Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyt menossa kp 44 ja menkat siis 10 päivää myöhässä. Kierto mulla noin 34-35. Mulla alkoi kp 17 flunssa mikä kestikin pari viikkoa, eli voiko tosiaan olla että flunssan takia ovista ei tapahtunut ja tämän takia menkat myöhässä? Mulla ei siis ties millon ollut näin pitkää kiertoa. :( ja siis testit negaa joten eiköhän tämä raskaus jo ole poissuljettu juttu tästä kierrosta ..
 
Oho, täällä on ollut aikamoinen plussa aalto. Onnea kaikille plussanneille! Ja tsemppiä muille!

Täällä dpo 13. Rfsu nega ja clearblue nega. Rinnat, tai oikeastaan nännit kipeät. Ja niistä tulee maitoa!? Kolme päivää sitten luulin että menkat alkaa kun tuli vaaleanpunaista limaista vuotoa paperille mutta sen jälkeen ei ole tullut mitään. On myös väsyttänyt ja ollut vähän huono olo pari päivää. Ihmetyttää mikäköhän tämä maitojuttu on jos en ole raskaana. Enkä usko että olen kun molemmat testit oli negoja ja nyt on jo kuitenkin dpo 13
 
Onnea @LiLy_ :love:

Mulla sillo kp+-10 kiepeillä niitä haamuja r-testissä muutaman kerran ja ovistesti kävi ainakin kerran plussalla.. mietin sillo että oisko ollu varhainen ovis? Mutta nyt kp25 ja tässä kp 21-23 oli kyllä ovisoloja, mutta nyt sitten aika kovia alamaha ja alaselkäkipuja, tai tosi kovia. Että joko oli nyt ovis, tai sit ei. Olot oli alkukuustakin (n). Testit loppu siihe kp23 aamuun, jolloin ei kyllä ihan plussa ollu, että oisko sit vahvistunu vielä? Jännä että kierto ollu kauan kellontarkka ja säännöllinen, että nyt toistamiseen heittää. Viime kierrossa en varmaan ovuloinut edes, ja menkatkin alkoi niukkana viikon myöhässä.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussasta! :love:

Mä tässä pohdin ovista...mulla on koko viikon vuoto ollu semmosta venyvää, määrältään vaihtelevaa.alamahakipuja ollut myös koko viikon.nyt alkaa olla kuivumaan päin olo.millonhan se ovis sit oli (n) testi oli lähes + ke..tänään ja viikko sitten oli seksiä niin tuskin on saumoja..muulloin ei paljon ehtinyt :unsure: mitä ajatuksia teillä? :)
 
Onnea plussasta! :love:

Mä tässä pohdin ovista...mulla on koko viikon vuoto ollu semmosta venyvää, määrältään vaihtelevaa.alamahakipuja ollut myös koko viikon.nyt alkaa olla kuivumaan päin olo.millonhan se ovis sit oli (n) testi oli lähes + ke..tänään ja viikko sitten oli seksiä niin tuskin on saumoja..muulloin ei paljon ehtinyt :unsure: mitä ajatuksia teillä? :)
Ite laskisin ehkä siitä vikasta ei kuivasta päivästä :D.

Mulla on tänään ollu todella inhottava alamahakipu, selän puolelle kans juilinu. Se on lähinnä semmosta painetta kohdun tienoilla. Tissit teki tosi kipeeks kans. Enkä yhtään tiiä mikä vaihe kierrosta, kun niin sekasin tuntuu olevan. Normin mukaan nyt siis 25/28, mut mahis on että ois vasta dpo2, tai sit tosi pajon enemmän? Olipa kummin tahansa, tää jomotus ym vähän uutta (n)
 

Yhteistyössä