Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tutut merkit piti taas paikkansa eli ovulaatiohan se sieltä on tulossa.

Mutta nyt kyllä ihmetyttää kun mennään vasta kp 11. Jos tuhrusta laskee niin sitten ehkä just kp13. Mulla siis ovulaatio on aina kp14. Näinköhän ne vaihdevuodet tekis tuloaan jos kierto on lyhentämään päin....(n)
 

Attachments

Mul on nyt kp 29/29 ei ole alkanut edes tiputtelu vuoto. Välillä tulee paljon valkovuotoo. Edellisen kierron kp27 ja kp28 tiputteli ja kp29 alko menkat ja sitä edellisen kierron kp28 tiputteli ja kp29 alko menkat ja taas sitä edellisenä kp27 tiputteli ja kp28 alko menkat. Testejä oon tehnyt ja saan vaan viivanpaikkoja. Mä olin jotenkin jo varma että oon raskautunut tästä kierrosta. Menkkakipuja on ollut ja alaselkäkipua ja huonoo olookin ollut eilen illalla ja tänä aamuna. Järkky turvotus mahassa ja rinnoissa. Alkaakohan mulla myöhässä menkat vai voiko mulla olla vielä mahkut saada plussa? Onko kellään teistä tullut myöhään plussa? Mulla on vieläkin sellainen olo että olisin raskautunut tästä kierrosta. Testit vaan on erimieltä :)
 
Nyt on kp 31/29 ei ole vielä punainen vuoto alkanut. Eilen ja tänään on tullut tippa vaaleanruskeaa vuotoa. Mut punainen vuoto ei ole alkanut. Kai se pian alkaa. Rfsun testiin taas viivanpaikkaa tulee. Kai toi sit viivanpaikka on. Onko kellään ensimmäisessä raskaudessa tullut plussa päivä ennen menkkojen alkua ja toisessa raskaudessa tullut myöhään plussa? Ja voiko raskaudessa tulla pientä tuhruvuotoa, jos on tullut onko raskaus mennyt hyvin loppuun saakka? Tässä vielä kuva siitä viivanpaikasta. Livenä näkyy selvemmin.
Mulla on huono kamera.

 
Ei ole punainen vuoto alkanut eikä tullut mitään vuotoo nyt päivän aikana. Tein pc n olin siinäkin näkeväni jotain. Sain varmaan viivanpaikan. Mulla varmaan joka testiin tulee viivanpaikkoja. Tein meinaan diginkin ja se sano ei raskaana. Eli en ole raskaana. Jos punainen vuoto ei tässä lähiaikoina ala niin pitää tehdä sit lisää testejä.

https://aijaa.com/xpFk0D
 
Täällä piinaillaan kun testit näyttänyt 27/28 aamupissasta negaa & 29/28 iltapissasta negaa. Nyt kp 30/28 ei kuukautisia kuulu, etovaa oloa ja kuumia aaltoja. Milloinhan sitä uudestaan edes uskaltaisi testata ettei vaa pety lisää. :unsure: Onko jollain näyttänyt myöhemmin vasta plussaa.
Tätä kolmatta ennen 2 lasta ja testit teinkin vasta kuukautisten olleen jo viikon myöhässä.. Mutta nyt vahva tunne että plussannut ja testit näyttää muuta..
 
Täällä piinaillaan kun testit näyttänyt 27/28 aamupissasta negaa & 29/28 iltapissasta negaa. Nyt kp 30/28 ei kuukautisia kuulu, etovaa oloa ja kuumia aaltoja. Milloinhan sitä uudestaan edes uskaltaisi testata ettei vaa pety lisää. :unsure: Onko jollain näyttänyt myöhemmin vasta plussaa.
Tätä kolmatta ennen 2 lasta ja testit teinkin vasta kuukautisten olleen jo viikon myöhässä.. Mutta nyt vahva tunne että plussannut ja testit näyttää muuta..
Lupaavilta kuulostaa sun oireet. Kyllä varmasti on mahdollista että osalla näkyy vasta myöhempään testissä eli jatkaisin testailua kunnes /jos menkat alkaa.
 
Ei ole punainen vuoto alkanut eikä tullut mitään vuotoo nyt päivän aikana. Tein pc n olin siinäkin näkeväni jotain. Sain varmaan viivanpaikan. Mulla varmaan joka testiin tulee viivanpaikkoja. Tein meinaan diginkin ja se sano ei raskaana. Eli en ole raskaana. Jos punainen vuoto ei tässä lähiaikoina ala niin pitää tehdä sit lisää testejä.

https://aijaa.com/xpFk0D
Onpas turhauttava tilanne sulla. Noi viivanpaikat saa aina innostumaan ja valitettavasti usein turhaan.. mut toivotaan että sulla vielä ne muuttuis kunnon viivoiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Onpas turhauttava tilanne sulla. Noi viivanpaikat saa aina innostumaan ja valitettavasti usein turhaan.. mut toivotaan että sulla vielä ne muuttuis kunnon viivoiksi.
Mulla ei ole vieläkään alkanut punainen vuoto. Nyt on kp 32/29 kyl ne menkat sieltä varmaan vielä tulee tai sit ei. Mitä jos mulla olikin kp 27 ovulaatio ja nyt kiinnittymisvuotoo kun vuoto on niin vähäistä pikku tuhrua paperille?
 
Ootko tehnyt jo aamutestin? Täällä jännäilen kun itellä vasta dpo4.... :ROFLMAO:
Eipä tarvinnut tehä yöllä alkoi kuukautiset :unsure: Ei muuta kun uutta kiertoa kohti, olisihan se ollut outoa että ekasta tärppää. Tuntuu noide kahden ensimmäisen jälkeen kierto olevan tosi sekaisin, kumpikin tullut ehkäisyn läpi niin tuntuu kyllä ihan erilaiselta odotella nyt :D
 
Täällä kp28 kmenovuodon alkamisesta.
Vuoto kesti sen 9pv noin, lopussa tosi vähästä monta pv.
Tikutin ovista, ja tasavahvaksi kehitty kp18.

2 ja 3 pv sitten tein rtestit, joissa näkyi jotain erottuvaa.
Kohtu ultrattiin tyhjäksi 1.5 viikkoa sitten, ja siitä melkein viikkoa ennen oli aika tosi haalea rtesti jo.
Nyt ei näy enää yhtään mitään testeissä.. liekkö joku kemiallinen tms?
Lämmöt ja oireet vahvisti kans ovulaation tapahtumista.
Imetyskipu alkoi ehkä 5 pv sitten? Ja edelleen jatkuu.
Koskaan ei ole ollu molemmilla puolilla vastaavaa kipua.

https://aijaa.com/EsP9aE
 
Viimeksi muokattu:
Mul oli menkat ja eilen tuli pikkusen juotua. Tänään kauhee krapula vaikka en juonut paljoo. Ja oksettava olo ja viime menkkoihin saakka oli vähän kun närästäis ja nyt se tunne vaan jatkuu niin tuli tehtyä vielä varmuudeks rfsu n raskaustesti ja siihen tuli haamu viiva. Pissa oli tosi laimeeta mistä tein sen testin. Pitääkö mun vielä testata vahvemmasta pissasta vai mitä mä teen. Tyhmää ja pöljäähän se on testata kun menkatkin oli mut miks siihen tuli nyt haamu viiva vaikka menkat oli?

 

Yhteistyössä