Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kp 24 ja mun tissit on niin kipeet. :rolleyes: viimeinen 12h työvuoro ennen vapaita! Vähän väsyttää... :sleep: joskus ihmettelen miks oon niin poikki työputken aikana mut ei kai se oo ihme jos tekee 48h töitä neljän päivän aikana... Ihanaa kun on edes sunnuntai nyt vapaata. Mies siellä heräs jo 5 aikaan tapetoimaan pojan huonetta. Hullu:D

Ens viikolla sitte kyllä testaan. Tekis mieli jo nyt mut ei kannata. Jospa sitä nyt yrittäisi sinnitellä vielä muutamia päiviä.
 
Jännät päivät menossa tänään kp 28/29 kierto ollut joko 28päivää tai sitten 29päivää kaks päivää tullu ruskehtavaa vuotoa ja pistoksia mahassa mutta eipä ole näkynyt tätiä etovaa oloa oli myös alkuviikosta. Uskaltaiskohan sitä tänään tehdä jo testin vai pitäskö odotella vielä... tarkotus ei kyllä ollut ihan vielä tulla uudestaan raskaaksi mutta olishan tuo iloinen yllätys
 
Jännät päivät menossa tänään kp 28/29 kierto ollut joko 28päivää tai sitten 29päivää kaks päivää tullu ruskehtavaa vuotoa ja pistoksia mahassa mutta eipä ole näkynyt tätiä etovaa oloa oli myös alkuviikosta. Uskaltaiskohan sitä tänään tehdä jo testin vai pitäskö odotella vielä... tarkotus ei kyllä ollut ihan vielä tulla uudestaan raskaaksi mutta olishan tuo iloinen yllätys
Testiä hakemaan
 
Näkyy viiva ja punertava! Eiköhän siellä ole munasolu kiinni kohdussa tee digitesti ni ei tarvii arpoa?
En uskalla vielä tehdä digiä. Jos toi testiviiva vähän vielä tummuis niin sit uskaltaisi tehdä digin. Mitens sulla onko sun testit päivässä tummentunut vai onko mennyt muutama päivä että testiviiva vahvistunut? Se on tietty jokaisella yksilöllistä miten viivat vahvistuu.
 
En uskalla vielä tehdä digiä. Jos toi testiviiva vähän vielä tummuis niin sit uskaltaisi tehdä digin. Mitens sulla onko sun testit päivässä tummentunut vai onko mennyt muutama päivä että testiviiva vahvistunut? Se on tietty jokaisella yksilöllistä miten viivat vahvistuu.
Mulla tummunut joo joka päivä testit...eka plussa tuli rv 10 ja oli jo ihan selkee ..vissiin nousee hormonit lujaa
 
Tänään tuli pc liuskaraskaustestiin samanlainen viiva kun eilen. Olis vaan pitänyt odottaa muutama päivä. Nyt on kp 28/27-32 ei ole menkat alkanut. Vielä ne kerkiää alkaa. Nyt kyl odottelen muutaman päivän kun seuraavan kerran testaan. Ellei sit menkat ala.
 

Yhteistyössä