Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voisko ovuloimaton kierto tehdä vähäisen vuodon? Kun ei tässä ollut kuin kaksi vuotispäiväänsä. Normaali tiputteluvuoto puuttui ja nyt kaksi päivää sellaista ekan paikan kohtuu vuotoa. Nyt tänään ei ole pikkuhousut suojaan tullut mitään. Oikeasti normaalisti menkat kestää sen 5-7 päivää. Plus ne haaleat vuodot sinne alkuun. Parhaimmassa tapauksessa siis puolitoista viikkoa menkka meininkiä. Raskauteen en jotenkin enää jaksa uskoa, mutta ihan hämärä kierto kokonaisuudessaan. Normaali kierto 28-32, nyt oli vissiin kp36 tai 37 kun alkoi tuo parin päivän vuotelu.
 
Voisko ovuloimaton kierto tehdä vähäisen vuodon? Kun ei tässä ollut kuin kaksi vuotispäiväänsä. Normaali tiputteluvuoto puuttui ja nyt kaksi päivää sellaista ekan paikan kohtuu vuotoa. Nyt tänään ei ole pikkuhousut suojaan tullut mitään. Oikeasti normaalisti menkat kestää sen 5-7 päivää. Plus ne haaleat vuodot sinne alkuun. Parhaimmassa tapauksessa siis puolitoista viikkoa menkka meininkiä. Raskauteen en jotenkin enää jaksa uskoa, mutta ihan hämärä kierto kokonaisuudessaan. Normaali kierto 28-32, nyt oli vissiin kp36 tai 37 kun alkoi tuo parin päivän vuotelu.
Sori kirjoitus virheet
 
Hei kaikille! Olen lueskellut tältä (ja monelta muultakin) palstalta lähes kaikki viestit kun olen omaa tilannettani jännäillyt ja arvelin että nyt on aika rekata sisään ja kääntyä kokeneiden puoleen.

Elikkä taustaa. Käytössä minipillerit nyt kolmatta kuukautta ja sitä ennen hormonikierrukka (joka lähti paikoiltaan ja jouduttiin poistamaan). Tilauksessa ei vauva ole ollut, eikä minulla ennestään ole lapsia. Nyt kuitenkin kp 61/33-40 (useimmiten 33-36) testiä oon tehny tasasesti siitä asti kun oli menkkojen oletettu alkamis päivä Flow appin mukaan (26pv sitten). Oviksesta en sen enempää osaa sano kuin että aiemmissa kierroissa sen jälkeen on ollut rintojen arkuutta ennen menkkojen alkua. Nyt ei mitään.

Eilen sitten pc testi näytti päivällä tältä
https://aijaa.com/FkzJu3

Ja kun tuossa oli painaumaa ja oli tosi vaalea viiva en luottanut siihen. Pidättelin kolme tuntia ja sain tälläisen.
https://aijaa.com/FkzJu3

Molemmissa oli kyllä punaista livenä, jos nyt ei kuviin asti välitykään. Tein apteekin ultran ja rfsu herkän puikon samasta pissasta kuin jälkimmäisen pc:n ja ne taas oli puhtaasti negoja.
Testasin tänään aamulla pc:n yön muhineesta pissasta eikä siinäkään mitään.

Sattuiko vaan huonoa erää olemaan nuo kaksi vai mitä tästä tilanteesta sanoo arvon raati? Toki testailut jatkuvat kunnet punaista näkyy, tikussa tai paperissa.

Huh mikä vuodatus, ja vielä omaan napaan tuijottelu, anteeksi ja kiitos jo valmiiksi tulkinnoista!
 
Jaiks! No sitähän mäkin siitä aattelin mut tosiaan tänään aamusta nega ja eilen muun merkkiset negaa että jännäks menee. Tai ehkä _todella_ hyvällä mielikuvituksella ja viivalaseilla tosta aamun testistä jotain vois nähdä nyt ku se on kuivunu mut realistisesti ajateltuna ei kuitenkaan kun testiajalla ei näkyny.
 
