Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Itsellä ärsyttävä tilanne tällähetkellä...mun kierrot yleensä vaan 25 päivää...tänään siis kp26/25 ja lämmöt on edelleen korkeella...ne nousee mulla aina oviksen jälkeen 36,9 ja on siinä samassa edelleen. Viime kierrolla mulla lähti lämmöt laskuun 3-4 päivää ennen menkkoja ja siitä tiesinkin ettei ollu tärpänny. Tein pc testin tänään ja ihan puhdas nega oli. Kiva ku kroppa säikyttelee tällälailla. Tänään on dpo10, ovis oli vasta kp16. Noh..mut en usko että raskaana olen. Välillä on mahassa sellasta menkkamaista jomotusta ja tunne et menkat alkais pian...eiköhän ne viimeistään huomenna/ylihuomenna ala
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä ärsyttävä tilanne tällähetkellä...mun kierrot yleensä vaan 25 päivää...tänään siis kp26/25 ja lämmöt on edelleen korkeella...ne nousee mulla aina oviksen jälkeen 36,9 ja on siinä samassa edelleen. Viime kierrolla mulla lähti lämmöt laskuun 3-4 päivää ennen menkkoja ja siitä tiesinkin ettei ollu tärpänny. Tein pc testin tänään ja ihan puhdas nega oli. Kiva ku kroppa säikyttelee tällälailla. Tänään on dpo10, ovis oli vasta kp16. Noh..mut en usko että raskaana olen. Välillä on mahassa sellasta menkkamaista jomotusta ja tunne et menkat alkais pian...eiköhän ne viimeistään huomenna/ylihuomenna ala
Onko sun luteaalivaihe alle 14?
Jos ei niin sittenhän menkat ei olis edes vielä myöhässä. :)
 
Onko sun luteaalivaihe alle 14?
Jos ei niin sittenhän menkat ei olis edes vielä myöhässä. :)
mun luteaalivaihe on aika lyhyt, se on ollu just ja just sen 9-10 päivää, sais kyllä olla pidempikin. Esikoisen aikana oli 13-14 päivää, nyt raskauden/imetyksen/pillereiden lopettamisen jälkeen olllu tosi lyhyet kierrot :/ en ees tiä voiko näin lyhyellä luteaalivaiheella tulla raskaaks...mutta ku en pääse vielä tutkimuksiin ku ei olla vuotta yritetty
 
mun luteaalivaihe on aika lyhyt, se on ollu just ja just sen 9-10 päivää, sais kyllä olla pidempikin. Esikoisen aikana oli 13-14 päivää, nyt raskauden/imetyksen/pillereiden lopettamisen jälkeen olllu tosi lyhyet kierrot :/ en ees tiä voiko näin lyhyellä luteaalivaiheella tulla raskaaks...mutta ku en pääse vielä tutkimuksiin ku ei olla vuotta yritetty
Kyllä tiedän että lyhyemmälläkin on vauvoja saatu, alle kympin tosin taisi olla jo hankalampaa.
Mut josko se kierto ois nyt tasaantumassa ja luteaalivaihe olis pidempi. Testaisin itse uudestaan vielä, esim.dpo12 tai 13 jos ei menkkoja kuulu vielä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: tossu-83
Adiela88 kyllä siellä jotain näyttäisi olevan :)

Tein eilen PCn testin ja negaa näytti selvästi, tosin tuo pc ei näytäkkään raskautta ennen kuin kuukatiset ovat ainakin päivän myöhässä. Kun vaan tietäs millo on kuukautiset viimeks olleet :D että ei kai se auta kuin odottaa että alkaako menkat joskus vai ei :rolleyes:
Mulla pc näytti selkeen haamulaisen jo dpo11 aamupissasta, sit oli pakko tehä päivällä cb digi joka kertoi raskaana 1-2:) olen siis ilmeisesti hormonihirviö joka plussaa ajoissa :D
 
Jjjossu89 Onnea :love:

Tämä oottaminen on kyl tosi piinaavaa :cautious: ei näytä testit plussaa eikä ala menkat (n) täytyy varmaan käydä ostaa joku testi joka näyttää raskauden jo useemman päivän ennen menkkojen alkua :D

Ja kaks lasta tehneenä tiedän että tulen helposti raskaaksi, tosin molemmat tajusin vasta kun oli jo rv7-8vko :LOL: mutta nyt kun sitä tekemällä tekee, niin ei olekkaan niin yksinkertaista tällaselle hätähousulle joka ei jaksa odottaa :rolleyes::D
 
