovat siis aika runsaat ja odotin vähintäänkin kuolevani näiden kanssa, mutta ei... Suht niukat, ainakin vielä.

Viikko sitten olin tuntevinani oviksen ja osasin odottaa menkkoja alkavaksi, mutta en toki vielä näin pian. (Tänään olisi dpo7, jos ovis todella oli silloin kun kuvittelin). Kiinnittymisvuodoksi taas liian runsasta, vaikka koskaan en ole kiinnittymisvuotoa kokenut.

Tein sitten testin varmistuakseni asiasta etten raskaana ole. Järki sanoo, ettei kuvassa ole mitään viivaa, mutta silmät välillä sinne piirtelee viivan alkuja :D Raskaus ei ole nyt yrityksen alla :)

Mutta siis... Eikö niin että testi on nega? :) Olen näitä tehnyt pitkin vuotta ja aina on ollu niiiiin nega kuin olla ja voi, ei viivanpaikkojakaan ole tullut vastaan :)
 
http://aijaa.com/ImQpzM

Tää on nyt jo ihan typerää edes laittaa tätä kuvaa, MUTTA... Tilanne on siis sellainen, että nyt on vuosi synnytyksestä ja tänään alkoi menkat. Normaalisti ovat siis aika runsaat ja odotin vähintäänkin kuolevani näiden kanssa, mutta ei... Suht niukat, ainakin vielä.

Viikko sitten olin tuntevinani oviksen ja osasin odottaa menkkoja alkavaksi, mutta en toki vielä näin pian. (Tänään olisi dpo7, jos ovis todella oli silloin kun kuvittelin). Kiinnittymisvuodoksi taas liian runsasta, vaikka koskaan en ole kiinnittymisvuotoa kokenut.

Tein sitten testin varmistuakseni asiasta etten raskaana ole. Järki sanoo, ettei kuvassa ole mitään viivaa, mutta silmät välillä sinne piirtelee viivan alkuja :D Raskaus ei ole nyt yrityksen alla :)

Mutta siis... Eikö niin että testi on nega? :) Olen näitä tehnyt pitkin vuotta ja aina on ollu niiiiin nega kuin olla ja voi, ei viivanpaikkojakaan ole tullut vastaan :)
Joku sieltä kuultaa, ohut, onko sit viivanpaikks vai alkua oikeelle viivalle? Tekisin myöhemmin uuden :). Aikaset dpo:t vielä.
 
@stindepinde plussaltahan tuo näyttää! Vau! Onnea! :)(y)

Täällä kp 15 vissiin menossa. Jännittää! Mulla ois lauantaina tyttöjenilta niin ajattelun varmuuden vuoksi hätäisenä testailla cb digillä ennenkuin siiderin korkkaan:D tänään heti aamusta ihme menkkamaisia juilintoja alavatsalla(n) ihmeellisesti tää kroppa taas vaan reagoi tohon ehkäisyn lopettamiseen.

Mulla on vielä tää ja huominen töitä, sit neljä vapaata :) teen siis aina neljä vuoroa 7-19 ja sit neljä vapaata. Tän siitepölyallergian kans on kyllä nyt ihan mahdotonta, oon niin pumpattu täyteen allergialääkkeitä että en meinaa millään pysyä hereillä... :sleep: onneks on sellainen työ että voi ottaa päiväunia! ;) mitähän tästäkin tulee jos raskaaksi tuun. No joka tapauksessa viikonloppuna muutetaan mun tavarat miehen luo, muutan nyt pojan kanssa sitten virallisesti miehen taloon! Ihanaa. Ollaan sisustettu ku hullut ja mies on suunnitellut jo meille uuden ruokapöydän jonka tekemiseen on jo puut sahattu valmiiksi ja laitettu kuivumaan. :D ei hassumpi mies mulla. Pojalle on huone suunnitteilla, pitäis katsoa tapetteja. Verhot jo tilattu. Vauvallekin on jo oma huone, saa nähdä milloin sille tulee käyttöä. Sitä ei vielä sisusteta.

Oho tulipas pitkä vuodatus, sori!:ROFLMAO:
 
@Tiuva plussaahan se o+ tiesi ;)
Minä tänä aamuna tein toisinpäin, CB + antoi sen sinertävän viivasen, mutta tänä aamuna ovistestiin ei tullut plussaa, joten ei se plussan viivanen tarkoittanut mitään, onneksi tässä tapauksessa :). Tulipa todettua että tuolla CB plussalla ei tarvi mun testailla.
 
http://aijaa.com/6QlZpb

Tällainen pc siis tänään. Eipä sen vahvempi kuin eilenkään. Eikä tullut 5min sisään, ainakaan noin vahvaksi. Aika pieni tuo aika näissä, ettei 5min jälkeen olisi enää luettavissa.

