Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kamala olo ollut muutaman päivän. Toissapäivänä vatsa oli hetken sekaisin. Ja jatkui sitten oikean alavatsan kipuna, mikä säteili nivuseen, selkään ja reiteen. Eilen aamulla juoksin vessaan kun tuntui, että oksennus tulee. Ollut myös lievää lämpöilyä. Aivan varma, että vatsatauti tulossa, mutta ei kuitenkaan ole selkeästi alkanut. ajattelin sitten, että jos olisikin käynyt onni ja olisin raskautunut. Tein äsken noin muutaman tunnin pissasta testin ja ei mitään taaskaan. Vatsaa kihelmöi ja nytkin paha olo ja kurkussa kutittaa, niinkuin kohta tulisi oksennus. En tiedä mikä nyt on. Aamulla jaksoin hyvin siivoilla ja tuntui, että energiat oli aika ok.

http://aijaa.com/5NSBwD

Ehkä testaan vielä aamulla huvin vuoksi.
 
Viimeksi muokattu:
Kamala olo ollut muutaman päivän. Toissapäivänä vatsa oli hetken sekaisin. Ja jatkui sitten oikean alavatsan kipuna, mikä säteili nivuseen, selkään ja reiteen. Eilen aamulla juoksin vessaan kun tuntui, että oksennus tulee. Ollut myös lievää lämpöilyä. Aivan varma, että vatsatauti tulossa, mutta ei kuitenkaan ole selkeästi alkanut. ajattelin sitten, että jos olisikin käynyt onni ja olisin raskautunut. Tein äsken noin muutaman tunnin pissasta testin ja ei mitään taaskaan Vatsaa kihelmöi ja nytkin paha olo ja kurkussa kutittaa, niinkuin kohta tulisi oksennus. En tiedä mikä nyt on. Aamulla jaksoin hyvin siivoilla ja tuntui, että energiat oli aika ok.

http://aijaa.com/5NSBwD

Ehkä testaan vielä aamulla huvin vuoksi.
Tää on viivanpaikka, sanoisin.
 
Mulla ovistesti näyttänyt viimiset 2pvää plussaa.. vaikka se näytti jo aikaisemminkin. Nyt menossa kp 17/25. Mä kyllä lopetin pillerit vasta syyskuun eka pvä, että voihan se olla niin, että kierto vielä hakee paikkaansa..
 
Mulla ovistesti näyttänyt viimiset 2pvää plussaa.. vaikka se näytti jo aikaisemminkin. Nyt menossa kp 17/25. Mä kyllä lopetin pillerit vasta syyskuun eka pvä, että voihan se olla niin, että kierto vielä hakee paikkaansa..
Jos aattelis että olis ovis nyt, niin kierto vois olla luteaalivaiheesta riippuen esim.28-31pv. Ootteko päässeet hyödyntämään?:)
 
Kuin myös onnea Uskaltaakohan siirtyä johonkin heinäkuisten ryhmään vai onko edes?
Onhan niitä vissiin mutta itse en uskalla vielä liittyä, oon liian skeptinen vielä.. soittelen ens viikolla lapsettomuuspolille, mulle tehdään sitä kautta varhaisultraa sitten kun se on ajankohtaista.. yks keskenmeno alla niin koitan ottaa ihan rauhallisesti...
 
Joo herkkyys 25. Vaaleanrusehtavaa vuotoa on tullu eilisestä päivästä asti ja tänään ollu kyl menkkaoloja myös. Vähän pelkään että hanat aukee viimestään huomenna. Olishan se nyt ollu ihmeki jos heti ekasta yrityskierrosta olis tärpännyt. Vaik en nyt heitä hanskoja viel tiskiin ennen ku kunnon vuoto alkaa :rolleyes:
Okei. Onkohan se minunkin sitten vai onko niitä myynnissä molempia (n)
 
Pissasin huvikseni tossa vähän aika sitten ovulaatiotestiin, nyt siit dpo.14 ja testi näyttä tältä



Eli Iiduliinu jos sulla nyt testi haamuilee ja Ovulaatiotesti näyttää plussaa niin kyse saattaa olla raskaudestakin? Seuraavat päivät ratkaisee :)
 
Sanokaas nyt himotestaajat että milloin kannattaa tehä raskaustesti? Kierukan poistosta tulee keskiviikkona kolme viikkoa ja kuukautiskierrosta ei mitään hajua, voisiko olla mahdollista että tärppää jo nyt? :geek: ovis testejä en ole ollenkaan tehny, odotin jonkunlaista vuotoa kierukan poiston jälkeen mutta mitään ei ole tullut :rolleyes: ei malttaisi odottaa millään :D
 
Moi vaan kaikki! Luin varmaan tunnin verran keskustelua ja pääton liittyä mukaan:whistle: Onnea raskautuneille!
Oma tilanne; raskausoireita ollut, mutta ei oikeen osaa sanoa tuleeko ne oman toivon mukana keksien niitä vai onko oikeita. Raskaustestin tein eilen ja tältä näyttää. Onko viivanpaikka vai haamuviivaa? Käänsin värit ja näyttää plussalta omasta mielestä. Vai kuvittelenko? :D
Kattelin et näytti vähän samalta kuin sun Veeruli87 alkuvaiheen testit.. Eli ehkä omani saattais olla haamuviivoja? Ajattelin ens viikon lopussa tehdä uuden testin :rolleyes:
 

