Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onko näin? Tässä on kohta vuosi yritetty ja nyt viimeinkö.... en vielä viitsi iloita.. jos se onkin vain vittuileva viivanpaikka. Tässä vielä kuva aika kuivasta luonnonvalossa.
Kyllähän se haamulta näyttää! :) ootko muuten laittanu testit aina vessapaperin päälle? Niitä ei suositella laitettavaksi sellaiselle alustalle joka imee kosteutta, en kylläkään muista perusteita tälle "suositukselle" , jotenkin se kai liittyy siihen värin leviämiseen tai imeytymiseen taitai.. :)
 
Kyllähän se haamulta näyttää! :) ootko muuten laittanu testit aina vessapaperin päälle? Niitä ei suositella laitettavaksi sellaiselle alustalle joka imee kosteutta, en kylläkään muista perusteita tälle "suositukselle" , jotenkin se kai liittyy siihen värin leviämiseen tai imeytymiseen taitai.. :)
Oon laittanut.. no tiedän tämän jatkossa :p kiitos vinkistä.
 
Moi kaikki ammattilaishimotestaajat! Oon kirjotellu tonne kauan plussaa odottaneisiin ja nyt kaipaankin kiperästi himotestaajien kokemusta: ne ketkä testailee ovistesteillä kierron loppupäätä, minkä moisia kokemuksia? Ensimmäinen inseminaatio takana, yritystä 2,5 vuotta, ei koskaan haamun haamua r-testissä. Nyt dpo 11 ja kuvasta näkyykin muut dpo:t. Seuraavan kerran testaan ovistestillä perjantaina ja viiko loppuna r-testillä. Jännittää,pelottaa..... Olen siis ennenkin testaillut loppukierroissa ovistesteillä, ja viivat ovat pysyneet tasasen haaleina ovulaatiosta kuukautisiin.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: tossu-83
@aavalvar vaikuttaa lupaavalta (y) tässä ketjussa on kuvia mun tämän kierron pc ovistesteistä jotka todella voimakkaita. Kuvat löytyy viimeisiltä parilta sivulta. Olen tasan yhdessä aiemmassa kierrossa testannut ovistesteillä loppukierrossa ja vain haamua tullut. Plussatuulta! :love:
 
@aavalvar vaikuttaa lupaavalta (y) tässä ketjussa on kuvia mun tämän kierron pc ovistesteistä jotka todella voimakkaita. Kuvat löytyy viimeisiltä parilta sivulta. Olen tasan yhdessä aiemmassa kierrossa testannut ovistesteillä loppukierrossa ja vain haamua tullut. Plussatuulta! :love:
Kiitos nopeasta vastauksesta ❤ sulla on upeat viivat jo o-testeissä!!! Minkä merkkisiä käytät? Voi hitsi, täältä kanssa sinne plussapuhuria ❤
 
Täällä dpo 11 ja pc nega. Rfsu elää omaa elämäänsä ja se jääköön mun viimeiseksi rfsu ostokseksi. Aamulla sain siihen jopa 3 viivaa :devil: kunnon susi.

Nyt katse eteenpäin kohti tulevia häitä (alle 4viikkoa) apua!! o_O Ja tulevaa häämatkaa. Sieltä palataan syyskuussa, joten sitten taas takaisin pelipaikoilla ja soittoa julkiselle kun vuosi yritystä on sitten takana.

Plussatuulia teille kaikille :love:
 

Yhteistyössä