Jaiks! No sitähän mäkin siitä aattelin mut tosiaan tänään aamusta nega ja eilen muun merkkiset negaa että jännäks menee. Tai ehkä _todella_ hyvällä mielikuvituksella ja viivalaseilla tosta aamun testistä jotain vois nähdä nyt ku se on kuivunu mut realistisesti ajateltuna ei kuitenkaan kun testiajalla ei näkyny.
Mulla oli tuommoisia viime kierrossa joka oli sitten keskenmeno tai kiinnittymisyritys. Sieltä alkoikin sitten viikko noiden vastaavien jälkeen todella kivuliaat ja runsaat kuukautiset.
 
Mulla oli tuommoisia viime kierrossa joka oli sitten keskenmeno tai kiinnittymisyritys. Sieltä alkoikin sitten viikko noiden vastaavien jälkeen todella kivuliaat ja runsaat kuukautiset.
Katotaan mihin tilanne kehittyy. En tiedä olisko sekään meille huono tilanne jos ei ookkaan mitään tuolla tai jos menee kesken kun tosiaan yritystä ei ole ollut, ei edes asuta yhdessä ja ylipäätään koko vauva homma on vähän auki kun mies ei tiedä tahtooko lisää vai ei. Hänellä edellisestä liitosta lapsi. Minulle olisi vauva tervetullut jos pillereistä huolimatta olisi tullakseen mutta toki se suunniteltu raskaus olisi tässä tilanteessa parempi, ettei mies vaikka livistä säikähdyksestä :LOL:
 
@Kitkit mä neuvoisin olemaan yhteydessä neuvolaan ja pyytämään verikoetta kun kerran pillereitä käytät. Selkeät haamut näkyy tännekin asti. Rfsu ja apteekin ultra on monien kokemuksella ollut niin onnettomia että pc on usein se joka ensin viivat näyttää :)
 
@Kitkit mä neuvoisin olemaan yhteydessä neuvolaan ja pyytämään verikoetta kun kerran pillereitä käytät. Selkeät haamut näkyy tännekin asti. Rfsu ja apteekin ultra on monien kokemuksella ollut niin onnettomia että pc on usein se joka ensin viivat näyttää :)
Kiitos, pakko kai se on. Jos tän päivän vielä keräilee rohkeutta ja ehkä vielä testailee ni ehkä huomenna uskaltaa soittaa :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-
Mä palailen tänne kans :) "helppo" spontaani km tuli heinäkuun puolivälissä 6+2, sitä ennen heinäkuun alussa täällä testikuvia laitoin alysointiin. Nyt taas piinailut menossa ja eilen jo ekan pc:n liuskan uitin kp22/dpo4-6 :whistle: nega tietenki, mutta poltteli se liuska kaapissa kovasti :D Nyt koitan malttaa ens viikon puolelle odotella ennen uusia uittoja!

@Miina- vähän sielä viivan hahmoa näkyy! Myös @Kitkit'n liuskoissa näkyy jotain, eli ainakaan ihan blankoja eivät oo!
 
Ihan offtopiccina huutelen väliin taustalta. Meillä kaks lasta ja kolmannen kuume nostaa päätään ja tullu tätä palstaa vähä taas seurailtua taustalla.. Kaivelin kuvia vanhoista ovistesteistä, ihan vaa et millasia viivoja sillon sain. Niin, kun täällä ollu puhe et pitääkö ovistestien viivat olla yhtä vahvat, niin mun tämän kyseisen kuvan kierron kp18 ovis nukkuu tos vieressä ja ei, en oo ikinä saanu tämän vahvempaa ovisplussaa kiinni vaikka testejä oon parhaillaa 2h välein uitellu. Ja kaks lasta on tullu näillä ovulaatioilla ja vielä helposti. Että näin :LOL:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: iK
Moi!

En tiedä osaako joku auttaa, mutta kysyn kuitenkin. Tein tänään oletetusta oviksesta 14 päivää haamun kahteen eri puikkotestiin. En ollut pidätellyt kunnolla joten voihan se olla sitäkin. Imetän edelleen 7kk ikäistä vauvaa ja kierto sekaisin vielä mutta olen aika varma että ovis oli pari viikkoo sitten kivuista päätellen. Tää olis viides raskaus ja siksi mietityttää että näillä päivillä tulee niin haaleat viivat (n) Aiemmista saanut selkeen plussan jo neljä päivää ennen menkkojen alkamista. Huomenna varmistustesti aamusta. Oireita alkanut eilisestä lähtien tulemaan ja tänään ollut jo tosi selkeitä. Pelkään vaan että olis kemiallinen vaikka eihän tää raskaus ollut edes toiveissa. Tässä kuva:

https://aijaa.com/XbKA46
 
Mä en ymmärrä nyt omaa kiertoa ollenkaan. Olin kp10 aivan varma ovulaatiosta. Limaa hulahteli ihan tosissaan ja lämmöt meni ensin alas ja sit limojen jälkeen nousi reippaasti. Mut mitä ihmettä nyt tapahtuu. Kp14 menossa nyt. Eilen lämmöt laskivat ja tänään alkoi ihan yhtä runsas lima ja krampit kun kp10. Jännä nähdä onko huomenna taas nousseet. Kai se on kiltisti lisättävä päiviä testikampaan. Koska jos se edellinen olikin joku valeovis. :alien::alien::alien::eek:o_O
 
Mä en ymmärrä nyt omaa kiertoa ollenkaan. Olin kp10 aivan varma ovulaatiosta. Limaa hulahteli ihan tosissaan ja lämmöt meni ensin alas ja sit limojen jälkeen nousi reippaasti. Mut mitä ihmettä nyt tapahtuu. Kp14 menossa nyt. Eilen lämmöt laskivat ja tänään alkoi ihan yhtä runsas lima ja krampit kun kp10. Jännä nähdä onko huomenna taas nousseet. Kai se on kiltisti lisättävä päiviä testikampaan. Koska jos se edellinen olikin joku valeovis. :alien::alien::alien::eek:o_O
Sillä pienen pienellä tiedolla mitä näistä keskusteluista on päähän jääny ni vaikuttais hyvin mahdolliselta että ensin ollu oviksen yritystä mut jostain syystä ei ookkaan lähteny kunnolla käyntiin ja sit tää jälkimmäinen on uus yritys. Vaikka onhan sekin mahdollista että ovuloi useamman kerran kierron aikana. Eikös tässä joku aika takaperin ollut joku uutinen jossa joku nainen sai kolmoset ja selvis että yks niistä lapsista on hedelmöittynyt myöhemmin (pari viikkoa jos en ihan väärin muista).

Edit. Tässä oli se uutinen ja väärin muistin viikot https://www.voice.fi/ilmiot/a-143181
 
Viimeksi muokattu:
Sillä pienen pienellä tiedolla mitä näistä keskusteluista on päähän jääny ni vaikuttais hyvin mahdolliselta että ensin ollu oviksen yritystä mut jostain syystä ei ookkaan lähteny kunnolla käyntiin ja sit tää jälkimmäinen on uus yritys. Vaikka onhan sekin mahdollista että ovuloi useamman kerran kierron aikana. Eikös tässä joku aika takaperin ollut joku uutinen jossa joku nainen sai kolmoset ja selvis että yks niistä lapsista on hedelmöittynyt myöhemmin (pari viikkoa jos en ihan väärin muista).

Edit. Tässä oli se uutinen ja väärin muistin viikot https://www.voice.fi/ilmiot/a-143181

No hui! :D Joo mä veikkaan tota ekaa. Jännä kun on ihan identtiset oireet ja kaikki. Toivon vaan että huomenna aamulla olisikin lämmöt reippaasti ylhäällä. Täytyy vaan malttaa noiden testien kanssa vähän pidempään. :) Mutta tuota tupla ovista mietin. Oon ymmärtänyt että ne pitäisi tulla 24h säteellä toisistaan.
 
No hui! :D Joo mä veikkaan tota ekaa. Jännä kun on ihan identtiset oireet ja kaikki. Toivon vaan että huomenna aamulla olisikin lämmöt reippaasti ylhäällä. Täytyy vaan malttaa noiden testien kanssa vähän pidempään. :) Mutta tuota tupla ovista mietin. Oon ymmärtänyt että ne pitäisi tulla 24h säteellä toisistaan.
Ite en tosiaan oo niin kauheesti perehtynyt eikä pikasella googlauksellakaan löytyny muuta kuin juuri tuo että ovikset ovat lähekkäin jos tulee tuplana. Vaikka kyllähän tuo eka vaihtoehto on todennäkösempi. Vaan mistäpä sitä koskaan tietää kropan ilmeellisyyksistä kun tuntuu että aina löytyy jotain tarinoita lähes mahdottomasta. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Scott3

Yhteistyössä