Attachments

Moi vaan kaikki! Luin varmaan tunnin verran keskustelua ja pääton liittyä mukaan:whistle: Onnea raskautuneille!
Oma tilanne; raskausoireita ollut, mutta ei oikeen osaa sanoa tuleeko ne oman toivon mukana keksien niitä vai onko oikeita. Raskaustestin tein eilen ja tältä näyttää. Onko viivanpaikka vai haamuviivaa? Käänsin värit ja näyttää plussalta omasta mielestä. Vai kuvittelenko? :D
Kattelin et näytti vähän samalta kuin sun Veeruli87 alkuvaiheen testit.. Eli ehkä omani saattais olla haamuviivoja? Ajattelin ens viikon lopussa tehdä uuden testin :rolleyes:
Mä en uskalla sanoa tästä mitään, kun en osaa tulkita näitä clear bluen viivoja :D toisaalta joo näkyis vähän viivaa, mutta voi olla viivanpaikkakin. Mutta tosiaan näistä on vaikee mun mielestä nähdä niitä kunnon haaleita haamulaisia mun mielestä :D

osta pc kaupasta ja kokeile mitä se näyttää? ;) laita kuva tänne :D
 
Sanokaas nyt himotestaajat että milloin kannattaa tehä raskaustesti? Kierukan poistosta tulee keskiviikkona kolme viikkoa ja kuukautiskierrosta ei mitään hajua, voisiko olla mahdollista että tärppää jo nyt? :geek: ovis testejä en ole ollenkaan tehny, odotin jonkunlaista vuotoa kierukan poiston jälkeen mutta mitään ei ole tullut :rolleyes: ei malttaisi odottaa millään :D
Voihan se tärpätäkin jo ennen kun kuukautiset alkaa, mun kaverille kävi niin kierukan poiston jälkeen :) mutta toisaalta kierto voi olla pitkäänkin sekaisin poiston jälkeen eikä ovulaatiota tule. Eli raskaustestin voit tehdä vaikka heti tänään, jos se on nega niin itse lähtisin sen jälkeen metsästämään ovulaatiota :)
 
Moi vaan kaikki! Luin varmaan tunnin verran keskustelua ja pääton liittyä mukaan:whistle: Onnea raskautuneille!
Oma tilanne; raskausoireita ollut, mutta ei oikeen osaa sanoa tuleeko ne oman toivon mukana keksien niitä vai onko oikeita. Raskaustestin tein eilen ja tältä näyttää. Onko viivanpaikka vai haamuviivaa? Käänsin värit ja näyttää plussalta omasta mielestä. Vai kuvittelenko? :D
Kattelin et näytti vähän samalta kuin sun Veeruli87 alkuvaiheen testit.. Eli ehkä omani saattais olla haamuviivoja? Ajattelin ens viikon lopussa tehdä uuden testin :rolleyes:
Mä sain vastaavaan testiin vastaavan haamun kemiallisessa. Jäi tästä testistä muutenki huono maku, kuulemma herkästi näyttää viivanpaikkaa. Suosittelen minäkin uutta testiä, pc on hyvä - se ei turhaan haamuile ;)
 
Menin sitten vielä testailemaan, samainen 10mIU herkkä testi, nyt tuli tuo hailakka viiva mitä ei toissa päivänä tullut yhtään.
Mutta en osaa / uskalla iloita sillä ala maha sen tuntuinen kuin aina ennen menkkoja ja olo muutenkin..ja sitten vielä elokuinen km rv6 mielessä pyörii..
Nyt kp29/28-32.
Tuohan on jo ihan viiva kuules.
Haeppa joku 25mlU testi vaikka apteekista. Voisin melkeen vannoa että selkeää viivaa sekin antaa jo.:)
 
Moi vaan kaikki! Luin varmaan tunnin verran keskustelua ja pääton liittyä mukaan:whistle: Onnea raskautuneille!
Oma tilanne; raskausoireita ollut, mutta ei oikeen osaa sanoa tuleeko ne oman toivon mukana keksien niitä vai onko oikeita. Raskaustestin tein eilen ja tältä näyttää. Onko viivanpaikka vai haamuviivaa? Käänsin värit ja näyttää plussalta omasta mielestä. Vai kuvittelenko? :D
Kattelin et näytti vähän samalta kuin sun Veeruli87 alkuvaiheen testit.. Eli ehkä omani saattais olla haamuviivoja? Ajattelin ens viikon lopussa tehdä uuden testin :rolleyes:
Tässä on mun aikaisempi cb ja se oli nega. Cb on huono siitä, että antaa todella usein viivanpaikkaa.
 

Attachments

Menin sitten vielä testailemaan, samainen 10mIU herkkä testi, nyt tuli tuo hailakka viiva mitä ei toissa päivänä tullut yhtään.
Mutta en osaa / uskalla iloita sillä ala maha sen tuntuinen kuin aina ennen menkkoja ja olo muutenkin..ja sitten vielä elokuinen km rv6 mielessä pyörii..
Nyt kp29/28-32.
Mulla oli ainakin viime raskaudessa ennenku kuukautisten piti alkaa, mahassa sellainen olo että ne menkat tosiaan alkaa, mutta eivätpä sitten alkaneetkaan :) sulla tossa testissä kunnon viiva! Tiiän ite nyt kaksi keskenmenoa kokeneena (joiden välissä syntyi täysiaikainen terve ihana tyttö) että tosta viivasta ei osaa iloita, en iloitse minäkään tällä hetkellä omastani ennekuin nään sydämensykkeen ultrassa. Mutta koita pitää mieli silti positiivisena, ei se tällä kertaa välttämättä mene kesken :) <3
 

Yhteistyössä