Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä siis yk2 menossa pillereiden jälkeen. Nyt mietin vaan kun edellinen oli ilmeisesti vain kiinnittymisyritys tai km niin miten menee tämä toinen kierto? Kun vuodon perusteella laskettuna menossa kp 10 ja ovis taitaa olla nyt päällä. Eikö ole vähän aikaista ovikselle? :(
 
Täällä siis yk2 menossa pillereiden jälkeen. Nyt mietin vaan kun edellinen oli ilmeisesti vain kiinnittymisyritys tai km niin miten menee tämä toinen kierto? Kun vuodon perusteella laskettuna menossa kp 10 ja ovis taitaa olla nyt päällä. Eikö ole vähän aikaista ovikselle? :(
Periaatteessa ovis voi olla milloin tahansa huolimatta siitä, että se tavanomaisesti olisikin ollut vaikkapa kp14. Tärkeintä olisi että luteaalivaihe olisi sit oviksen tapahduttua tarpeeksi pitkä (min.10vrk).
Mulla esimerkiksi imetyksen loppuminen sai aikaan sen, että ovis oli joka toisessa kierrossa aikaisin ja joka toisessa myöhemmin. Eli kaikkea kp9 ja kp17 väleillä. Riippu kumpi munasarja aikoi ovuloida.:)
Käytätkö ovistikkuja?
Niistä oli mulle valtava apu yrityksen aikana.(y)
 
Periaatteessa ovis voi olla milloin tahansa huolimatta siitä, että se tavanomaisesti olisikin ollut vaikkapa kp14. Tärkeintä olisi että luteaalivaihe olisi sit oviksen tapahduttua tarpeeksi pitkä (min.10vrk).
Mulla esimerkiksi imetyksen loppuminen sai aikaan sen, että ovis oli joka toisessa kierrossa aikaisin ja joka toisessa myöhemmin. Eli kaikkea kp9 ja kp17 väleillä. Riippu kumpi munasarja aikoi ovuloida.:)
Käytätkö ovistikkuja?
Niistä oli mulle valtava apu yrityksen aikana.(y)

No siis mä en ole nähnyt tarvetta tikutukselle kun meillä pupuillaan aina poikkeuksetta pari kertaa päivässä. Ei kyllä menkkojen aikaan mutta muuten. Ainut syy tikutukselle olis sit toi että tietäisi koska testata. Mulla on kyllä todella selkeät ovisoireet ja olen sillä oppinut tunnistamaan. (Limat, kivut, päänsärky..) Nyt viime kiertoon poikkeavaa oli että en osaa lämpöjä oikein tulkita. Latasin clue sovelluksen ja se on kyllä kätevä kun se laskee vähän kaiken mukaan ja sinne saa tosi paljon infoa laitettua. Mutta se on laskenut mun oviksen vasta ensi viikonloppuun. No toivotaan ettei menkat sieltä tule. Kai sitä jo 2viikon päästä voisi ensimmäistä testiä tehdä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Olen tehnyt ovistestejä nyt parissa kierrossa oppiakseni omasta hormonitoiminnastani lisää. Ihmettelen kuitenkin, kun loppukierrosta ovistestiin tuli suht voimakkaat viivat, vaikka en raskaana ollutkaan. Näytti myös vaalenemaan ja himmenevät päivien mukaan (ehkä ajankohta, jolloin testin tein, vaikutti). Viime kierron lopussa ei tullut näin voimakkaita viivoja, sillä osassa niistä viivaa hädintuskin näki. Testit on tehty apteekkarin ovistestillä. Onko tätä LH-hormonin kohoamista muilla loppukierrosta ja onko löytynyt mitään syytä, miksi näin. Dpo 13 alkoi tuhruttelu ja dpo 15 muuttui kp 1:ksi, joten viimeisin on suht lopusta kiertoa. Tossa dpo 13 tienoilla alkoi samat toispuoleiset kivut alamahassa kuin ovulaatiossa. Tässä kierrossa kaikki kivut on ollu vasemmalla, mutta dpo 13 tuntui myös oikealla ja mietin jo, voisiko olla ovulaatiotapahtumassa toiselta puolelta munasarjaa. Meni kuitenkin ohi, joten tuskin oli uusi ovulaatio.
 

Attachments

Tuleeko one steppeihin nähtävää viivanpaikkaa? Vaikee saada kameraan mut livenä näkyy selkeänä.
Ei kyllä tuu jos raskauskeijusta (10) kyse. Pidin noita niin herkkinä ja luotin, kunnes tajusin että ne näyttää ihan valkosta aina, myös plussakierrossa kun muilla jo sai haamua. One step oli vika joka alko antaa hailuraa. Niin ja näen kyllä kuvastasi toisen viivan paikkaa/hailuraa! Kumpa.. :love: Mikä dpo?
 
