Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

https://aijaa.com/N01CzE Pc liuska 1-3min dippaamisesta. Aamulla tehty. Näytti jo että jotain siihen tulee 1 min kohdalla, mutta 5min kohdalla mun mielestä nega. Vähän tummensin kuvaa, kun ajattelin aamulla olevan nega ihan varmasti. Mutta töiden jälkeen katselin tuota kuvaa, niin näin sen myös kuvassa. Näkeekö joku muu jotain? Näkyykö vaivanpaikka näissä nykyään. En ole vuosiin testannut. Dpo:sta ei tietoa. Menkat hukassa. Arvaatte varmaan, jotta olis kiva nähdä se testi nyt, mutta heitin sen toki aamulla roskiin ja on taloyhtiön roskiksessa. Ei viitti mennä dyykkaamaan.
 
https://aijaa.com/N01CzE Pc liuska 1-3min dippaamisesta. Aamulla tehty. Näytti jo että jotain siihen tulee 1 min kohdalla, mutta 5min kohdalla mun mielestä nega. Vähän tummensin kuvaa, kun ajattelin aamulla olevan nega ihan varmasti. Mutta töiden jälkeen katselin tuota kuvaa, niin näin sen myös kuvassa. Näkeekö joku muu jotain? Näkyykö vaivanpaikka näissä nykyään. En ole vuosiin testannut. Dpo:sta ei tietoa. Menkat hukassa. Arvaatte varmaan, jotta olis kiva nähdä se testi nyt, mutta heitin sen toki aamulla roskiin ja on taloyhtiön roskiksessa. Ei viitti mennä dyykkaamaan.
Vahan huono kuva kun testi viela punainen niin ei se viiva valttamatta kunnolla viela nay?
 
Nama alkupaivat on kylla inhottavia jos ei selkeesti mitaan nay vaan pitaa etsimalla etsia. Toivottavasti sinulla plussa ja vahvistuu pian
Mä vähän epäilen jotta tuo on vain viivanpaikkaa. Niin monta haamua aikoinaan testannut PC liuskalla edellisistä. Tällainen pino oli jo silloin olemassa. Useampia vuosia sitten
Toivotaan myös sinulle viivojen vahvistumista! :)
 
Kyllä tuo enemmin haamulta näyttää :)
En tiedä . Testaileeko kukaan muuten miten kohdunnapukka käyttäytyy. Itsellä se on tosi kaukana vielä, joten ihan heti ei varmaan vuotoa ole tulossa ja on sellainen kiinteä pampula. Se mua tässä eniten häiritsee kyllä. Ei niinkään tuo mahdollinen viivanpaikka tai haamu tai mikä ikinä on. Mutta en kyllä muista bonganneeni kunnolla tuntemuksista ovistakaan.
 
Älä vielä lannistu Pumpulipalleroinen :) testaa tuolla puikolla nii kuin eilenkin.

Oliko niin että ovis tapahtuu n. Vuorokauden kuluessa kun saa digiin hymynaaman pysyvän? Eilen oli vielä ihan tyhjä ympyrä ja tänään pysyvä hymynaaman :) katsoin ne testiviivat sisältäniin oli yhtä vahvat ;) sain sit heti miehen hommiin   ;) kannattaisko vielä huomenna touhuilla? :)
 
Älä vielä lannistu Pumpulipalleroinen :) testaa tuolla puikolla nii kuin eilenkin.

Oliko niin että ovis tapahtuu n. Vuorokauden kuluessa kun saa digiin hymynaaman pysyvän? Eilen oli vielä ihan tyhjä ympyrä ja tänään pysyvä hymynaaman :) katsoin ne testiviivat sisältäniin oli yhtä vahvat ;) sain sit heti miehen hommiin   ;) kannattaisko vielä huomenna touhuilla? :)
Ihana tsemppaaja olet ❤

En osaa tarkemmin sanoa tuosta ovistestihommasta mutta eikai siita haittaakaan ole
 

Yhteistyössä