Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Olen seuraillut tätä ketjua jo jonkun aikaa. Nyt tarvitsisin itse tulkinta-apua testiin. Syön e-pillereitä, mutta tämän hetkinen kierto on ollut kummallinen jo sen puolivälistä asti. Laskeskelin, että ovulaatiopäivät olisivat olleet 30 ja 31.7., vaikkei tietystikään pillereillä ovulaatiota pitäisi tulla. Kierron puolivälistä on kuitenkin ollut alavatsakipua ja muutamat veriviirut. Alavatsakipuilut ovat jatkuneet tähän päivään asti ja kipua on ollut myös alaselässä. Viikko ennen kuukautisia alkoi ensin vähän runsaampi verinen vuoto, jota tuli vielä perjantainakin, kuitenkin aina vain vähän pyyhkiessä. Vuotoa on tullut melkein joka päivä, aina vähän. Tämän viikon olen myös ollut todella väsynyt. Testejä olen tehnyt muutaman, vaikkei niitä välttämättä kannata tehdä ennen kuukautisten poisjääntiä. Tein eilen illalla negatiivisen testin, mutta tänä aamuna kp29/29 sain testiajan kuluessa silmin havaittavan viivan, josta en nyt oikein osaa sanoa, onko viivanpaikka vai haamu? Kuvaan en sitä ehkä niin hyvin saanut

https://aijaa.com/gLQ1jq
 
No sieltähän ne menkat alkoi ajallaan. Jännä kuitenkin, miten vahvan viivanpaikan sain tolla rfsu:lla, en ole nimittäin ennen tuollaista saanut. Taitaa olla pillerimerkin vaihto taas paikallaan...
Tuo RFSU antaa noita usein. Niitä ei olekkun haukuttu täällä. Itsekkin olen jokaiseen kyseisen merkin testiin saanut tuollaisia.


Mun eilinen oli siis uudenlainen nega vaan. Hämmentävästä kuviosta huolimatta tänään PC antoi puhtaan negan. Mutta mitä muuta voi odottaa kun kp18 ja dpo8? Mutta kun ei tällä malttamattomuudelleen mitään mahda. Jatkan flunssan parantelua jos nyt malttaisi edes pari päivää odottaa. :sneaky::p
 
Tuo RFSU antaa noita usein. Niitä ei olekkun haukuttu täällä. Itsekkin olen jokaiseen kyseisen merkin testiin saanut tuollaisia.

Mun eilinen oli siis uudenlainen nega vaan. Hämmentävästä kuviosta huolimatta tänään PC antoi puhtaan negan. Mutta mitä muuta voi odottaa kun kp18 ja dpo8? Mutta kun ei tällä malttamattomuudelleen mitään mahda. Jatkan flunssan parantelua jos nyt malttaisi edes pari päivää odottaa. :sneaky::p

Juu, niin antaa. En oo ennen vaan saanut noin vahvaa, kun sen näki ilman mitään sen suurempia kääntelyjä ja vääntelyjä
 
Moikka, uusi täällä , joskus selaillut kun on ollut tässä viime aikoina samanhenkistä testailua :) On nyt sekaisin mennyt kierrot , yleensä olleet täsmälliset. Kovat kivut on ollut toisinaan. Nyt korostuneet kyllä. Mitkään hormonit eivät ole oikein sopineet. Kierukkaa en huoli. Jotain tässä olisi keksittävä. Mahdollisuus on olla raskaana, keskeytetty ollut menetelmänä...tiedetään tässä iässä riskit..
-En niin ikään pode vauvakuumetta, pistää se silti uusiksi miettimään" entä jos" ja tulee ajateltua asioita , hiukan kuitenkin varautuen asiaan. Minulla on 16 vuotias nuori & ikää 38.. Tilanne mikä nyt eniten huolestuttaa,
Heinäkuussa alkoi 3.pvä menkat ja loppui 9.pvä. tästä n.10 päivää , tiputteli vaaleanpunaista hyvin vähän pari-kolme päivää. (Keäkuussa jo oireilin , testailin. epäilin. Ei testeissä selkeää viivaa. Joitain hailuja. Ehkä ressaankin..)
Menkat ne alkoivat taas 28.7..niukat ja kesti taas 7 pvää.
Samantien oireet hiipi takaisin. Hetken oli helpompi olla. Ainakin rintojen osalta. Rinnat kun ovat äärettömän kipeät. Liivit auttaa. Niin arat ovat.
Repii oikealta alavatsaa, kipristää lujaa välillä. Pissalla asun..alamaha se on turvonnutkin. Väsyttää. Kiukuttaa.Närästää. Kaikki täsmää! Kuitenkin jättänyt käymättä lääkärissä kun on menkat tulleet. En käsitä. Kohta mentävä kyllä kun sekoilee menkat jo noin ja kroppakin näin. Tänäänkin testasin. Olen näkevinäni toisessa varsinkin jotain. Toisen testin olomuoto taas vaihtui. Viiva oli nurinpäin, vaakatasossa ja todella vaaleanpunainen. Se kuitenkin hävisi.Testiajan säilyi loppuun. Piru kun en ottanut kuvaa silloin..oli kuin punainen risti. :D Tästä toisesta jäi testiajan jälkeenkin näkyviin jotain..omasta mielestäni : D Kaikki arvannee millä testailen..sillä mikä lisää jännitystä ja epäluuloja. RFSU.TOTTAKAI..hohhoh. Ihminen on mikä on :)
Kiitos ,jos joku jaksoi lukea ja jos jollain olisi ajatusta mitä tämä lienee, tai kokemusta itsellä vastaavasta, olisi kiva kuulla!! Yritän sen huonon kuvan osata laittaa tähän..olen surkea näiden kanssa. :) Mukavaa loppukesää ja onnea kaikille onnistuneille ja tsemppiä yritykseen.
 

Attachments

Himotestaajan ovistesti tänään karvaa vaille positiivinen kp 53.. dpo 8 kipujen ja edellisten positiivisten testien sekä lämpöjen mukaan mutta raskauden mahdollisuutta ei ole. Yritän nyt epätoivoisesti selvittää miten ovistestit käyttäytyy mulla kierron eri vaiheissa. Menkkoja odotan sunnuntaille edellisten kiertojen perusteella. Hulluksihan tässä tulee kun haluis päästä jo yrittää, km kohta 8vk sitten :cry::(
 
Hei millaisia kokemuksia teillä on Sofin liuskatesteistä? Tein ihan huvikseni yhden nyt illalla, tavallista pidemmiksi venyneiden menkkojen jälkeen. On siis kp 8. Ja nyt sitten näenkin haalean viivan. Onkohan näillä testeillä tapana näyttää vähän miten sattuun? (n)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: stindepinde
Hei millaisia kokemuksia teillä on Sofin liuskatesteistä? Tein ihan huvikseni yhden nyt illalla, tavallista pidemmiksi venyneiden menkkojen jälkeen. On siis kp 8. Ja nyt sitten näenkin haalean viivan. Onkohan näillä testeillä tapana näyttää vähän miten sattuun? (n)
No ei tuo kovin haalea ole vaan.ihan selvä plussa. Olet raskaana!! Oisko ollu alkuraskauden vuotoa, josta toiset kärsii?
 
@sucrine no oho!! :eek: Jos tuo on väärä hälytys ni peittoaa kaikki rfsun haamut heittämällä, eihän se voi olla nega. Koska oot viimeks testannu? Kokeileppa jollain muulla testillä :)

Täällä jäi vuoto yhteen päivään ja pelkkää vähäistä tuhrua sen jälkeen, toiveita herätti mutta testien mukaan turhaan :cautious:
 
Hei millaisia kokemuksia teillä on Sofin liuskatesteistä? Tein ihan huvikseni yhden nyt illalla, tavallista pidemmiksi venyneiden menkkojen jälkeen. On siis kp 8. Ja nyt sitten näenkin haalean viivan. Onkohan näillä testeillä tapana näyttää vähän miten sattuun? (n)