Heiii.

Osaako joku kertoa, että mikäli olisi kiinnitys yritys vain niin kuinka pian viiva katoaa?

Tänään siis tehty raskaustesti.. Jännittää!! Oletettu ovis oli noin 22.7 :love:
Riippuu varmasti ihmisestä ja testin herkkyydestä, mutta ei minulla ainakaan kemiallisessa raskaudessa noin hienoksi ja lupaavaksi viivaksi kehkeytynyt :love:Tasavahvat viivat jatkuneessa raskaudessa tuli vasta kolme viikkoa oviksesta.
 
Ei kyllä tuu jos raskauskeijusta (10) kyse. Pidin noita niin herkkinä ja luotin, kunnes tajusin että ne näyttää ihan valkosta aina, myös plussakierrossa kun muilla jo sai haamua. One step oli vika joka alko antaa hailuraa. Niin ja näen kyllä kuvastasi toisen viivan paikkaa/hailuraa! Kumpa.. :love: Mikä dpo?
Raskauskeijun 10miu juurikin on tämä. Dpo 7 vasta ja huvikseni uitin kun tuli ovistestien mukana, ajattelin et käytetään pois pyörimästä :LOL: ei oo tuttu testi mulle yhtään.
 
Kiitos @Keppihevonen4 ja @ooti sekä @Pumpulipalleroinen kommenteista :love: läpivalaisin taskulampulla tuon testin ja aivan selkeä viiva. Kovasti ihmettelen et voiko mitään näillä päivillä ja vielä tuolla susitestillä tulla o_O
Tässä illan mittaan varmaan testailen vielä 10-herkkyys testillä ja huomisesta eteenpäin on käytössä first responset (sivujen mukaan herkkyys 6,5miu)
Minulla tuli tosi haalea viiva herkalla testilla,aiemmin laitoinkin tanne vahan valia kuvaa pari paivaa siita oli Jo selkeampi.
Toivottavasti viiva vahvistuu ja paaset odottajiin
 
Kiitos @Keppihevonen4 ja @ooti sekä @Pumpulipalleroinen kommenteista :love: läpivalaisin taskulampulla tuon testin ja aivan selkeä viiva. Kovasti ihmettelen et voiko mitään näillä päivillä ja vielä tuolla susitestillä tulla o_O
Tässä illan mittaan varmaan testailen vielä 10-herkkyys testillä ja huomisesta eteenpäin on käytössä first responset (sivujen mukaan herkkyys 6,5miu)

Sait tikutettua oviksen? Käytitkö niitä pregent tikkuja? :) ootko nyt kokeillut ovis tikkuja et miten käyttäytyy?
 
@Miina- oi jännää! Jospa tälläkertaa ois plussa! Kovasti odotan sun huomisia testailuja nimittäin just aamulla tilasin noita FRER (First Response Early Result) 6,5 miu testejä tulevaa ajatellen!

Mitä ootte mieltä, mulla keskenmenokierto ja menossa kp 44 ja ovistesti pärähti taas vahvalle plussalle.. voisko ovis nyt tapahtua vihdoin? Yritystä keholla kyllä ollu kp 14 lähtien..sais tulla jo ovis tai edes menkat kyl!
 
@ooti joo pc tikkuja käytin ja niillä tuli plussa, kolmas kierto kun käytin myös kaksoishormoni digitaalisia mutta tälläkään kertaa niihin ei plussaa tullut. Lämpökäyrä ja limat vahvistaa oviksen ajankohdan :) o-testit on olleet plussaa oviksesta asti, tälläkin kertaa :LOL: nyt meinasin testata niillä menkkojen oletettuun alkuun asti ja katsoa muuttuuko. Selailin kuvia yk 1-3 luteaaliajoilta ja o-testit haaleita silloin.

Kiitos @Pumpulipalleroinen ja @Keijukuningatar , toivotaan :love:
 
https://aijaa.com/ZG5agM

https://aijaa.com/JIndmD

https://aijaa.com/EB217

Eli yllä eka 3min dippaamisesta, keskellä testiajan jälkeen ja alin on 5min dippaamisesta. Jotain niissä näkyy, mutten tiedä onko se viivanpaikka, kun osaan katsoa mihin sen pitäisi tulla



Mä saan vain tällaisia outoja edelleen. Su ja eilen oli jo jonkinlaista vuotoa. Mutta nyt ei enää mitään. Ihan on kierto sekaisin täällä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä