Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onpa harmi! :( Mun mielestä toi nimittäin on viivanpaikka, ei tosin ole muuttunut mihinkään sitten testauksen. Olisin ostanut digin mutta niitä ei ollut hyllyssä (n)
Joo ostin vaikka tiesin antavan noita. Tulipa kokeiltua käytännössä miltä näyttävät livenä. Ja kuivumisaika on tosi pitkä, useita tunteja. Olisko menny 5h että pysty sanomaan että on kuiva ja silloin omissa se viivanpaikka näkyi sellaisena sinertävän harmaana ja selkeämpänä.
Todella ärsyttäviä kun ehtii aina sen murto-osa sekunnin verran innostua kunnes tulee se "aa..viivanpaikka" toteamus.:rolleyes:
 
Sieltähän ne menkat sit tulivat - huh huh - loppui multa nyt onneksi epätietoisuus. Ei muuta kuin uuteen kiertoon!
Voi ei! Pahoittelut menkoista, mutta vihdoin saat epävarmuuden pois ja toivottavasti uusi kierto toisi toivotun tuloksen :)

Pahoittelut Stindepinde menkoista :(

Antaako clearblue yleensä viivanpaikkoja? Oli vaikea vangita kuvaan mutta livenä näkyy selkeästi :unsure: Tänään kp 28/27-31, oviksesta ei tietoa.

http://aijaa.com/5Qpxty
Liian usein antaa viivanpaikkoja, jotka monesti näyttää aivan haamuilta. Itse en koskaan ole kyseisiä testejä tehnyt juuri siksi, että niistä oon niin paljon kuraa lukenut. :/ Toivottavasti plussa testiin pärähtää ❤
 
@nelHM mullekin nuo cb plustestit on antanut lähes aina plusviivaa. Surkeita testejä.

Olisin nyt ostanut pc liuskaraskaustestejä mut ne mokomat oli loppunut kaupasta. Sen takia piti tyytyä tohon rfsu n liuskatestiin.

Jos toi on viiva niin ei varmaan taida uskaltaa juoda viiniä tänään kun on miehen merkkipäivä.

Mua pelottaa et käy samanlailla kun ennenkin että viiva ei vahvistu ja menkat alkaa.
 
Moikka! Mä tulin tänne nyt ihmetteleen mun rfsu n raskaustestiä. Tein testin kun pissa haisee pahalle. Nyt on kp 24/29 ja siihen tikkuun tuli jotain. Onks tää viivanpaikka vai viiva? Uskaltaako tänään juoda viiniä?

Viivan alkuhan se siellä ❤ Itse jättäisin viinit juomatta ;) vaikka oikeestihan oot hyvissä ajoin testaamassa, että jos menkkojen alkuun asti oisit odotellu, et tietäisi viivasta mitään :D
 
@Minni-83 jättäisin kans enimmät juomatta. Toisin sanoen kyl yhden lasin uskaltaa juoda. Ja jos et halua paljastua nii mä käytin kerran sellasta kikkaa että ostin halvan viinin ja alkoholittoman ja laitoin ne toistensa pulloihin(en sillo ollu raskaana mut en ollu varma nii en riskeerannu):ROFLMAO: vetelin siis mukamas pullon viiniä :whistle:
 
Uutena mukaan... kp 30/28 -? Ja rfsu näyttää 1 viivaa vaan tai viivan paikkaa. Oireita on ja tunne vahva mutta testitikut näyttäneet 3 päivää vaan negaa. Ei edes haamua! Eikä tunnu ja näytä siltä että alkaisi menkat. 2 kiertoa ollu tasan 28 päivää kierto (sitä ennen ehkäisy ja epäsäännöllisempää). Temppuileeko se nyt vaan ja venyy? Haluaisin varmuuden pian. 3:tta kertaa asialla, Iltatähteä yritys. Pitäisi järjellä ajatellen odottaa vielä viikko eikä tuhlata tikkuja.
 
Koska hätähousut tykkää tihrustaa, niin tässä Dpo9 tehty testi (laskin aikaisemmin dpot ihan totaalisen väärin ja luulin tämän olevan dpo12 tehty ja luovutin, eilen illalla tajusin, että ovulaatio oli päiviä myöhemmin, mitä kalenteri sanoi ja tänään siis dpo 11). Näkyykö teille? Negatiivissa näkyy omaan silmään, omalla puhelimen näytöllä sekä sitten ihan normikuvassa myös. Toinen asia sitten, oliko se se kuuluisa viivanpaikka vai ihan sitä itseään. Takana kkm, km ja kem.. Pelottaa testata tänään tai huomenna viimeistään.
http://aijaa.com/tdpgyA
 
Uutena mukaan... kp 30/28 -? Ja rfsu näyttää 1 viivaa vaan tai viivan paikkaa. Oireita on ja tunne vahva mutta testitikut näyttäneet 3 päivää vaan negaa. Ei edes haamua! Eikä tunnu ja näytä siltä että alkaisi menkat. 2 kiertoa ollu tasan 28 päivää kierto (sitä ennen ehkäisy ja epäsäännöllisempää). Temppuileeko se nyt vaan ja venyy? Haluaisin varmuuden pian. 3:tta kertaa asialla, Iltatähteä yritys. Pitäisi järjellä ajatellen odottaa vielä viikko eikä tuhlata tikkuja.
Voihan olla että ovis ollut hieman tavallista myöhempään tässä kierrossa jolloin menkat ei siten välttämättä olisi oikeasti myöhässä vielä. Erittäin herkällä (herkkyys 10mIU) tosin varmaan näkyisi jo selvää viivaa.:)
 
Koska hätähousut tykkää tihrustaa, niin tässä Dpo9 tehty testi (laskin aikaisemmin dpot ihan totaalisen väärin ja luulin tämän olevan dpo12 tehty ja luovutin, eilen illalla tajusin, että ovulaatio oli päiviä myöhemmin, mitä kalenteri sanoi ja tänään siis dpo 11). Näkyykö teille? Negatiivissa näkyy omaan silmään, omalla puhelimen näytöllä sekä sitten ihan normikuvassa myös. Toinen asia sitten, oliko se se kuuluisa viivanpaikka vai ihan sitä itseään. Takana kkm, km ja kem.. Pelottaa testata tänään tai huomenna viimeistään.
http://aijaa.com/tdpgyA
Negatiivissa en näe mitään, ylemmässä saattaa pientä haamua olla, mutten ole varma erotanko väriä :) pidän peukkuja, että vahvistuisi! Onko tuo siis toissapäiväinen? Tänään varmaan näkyisi jo vahvempaa jos on näkyäkseen ❤
 
Mulla dpo15, eipä mitään. Menkat alkaa varmasti tänään.
http://aijaa.com/9LJ4k3

Mut osallistun cb viivanpaikka/kuivuneet viivat osioon. Tossa mun toissapäivänen. Oli nega testiajalla, kuivu tommoseks tuntien päästä. Surkee testi.
http://aijaa.com/SwghEq
Ihan tosi järkkyä miten surkea toi testi on. :/ Tollanen kuivunut viiva olis lähes millä tahansa muulla testillä melkeen varmasti sitä itseään, mutta tolla testillä on ihan mahdotonta sanoa millon kyse on oikeesti raskaudesta ja millon viivanpaikasta :(
 
Ihan tosi järkkyä miten surkea toi testi on. :/ Tollanen kuivunut viiva olis lähes millä tahansa muulla testillä melkeen varmasti sitä itseään, mutta tolla testillä on ihan mahdotonta sanoa millon kyse on oikeesti raskaudesta ja millon viivanpaikasta :(
Ja mä mun omassa kokeilussa huomasin, että mitä tujumpi pissa, sen selkeempi viivanpaikka.:rolleyes: Ihan naurettava testi tosiaan.
 
Mul on kp 24/29 ja tuli toi haalea viiva rfsu n liuskatestiin. Näytin sen testin kuvan miehelle. Mies ei usko että se siitä vahvistuisi. Yritä sit itse olla luottavaisin mielin että viiva vahvistuisi. Miehen mielestä voin juoda kunnolla. Varmaan luulee että noita viivoja tulee vaikka ei olisi raskaana. Mulla on niin monta kertaa tullut haaleita viivoja. Sen takia varmaan mies ei usko niihin.
 