Onko sulla muita oireita ollu? Onko vuoto ollut normaalia kk vuotoa kipuineen? Kyllähän tuo on aivan selvä viiva :)
 
  • Tykkää
Reactions: sucrine
Oli viikkonäytöllinen digikin valmiina kaapissa ja huh, raskaana tässä näytetään olevan. :LOL: :cry: :love:

@nelHM @ooti @Miina- @Tiutau13 Menkat oli tosiaan tavallista pidemmät ja osin aika niukat mutta toisaalta parina päivänä hyvinkin normaalit ja jopa runsaat. Vatsan kipuiluakin oli aika tavalliseen tapaan.

Nyt pari päivää on ollut ovismaisia tuntemuksia oikealla puolella. Muuten ei mitään oireita joista olisi voinut tajuta. Viimeksi olin testannut puikolla yli viikko sitten samana päivänä kuin menkat alkoivat. Silloin oli dpo 8 tai 9.
 

Attachments

Oli viikkonäytöllinen digikin valmiina kaapissa ja huh, raskaana tässä näytetään olevan. :LOL: :cry: :love:

@nelHM @ooti @Miina- @Tiutau13 Menkat oli tosiaan tavallista pidemmät ja osin aika niukat mutta toisaalta parina päivänä hyvinkin normaalit ja jopa runsaat. Vatsan kipuiluakin oli aika tavalliseen tapaan.

Nyt pari päivää on ollut ovismaisia tuntemuksia oikealla puolella. Muuten ei mitään oireita joista olisi voinut tajuta. Viimeksi olin testannut puikolla yli viikko sitten samana päivänä kuin menkat alkoivat. Silloin oli dpo 8 tai 9.

Onnea :love:
Näyttikö se testi silloin dpo 8-9 mitään?
On tää vaan aika huimaa!! Mut hienoa et lopputulos sulla raskaus :love:
 
Hei himotestaajat, kaipaisin teidän apua! Ensimmäinen kierto missä käytän ovulaatiotestejä. Kierron pituudesta ei tietoa, tänään kp16.

Olen käyttänyt pc:n liuskoja oviksen testailuun. Tällä viikolla useampana päivänä olen saanut sellaiset viivat (maanantai & tiistai), että ei olla edes yhdessä miehen kanssa osattu sanoa kumpiko olisi vahvempi viiva.

Pari päivää olin testaamatta olosuhteiden pakosta ja tänään nyt tein taas testin ja tältä näyttää. Mitäköhän tässä pitäisi ajatella.. (n) Onko tuo siis periaatteessa jo plussa? Vai ei? Tuollaisia olen saanut tosiaan pitkin viikkoa.. Sekin siis hämmentää.

https://aijaa.com/CI7NOQ
 
  • Tykkää
Reactions: babygreen
Mul on nyt kp 26/27-33 taas testailen täällä. Pöhkö ostin rfsu n raskaustestin ja taas tuli haalea viiva. Tiedän pitäis mieluummin testata pc liuska testeillä mut tarttu ärrältä rfsu n testi. Näkeekö kukaan muu tuossa kuvassa mitään vai onko mulla vaan liian vahvat viivalasit päässä. :) se on varmaan taas vaan joku viivanpaikka, joka herättelee taas toiveita. :(

https://aijaa.com/maIUZV
 
Hellou naiset! Pitkästä aikaa tänne tuli taas eksyttyä kun tikut polttelee kaapissa taaso_O

Tilannehan on se, että tällä hetkellä tauko yrityshommista muuttuvan elämäntilanteen takia ja nyt sit "pelkään" että kävi ohraisesti sen suhteen.

Faktat; kierrot olleet kaikkea 30-41pv välillä, eivät ole säännöllistyneet vaikka aikaisemmin olleet tasan 31. Ovista en ole bongaillut tikkujen kanssa kuin pari kertaa ja räikeää plussaa ei ole niissä kierroissa tullut, limojen ja kohdunsuun seurailulla menty ihan omaksi iloksi. Kumpi lie sit helpompaa Seksiä reissuhommien takia vain se kerta viikkoon, max kaksi jos oikein villiksi menee meno.

