Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Joo tänään tuli ovistestiin kontrollia haaleampi. Olen niitä testejä tuijottanut, niin kun sen on kastanut ja neste leviää, nii koko tikku on punainen ja viivanpaikat valkoisia. Siitä hieman kuivuessaan punainen kehii viivoihin jos kehii ja ympäristöstä se poistuu.
 
Haamu näkyy! Varovaiset onnittelut :) onko sulla jotain oireita? kyllä mä uskon että nyt on tärppi käynyt, on niin selvästi väriäkin
Voi olispa❤ Ei oikeen ole oireita :( tai ainakaan semmosta selkeää. Rinnat ei esimerkiks arista olleskaan ja olo on pirteä. Tosin närästystä on, mutta voi olla huonosta syömisestä. Täytyy uusia testi. Jotenkin ei meinaa uskoa, että voisi olla.
 
Voi olispa❤ Ei oikeen ole oireita :( tai ainakaan semmosta selkeää. Rinnat ei esimerkiks arista olleskaan ja olo on pirteä. Tosin närästystä on, mutta voi olla huonosta syömisestä. Täytyy uusia testi. Jotenkin ei meinaa uskoa, että voisi olla.

Ääää oli pakko vielä hakea RFSU herkkä puikkotesti ja eipä siinä näkynyt paljon mitään... toki oli päivällä otettu..
 
  • Tykkää
Reactions: paulanen
Totta! Taidan odottaa 48h ja tehdä ihan sen clearbluen niin ei jätä arvailujen varaa! :D on tää kans kun on niin hätähousu!
Hyvä suunitelma!(y)
Ja siis onneks tässä pinkassa kaikki on hätäisiä.:D
Muistan tosta kuopuksen plussauksesta, että vaikka sain jo ihan selvän plussan, mutta ei ollut aivan yhtä vahva viiva kontrollin kanssa, niin se oli siinä paniikissa mulle vain haamu ja epäilin koko homman todenperäisyyttä.:whistle::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
@stindepinde mä en valitettavasti näe tossa mitään :( Mitkä kp:t sulla? Jospa se viel siitä plussaksi muuttus!

Ovistesti aamun ekasta lirusta:
http://aijaa.com/JuuXCa
Taidan ovuloida kahdesti tjmv. Viikko sit oli selkeät ovisoireet, että luulin sen olleen jo sillon. En tikuttanu ees. Mutta kyllä se on nyt, kun tommosta viivaa pukkaa ja viel eka lirusta.
 
Viimeksi muokattu:
@stindepinde mä en valitettavasti näe tossa mitään :( Mitkä kp:t sulla? Jospa se viel siitä plussaksi muuttus!

Ovistesti aamun ekasta lirusta:
http://aijaa.com/JuuXCa
Taidan ovuloida kahdesti tjmv. Viikko sit oli selkeät ovisoireet, että luulin sen olleen jo sillon. En tikuttanu ees. Mutta kyllä se on nyt, kun tommosta viivaa pukkaa ja viel eka lirusta.
Mulla tulee kans oireita aina kahtena eri ajankohtana. Mietin voisko se eka liittyä munarakkulan kasvuun tms? Sen takia ny kuitenkin tikutan tän kierron ku viime kierrossa varsinainen ovis jäi hyödyntämättä ku luulin sen jo olleen. Mut sulla ainaki viiva nyt nii selkeä ettei epäilystä :ROFLMAO:
 
Mulla tulee kans oireita aina kahtena eri ajankohtana. Mietin voisko se eka liittyä munarakkulan kasvuun tms? Sen takia ny kuitenkin tikutan tän kierron ku viime kierrossa varsinainen ovis jäi hyödyntämättä ku luulin sen jo olleen. Mut sulla ainaki viiva nyt nii selkeä ettei epäilystä :ROFLMAO:
Mulla oli kans älyttömät limat yms viikko sit. Olin varma oviksesta. Vaan nyt on niin törkeet kivut päällä että varmasti vasta nyt irtoo, ja noi tikut on kyllä poikkeuksellisen vahvat positiiviset. Että lasken tästä päivästä.
 

Yhteistyössä