Raskauskeijun testissä ei näkynyt mitään, onkoham ne tosiaan 10 herkkyydeltään?

Kiina testiin sain eilen aika vahvankin plussan, mutta en luota siihen koska alussa se näytti ihan hämärältä, punaisia juovia täynnä, kastoin sen sitten heti uudestaan virtsaan ja juovat katosi ja plussa tuli tilalle.

http://aijaa.com/sbpEod

Olikohan sitten liian kuiva ja juovat katosi kastuttuaan uudestaan. Testissä vähän vielä tuota punaista jäljellä. Nyt tosi moneen testiin tullut sellaista.

Samalla tavalla kävi eilen yhden pc testin kanssa. Ei mulla koskaan ennen tällaisia juovia tule joka testiin.
 
Viimeksi muokattu:
@Tiuva Onnea! Plussahan se on. Tarrasukkia matkaan!

@stindepinde Minäkin näen tossa jotain mutta testaisln sinuna toisella merkillä. Itsellä vain huonoja kokemuksia tuosta testistä. Näyttää aina haamuplussaa. Toivotaan että sinun kohdalla olisi oikea haamulainen :) @Mini-n-n Kuulostaa ihanalta mieheltä. Vauvahuone odottaa jo uutta tulokasta. Toivottavasti hän saapuu nopeasti eikä anna teidän kauan odotella <3

@Uusintayritys Minä ainakin näen pc liuskassa haamun. Viivan vahvistumista! Mikä dpo sulla on? Raskauskeijun 10herkkyyden testistä ei ole kokemusta mutta tilasin niitä eilen niin toivon että olisivat toimivia
 
  • Tykkää
Reactions: Mini-n-n
Täällä ois kp 3 ja vuoto loppui eilen illalla kuin seinään. Eli vuoto kesti alle 48h..... Tilasin clearbluen digitaalisia ovistestejä ja meinaan pari kiertoa tikuttaa ja pitää kirjaa oireista, kivuista että oppisi tuntemaan niitä eikä sit aina tarvis tikuttaa. Nyt lähti siis vasta yk2 käyntiin mutta kierto menny jostain syystä ihan sekaisin kun kramppaa ja tulee vaaleanpunaista valkkaria oviksesta menkkoihin asti, viime kierto vaan 23pv ja vuoto kesti 2 päivää.
 
Olen muutaman ovulaatiotestikuvan keskusteluun laittanut. Kunnon plussaa en ole yhdessäkään kierrossa saanut, mutta siitä huolimatta tänään tuli tällainen raskaustestiin! Edellinen raskaus vuosi sitten päättyi keskenmenoon, joten toivon todella, että tämä pysyisi matkassa ja saisimme esikoisemme. Älkää hätäilkö vaikkei ovulaatiotesti näyttäisi vahvaa viivaa. Plussaisia kesätuulia kaikille! :) IMG_20170720_114407.jpg
 
Olen muutaman ovulaatiotestikuvan keskusteluun laittanut. Kunnon plussaa en ole yhdessäkään kierrossa saanut, mutta siitä huolimatta tänään tuli tällainen raskaustestiin! Edellinen raskaus vuosi sitten päättyi keskenmenoon, joten toivon todella, että tämä pysyisi matkassa ja saisimme esikoisemme. Älkää hätäilkö vaikkei ovulaatiotesti näyttäisi vahvaa viivaa. Plussaisia kesätuulia kaikille! :) katso liitettä 2029
Kauheasti onnea! Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin <3
 
Hei! Täällä yksi vuoden verran vauvakuumetta potenut, jonka mies ei ole halunnut vielä jättää ehkäisyä. Tässä kierrossa sattui onnekas vahinko juuri oikeaan aikaan ja siitä saakka alkoi onneton ja onnellinen piinailu.

Nyt dpo 6 ja jatkuva jomottelu alavatsalla.

Vielä pitäisi jaksaa odottaa testaamisen kanssa niin kauan!
Kaapista löytyy OneStep-liuskoja, yksi CB-digital ja kaksi First Responsea.

Koska luulette, että kannattaisi testata ekan? Haluan tietää vaikka tulisi kemiallinenkin raskaus. En ole koskaan päässyt testaamaan raskautumismahdollisuuksiani ja nyt toivon että saisin miehen innostumaan vauvapuuhista vaikka tulisikin vain hailakka viiva, joka häviäisi...

Kuulostan varmaan hullulta, mutta ikää minulla on jo, aikaa ei rajattomasti. Ehkä ymmärrätte.
 

Yhteistyössä