Nyt eletään kp34, laskurin mukaan ovis olisi ollut kp19 jolloin itsellä ei sen kummempia tuntemuksia ollut. Sen sijaan kp24 olo oli vittuuntunut ja alavatsaa, vs puoli, vihloi enemmän kuin pitkään aikaan. Eilen tuli pieni määrä kirkasta verta ja olinkin, että jahas alkaako ne menkat nyt sitten ja hetken jo kerkesin iloita lyhyemmästä kierrosta, että vihdoinkin palaamassa normaaliksi. Hetkeä aikaisemmin oli pientä kipua vasemmalla puolella alavatsaa johon kiinnitin huomiota kesken siivouksen. Ja iloahan kesti vain sen yhden vessareissun ajan kun illalla hoksas, että siteessä ei ole muuta kuin pienen pieni tuhru. (n)

Seksiä oli laskurin oletettuna oviksena kp19 (kondomi, mutta alku ilman, mikäs se touhutippojen tuomio nyt oli :whistle:) että kp24 eli wannabe ovis. Dpo olisi siis 16/10 jos yhtään mihinkään on luottaminen. Kaiken järjen mukaan menkkojen olisi pitänyt alkaa laskurin oviksesta laskettuna jo.

Että testatako rfsulla se ehkä haamujen haamu kun parempia ei ole tähän hätään vaiko malttaa odottaa? Jos nyt tärppää niin on selittämistä miks mun kroppa haluaa raskautua aina silloin kun sitä vähiten odottaa :ninja:
 
Hellou naiset! Pitkästä aikaa tänne tuli taas eksyttyä kun tikut polttelee kaapissa taaso_O

Tilannehan on se, että tällä hetkellä tauko yrityshommista muuttuvan elämäntilanteen takia ja nyt sit "pelkään" että kävi ohraisesti sen suhteen.

Faktat; kierrot olleet kaikkea 30-41pv välillä, eivät ole säännöllistyneet vaikka aikaisemmin olleet tasan 31. Ovista en ole bongaillut tikkujen kanssa kuin pari kertaa ja räikeää plussaa ei ole niissä kierroissa tullut, limojen ja kohdunsuun seurailulla menty ihan omaksi iloksi. Kumpi lie sit helpompaa Seksiä reissuhommien takia vain se kerta viikkoon, max kaksi jos oikein villiksi menee meno.

Nyt eletään kp34, laskurin mukaan ovis olisi ollut kp19 jolloin itsellä ei sen kummempia tuntemuksia ollut. Sen sijaan kp24 olo oli vittuuntunut ja alavatsaa, vs puoli, vihloi enemmän kuin pitkään aikaan. Eilen tuli pieni määrä kirkasta verta ja olinkin, että jahas alkaako ne menkat nyt sitten ja hetken jo kerkesin iloita lyhyemmästä kierrosta, että vihdoinkin palaamassa normaaliksi. Hetkeä aikaisemmin oli pientä kipua vasemmalla puolella alavatsaa johon kiinnitin huomiota kesken siivouksen. Ja iloahan kesti vain sen yhden vessareissun ajan kun illalla hoksas, että siteessä ei ole muuta kuin pienen pieni tuhru. (n)

Seksiä oli laskurin oletettuna oviksena kp19 (kondomi, mutta alku ilman, mikäs se touhutippojen tuomio nyt oli :whistle:) että kp24 eli wannabe ovis. Dpo olisi siis 16/10 jos yhtään mihinkään on luottaminen. Kaiken järjen mukaan menkkojen olisi pitänyt alkaa laskurin oviksesta laskettuna jo.