Aamuinen 25mIU testi, kp32/32.
Edelleen alamahaa särkee tyyliin menkat alkaa just nyt, tämä jatkuva tuntemus on inhottava sillä tätä oli viimeksikin ja kesken meni sitten rv6, viivat oli viimeksi aina tosi hailakoita ja väri rupesi sitten vähenemäänkin, vaikka tosin cb digi näytti raskaana 2-3, mutta sitten alkoi vuoto.
Joskus aikaisemmassa raskaudessa viiva on ollut aivan yhtä vahva kuin kontrolliviiva ihan näillä samoilla päivillä.
Eilen oli etova olo ja hajut ottaa herkästi nenään.

neIHM: jos oletkin tai olit raskaana?!
Minulla oli kerran km rv4+ eli nippa nappa että testasin edes raskauden ja sitten alkoi vuoto, vaikka oli jo viikon vuotanut niin rt näytti silti vielä hailakan positiivisen viivan..
 

Attachments

Miks mulla menkat koko ajan menee niukemmaksi ja niukemmaksi? Mul on ollut joku aika sit menkat kolme päivää kunnon vuotoo. Nyt vähän aika sit on ollut kaksi päivää ja tiputteluu jokunen päivä. Ja nyt oli menkat yhden päivän kestävät. 4.11 tuli kerran pyyhkiessä vähän rusehtavaa. 5.11. Alkoi punainen vuoto tuli kahdelle siteelle jonkin verran. Nyt on tullut pyyhkiessä vähän ei siteelle ollenkaan neljä päivää punaista ja nyt rusehtavaa. Eli miks mun menkat koko ajan menee niukemmaksi?
 
Tietääkö kukaan miks menkat niukentuvat ja tiputtelu vuotoo on monta päivää?
Hormonitasoissa häiriö? Estrogeeni ainakin säätelee myös kohdun limakalvon kasvua. Eli jos estrogeenin tuotannossa on häikkää (liian vähän) niin voisi näin maallikkona ajatella että limakalvo ei kasva riittävästi jolloin kuukautisvuoto ei myöskään ole normaalilla tasolla. Ja jos estrogeenitasoissa on häikkää, voi se vaikuttaa kaikkeen muuhunkin kierron toimintaan, mutta erityisestihän liian ohut limakalvo vaikeuttaa tai estää hedelmöittynyttä munasolua kiinnittymästä.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Mulla raskaustesti näytti tältä kun oli ovis. Eli näköjään pc reagoi myös ovikseen. Ja ei, en ole raskaana. Tein useamman testin tuon jälkeen ja ovistikut huusivat punaista. Sekä oli se kamalista kamalin oviskipu ystävänä.
Mulla nätrri kerran kierrossa mistä tulin raskaakai, oviksen aikaan pc liuska selvää haamuplussaa kaks päivää. Että oisko aikainen megaovis tuloasa nyt, kun alaselkäkin nii kipee ja siks haamuilee? Mahdollista kyllä, ehkä vähän aikaista vaan. Mut juu, en kuvittele olevani raskaana ainakaan.
 
Huomenta toverit! :) Jos ovis myöhästyy, niin myöhästyykö myös menkat? Eli mulla on kierto 25pvää ja nyt mennään päivässä 22/25, MUTTA ovuloin vasta kp 17/25. Eli jos menkat alkaa kirjojen mukaan aina 14pvän päästä ovulaatiosta, niin tarkoittaako tämä sitä, että mun menkat myöhästyy automaattisesti myös? Ja kyllä ovis tikutettu 17/25. (y)
 
Huomenta toverit! :) Jos ovis myöhästyy, niin myöhästyykö myös menkat? Eli mulla on kierto 25pvää ja nyt mennään päivässä 22/25, MUTTA ovuloin vasta kp 17/25. Eli jos menkat alkaa kirjojen mukaan aina 14pvän päästä ovulaatiosta, niin tarkoittaako tämä sitä, että mun menkat myöhästyy automaattisesti myös? Ja kyllä ovis tikutettu 17/25. (y)
Joo, eli jos kp 17 ollut ovulaatio niin se on -1, kp 18 on 0, kp 19 on 1 jne.. Jos sulla alkaa kk 14 pvää ovulaatiosta niin kp 32 olis sulla päivä jolloin kk pitäisi alkaa :)
 
Huomenta toverit! :) Jos ovis myöhästyy, niin myöhästyykö myös menkat? Eli mulla on kierto 25pvää ja nyt mennään päivässä 22/25, MUTTA ovuloin vasta kp 17/25. Eli jos menkat alkaa kirjojen mukaan aina 14pvän päästä ovulaatiosta, niin tarkoittaako tämä sitä, että mun menkat myöhästyy automaattisesti myös? Ja kyllä ovis tikutettu 17/25. (y)
Ja sulla olis nyt siis dpo 4 menossa ja mulla ainakin näkyny dpo 9 tai 10 ekoja kertoja testeissä haamuja :D
 

Yhteistyössä