Apteekin ultra ja haamu testiajalla mitä laimeimmasta näytteestä äsken! Kp 30/28. En ole silti rauhassa ennenku viiva vahvistuu.
Kumma kun ensin testi heti kastuessa näytti selvää plussaa ja sitte 3min päästä se haalea haamu vaan. Aamulla uudestaan varmaan konsentroituneemmasta.
 
Täällä taas! Hiljaiseloa ollut, koska töissä niin kiire ja vauvahaaveet sen kautta jääneet vähän taustalle. Mutta itse asiaan: mun kierto on 28pvää. Ja nyt menossa YK 5 pillereiden lopettamisen jälkeen. geleet olleet käytössä nyt 1,5k. Aina on ovis ollut kp 17 (tikutettu) nyt tikuttelin taas ja ovis oli kp12. Miten oviksen ajankohta voi noin pahasti muuttua? Tää tarkoittaa sitä, että mun kierto jää vaan 23päiväiseksi kaiketi. Voiko geleet vaikuttaa ja lyhentää kiertoa?
 
Apteekin ultra ja haamu testiajalla mitä laimeimmasta näytteestä äsken! Kp 30/28. En ole silti rauhassa ennenku viiva vahvistuu.
Kumma kun ensin testi heti kastuessa näytti selvää plussaa ja sitte 3min päästä se haalea haamu vaan. Aamulla uudestaan varmaan konsentroituneemmasta.
Oo varovainen tuon testin kanssa. Antaa pahaa viivanpaikkaa myös tommosella kaavalla mitä kuvailit, mutta ilman kuvaa en tyrmää myöskään tulosta. Mutta tosiaan, tuo testi on aika rankka, itse senkin kanssa ehdin innostua kunnes aloin epäillä kun muut herkät ei antaneet samaa tulosta samana aamuna vahvemmasta ja tosiaan viivanpaikka sitten olikin, muillakin löytyi vastaavia kokemuksia. Jos olis reilummin väriö sillain että on haalea mutta ei tarvii tiirailla ja käännellä, sit voi musta sanoa ton testin kanssa, että asioita tapahtuu.:)
 
Himotestaaja testasi heti aamusta, unettoman yön jälkeen. Miten sitä öisin alkaakin pelkäämään ihan todenteolla.. Aamulla vähän pirteämpi mieli. Alempi testattu siis tänään ja ylempi eilen. Pelko iski yöllä, jos ei hcg nousekaan riittävästi ja jää kemialliseksi.. Tai ylipäätään menee kesken. No siihen en voi vaikuttaa niinkuin en niihin aikaisempiinkaan.. Eilen hain ihan varuiks foolihappotäydennystä ja muita raskaus vitamiineja, ettei vain pääse loppumaan.... Tiistaille on pitkä aika päästä verikokeisiin. :rolleyes:

http://aijaa.com/fXceRT :love:
 
Viimeksi muokattu:
Epäuskoisena täällä olen edelleen koko raskauden suhteen, mutta täytynee se vaan uskoa, kuva eiliseltä illalta. Oletettavasti 5+0 :) ❤ Kai sitä mieli jossain vaiheessa asian käsittää :) olipa hassua testata siten, että viiva piirty tollaseksi ihan muutamassa sekunnissa... oon tottunu siihen haamuviivojen tihrustamiseen :D

Pamsku, hyvältä näyttää viiva ❤


Ihanaa uutta vuotta ❤
 

Attachments

Kiitos kaikille. Vielä iltapäivälirusta piti tehdä vertailun vuoksi ja meinasi kyllä jalat lähteä alta, kun kurkkasin viivan. Tosi hienosti vahvistunut eilisestä (se yllä). Antaa uskoa siihen, että kemialliseksi ei jää ja mahdollisesti tässä olisi valmiudet siihen vauvaankin. Ihan hirmuisesti kummittelee kkm mielessä :oops:
http://aijaa.com/Xxgaiy
 

Yhteistyössä