Että testatako rfsulla se ehkä haamujen haamu kun parempia ei ole tähän hätään vaiko malttaa odottaa? Jos nyt tärppää niin on selittämistä miks mun kroppa haluaa raskautua aina silloin kun sitä vähiten odottaa :ninja:
Touhutipoissa ei ole siittiöitä, eikä ne varmasti pääsisi perille asti jos olisi. Meillä on menty keskeytetyllä (niin että tosiaan vetää viime hetkellä ulos) monta vuotta aina hedelmällisten päivien aikaan ja ekan kerran kun mies tuli sisään sitten päivää ennen ovista, niin tulin siitä raskaaksi.
 
Touhutipoissa ei ole siittiöitä, eikä ne varmasti pääsisi perille asti jos olisi. Meillä on menty keskeytetyllä (niin että tosiaan vetää viime hetkellä ulos) monta vuotta aina hedelmällisten päivien aikaan ja ekan kerran kun mies tuli sisään sitten päivää ennen ovista, niin tulin siitä raskaaksi.
Väärää tietoa, minä oon juuri tullut touhutipoista raskaaksi. Joten kyllä touhutipoissa on siittiöitä. Jopa mun lääkäri ja gyne sanoi näin :) toki voi olla miehestäkin/siittiöistäkin kiinni, mutta yleinen olettamus on ettei kannata luottaa siihen ettei tulis raskaaksi vaikkei mies tuliskaan sisälle
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sennay ja Unicorn
Nyt mulla on kp 28/27-32 menkat varmaan kohta alkaa, kun testeihin ei tule ku vaan viivanpaikkaa. Tein kolmen tunnin pissasta rfsu ja pc n kumpaankin tuli vaan viivanpaikka. Pc:stä sen huomaa selvemmin et valkonen viiva häämöttää. Miks niissä testeissä varsinkin rfsu ssa on hirveen tumma kontrolli viiva. Onks pissa vahvaa kun kontrolliviiva on noin tumma? Tässä vielä kuvat testeistä. Ei muuta ku menkkoja odotteleen.

https://aijaa.com/HpCivx

https://aijaa.com/d23tDy
 
Ehkäpä uskaltaudun tänne piinailemaan teidän kanssa
esikoinen on 1v1kk ja toiveissa (=yrityksessä) on toinen lapsi imetän enää kerran vuorokaudessa ja viime viikolla tikutin ekan oviksen. Kierto on tasoittunut ja on nyt n 31 pvää ja tänään olisi kai dpo 6tai7. Oviksen tosin tikutin kerron 20pvä (viime ti) ja tän viikon sunnuntaina pitäis alkaa menkat jos ovat alkaakseen.. Testit jo polttelee kaapissa,niin tyhmää kuin se onkin mutta minkäs malttamattomana voi testit mitä jemmassa on on rasksuskeijulta tilattuja one step-testejä(?) joilla kai voi jo 4pvää ennen menkkoja testailla..

Toiveet on isot ja tuun varmaan tippumaan korkeelta ja kovaa
 
Väärää tietoa, minä oon juuri tullut touhutipoista raskaaksi. Joten kyllä touhutipoissa on siittiöitä. Jopa mun lääkäri ja gyne sanoi näin :) toki voi olla miehestäkin/siittiöistäkin kiinni, mutta yleinen olettamus on ettei kannata luottaa siihen ettei tulis raskaaksi vaikkei mies tuliskaan sisälle
Se on ollut sitten varmaan vaan epäonnistunut keskeytys. On siitä ainakin yksi tutkimuskin tehty, missä yhdelläkään miehellä ei todettu touhutipoissa siittiöitä. Kenties, jos mies on juuri ejakuloinut ja virtsaputkessa on jäljellä näitä siittiöitä vielä niin ehkä sitten... Meillä on toiminut loistavasti ehkäisynä ja tunnen myös muita pareja. Vaatiihan se taitoa mieheltä, enkä suosittelisi siksi kenellekään, jolle raskaus olisi katastrofi. Eikä se suojaa taudeilta, joten näistä syistä on luotu myytti, että touhutipoissa olisi siittiöitä, ettei esimerkiksi teinit sitä harrastaisi.
 

Yhteistyössä