Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Minni-83 @Neltsuliini onko teillä ennestään lapsia mihin vertailette noita oireita ? Mulla on aina kaikki raskausoireet, enkä usko menkkojenkaan jälkeen ettenkö voisi olla tiineenä...
Täällä tuota piinaa ollut jo kolmevuotta niin odotan kiertoa jolloin ei olisi mitään oireita ja varmaan silloin se plussa tulisi
 
@Minni-83 @Neltsuliini onko teillä ennestään lapsia mihin vertailette noita oireita ? Mulla on aina kaikki raskausoireet, enkä usko menkkojenkaan jälkeen ettenkö voisi olla tiineenä...
Täällä tuota piinaa ollut jo kolmevuotta niin odotan kiertoa jolloin ei olisi mitään oireita ja varmaan silloin se plussa tulisi
Mulla ei ole ennestään lapsia. Yksi raskaus päätty 12 viikolla keskenmenoon. Siinä raskaudessa voin pahoin 24 h 6 viikosta lähtien. Mut naisilla kun voi olla erilaisia raskauksia. Se kun tuntu et joku teki voltin mahassa tuntui siltä kun se vois raskaana tuntua. Mut en ole sitä koskaan tuntenut kun en ole niin pitkälle päässyt raskaudessa. Mut oli varmaan jotain suolisto juttuja.

Mulla on painokin nyt noussut ja vaikeeta saada painoo pois. Mut se voi johtua vaikka mistä muusta. Yritän olla niin kun ei raskaana olevat mut välillä hiipii niitä ajatuksia vaan päähän. Ja kaikki katsoo mun mahaa et onks toi raskaana. Niin sekin vaikeuttaa tätä olemista. Mä luulen jos oikeesti olisin raskaana voisin pahoin ja oksentaisin 24 h niin kun siinä yhdessä raskaudessa mikä mul on ollut. Ja ei mul siinä raskaudessa ollut maha yhtään pyöristynyt edes viikolla 12. Tämä maha juttu on vaan sen yhden ruoka-aineen syytä. Tsemppiä sullekin noihin oloihin.
 
Voi hitsi. Tähän ketjuun tuntuu sopivan parhaiten nämä mietinnät. Kierto käynnistyi imetyksen aikana viime kuussa ja nyt kp 33. Kuopus on siis nyt kohta 8kk ja edelleen imetän usein. Pari kertaa on tullut puuhailtua ilman kumia kp 15-16 tienoilla ja kp 24. Ovulaatiosta ei mitään hajua, en oo sitä etsinyt enkä ehtinyt kummemmin tarkkailla. Normaali kierto ollut 26-27.

Mietin nyt tässä, että kuinka paljon kierto on teillä aluksi heitellyt? En muista enää noista isommista, mielestäni aiemmin menkat on aina alkaneet vasta kun imetys on loppunut. Tein Pregcheckin sunnuntaina ja negaa oli. Enempää testejä ei ole, menkkaolo koko ajan kyllä joten hiukan mietityttää :D Tietysti ne nyt tulee kun tänne kirjoitin. Siis eikö luulis että olis näkynyt sunnuntaina jos esimerkiksi tuolloin kp 15 olis käynyt jotain... Edellisestä plussasin 3+3 jo.
 
https://aijaa.com/xlPBYB
Ilmeisesti vois olla et ovulaatio ois tänään?? Clearbluen testiin en oo kyl hymynaamaa saanut.. Eikös vielä ehdi talletella, ehtiihän?:) nimimerkillä mies tulee yöllä töistä kotiin.. viime yönä käskin herättää mut kun tulee töistä mut en ollut herännyt. :(:LOL: mitään oireita ei kyl oo, enkä kyl normaalistikaan oo huomannut mitään erityistä olossa ovulaation aikaan..
 
Eilen tuli selkeä ovuviiva ja tänään vielä huutavamman punainen! Seksuaalivietti on kova ja roikuin kirjaimellisesti äijän jalassa, ettei lähtisi yöksi töihin vaan jäisi kanssani sänkyyn :D
Eilen tosiaan talleteltu, niin toivottavasti jaksavat olla hengissä munasolun saapumiseen asti :love: huomenna ajateltiin vielä vähän lisätä matkustajia (y)
 
Minun on pakko jakaa tämä tänne:
Eli minulla on tosi vaikeaa löytää ovulaatiota, koska en välttämättä aina ovuloi ollenkaan koska vain toinen munajohdin on pelikunnossa.
Ylensä teen vaan sellaisen apteekin 7kpl paketin, mutta tässä kierrossa olen tehnyt lapsettomuushoitajan suosituksesta aina aamuin ja illoin eli tähän mennessä 17 testiä !?!?:eek:

Ovulaation löytäminen on kuitenkin haastavaa, koska en osaa tulkita mikä on plussa ja mikä ei..
Siellä on selkeästi tummempia kuin kontrolliviiva, mutta välissä taas haaleampia. kaikissa on kuitenkin näkynyt jotain.

Hämmennyn aina näistä ovistesteistä. Onko muilla koskaan vaikeuksia niiden tulkitsemisessa ?
Tämä varmaan oikea ryhmä kysyä :DIMG_20181026_102521.jpg
 
Hei! Täälä uutena piinailijana. Meillä viime kierrossa kemiallinen joten varmuutta tän kierron pituudesta ei ole. Sain cb:n plustestillä tosi selvän haamun eilen ja kuullu siitä niin paljon huonoa että nyt mietinkin onko toi vaan törkee haamu vai voiko olla ihan oikee plussa :) mitä kokemuksia teillä on kyseisestä testistä?
 
Kp 35 tänään ja haamujen esiäiti Rfsun testillä eilen. Mokasin sen ekan testin, joten odottelen että saan Pregcheckit tänään. Rfsu antaa yleensäkin mitä sattuu, en ymmärrä miksi edes ostan noita, nyt ei kaupassa ollut muita. En vaan ymmärrä onko tossa väriä vai ei, en saa kameraa sopivasti kuvaa varten. Oijoi tätä epätietoisuutta.
 
@W.we Ovistikkuun tulee aina kaksi viivaa. Sinulla on tosi selkeästi ovis ollut kohdassa 11i. Siinä toinen viiva on vahvempi kuin testiviiva. Sen jälkeen toinen viiva selvästi himmenee. Joskus se kierron lopussa vielä vahvistuu, mut mun mielestä se ei merkkaa ovista vaan joko alkavaa raskautta tai menkkoja. Tsemppiä seuraavaan kiertoon, varmasti löydät nyt oviksen! :)
 
  • Tykkää
Reactions: babygreen
@W.we Ovistikkuun tulee aina kaksi viivaa. Sinulla on tosi selkeästi ovis ollut kohdassa 11i. Siinä toinen viiva on vahvempi kuin testiviiva. Sen jälkeen toinen viiva selvästi himmenee. Joskus se kierron lopussa vielä vahvistuu, mut mun mielestä se ei merkkaa ovista vaan joko alkavaa raskautta tai menkkoja. Tsemppiä seuraavaan kiertoon, varmasti löydät nyt oviksen! :)
Kiitos, mut nyt tosiaan kp15/26 eli piinaillaan tää vielä loppuun :D
 
@stindepinde Mulle valitettavasti tulee tuosta mieleen kemiallinen raskaus. :( Toki on aivan mahdollista että sulla hormonit vain kohoaa hitaasti ja oletkin raskaana, verenvuotoahan voi silti tulla. Mutta itselläni nyt ollut pari kemiallista, jotka on näkyneet useana päivänä hailakkana haamuna testissä, eikä haamu siitä vahvistunut. Toivotaan nyt kuitenkin, että sulla kyse olisi muusta. :)

*Muoks: aika selvä haamu tuossa sun testissä kyllä on. Voi kun olisikin plussa <3
 
@stindepinde Mulle valitettavasti tulee tuosta mieleen kemiallinen raskaus. :( Toki on aivan mahdollista että sulla hormonit vain kohoaa hitaasti ja oletkin raskaana, verenvuotoahan voi silti tulla. Mutta itselläni nyt ollut pari kemiallista, jotka on näkyneet useana päivänä hailakkana haamuna testissä, eikä haamu siitä vahvistunut. Toivotaan nyt kuitenkin, että sulla kyse olisi muusta. :)

*Muoks: aika selvä haamu tuossa sun testissä kyllä on. Voi kun olisikin plussa <3
Juuri samat aatteet on mulla, tässä on kaikki vielä todella epävarmaa. Ei auta kuin odotella ja toivoa ja testailla. Kiitos, et kommentoit!
 

Yhteistyössä